2025-09-27, 18:28
Medlem
MIF lyckas med den rögle inte kunde. Få hål på LHC 2 nu. Bevis på att det va vi som sämst och inte LHC bra
Medlem
statoil^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Idag var det skoj i alla fall. utklassade det överskattade Leksand och vann rätt enkelt. Även om Luleå saknar några viktiga spelare, dessutom med reservkeepern i målet så var det aldrig någon tvekan om vart poängen skulle hamna. Visserligen ganska obefintligt anfallsspel men när chanserna kom var det skarpa avslut.

Utklassning? Snarare en taktisk väl genomförd match med maximal noll risker, sarg ut och längs sarger, och buss framför kassen. Inga inspel centralt. Sen gör Lassinantti det bra, men det här kunde mycket väl Leksand också ha vunnit om man tagit avslut istället för att passa… spelmässigt imponerade inte Luleå. Starkt att vinna. Men utklassning kan jag inte hålla med om.
Medlem
klemenzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
matchen är fan slut, sluta tjäbba här inne.

Detta är dessutom antagligen från förra omgången :-)
2025-09-27, 18:30
Medlem
klemenzas avatar
Citat:
matchen är fan slut, sluta tjäbba här inne.

Dessutom så kollar jag Bandyklubben mot Gevalia så jag tänker hänga här ett tag till.
2025-09-27, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klemenza
Detta är dessutom antagligen från förra omgången :-)

Typiskt Förbudets bk fans. Bara upp med dom på citering blocklistan

Hade önskat ett mål till från Bandyklubben i första med detta spelövertag.

Man lyckas göra mål i PP men inget 5 mot 5 mål ännu med 2 min kvar.
2025-09-27, 18:31
Medlem
......

1-1 med 1:30 kvar....
2025-09-27, 18:32
Medlem
Citat:
Dessutom så kollar jag Bandyklubben mot Gevalia så jag tänker hänga här ett tag till.

Får du fan sluta med! snacka om jinx....
2025-09-27, 18:35
Medlem
klemenzas avatar
Citat:
Får du fan sluta med! snacka om jinx....

Sluta oroa dig. Brynäs har Clara i buren. Han som sabbade hela förra säsongen för FBK. Som Brynäs av ngn obegriplig anledning väljer att värva.

Detta löser sig.
2025-09-27, 18:36
Medlem
vi hade matchen i rätt riktning tills 1-1 målet kom sen va det bara Brynäs i stort sätt.

Något i detta lag som sitter i med att inte vilja göra mål. Helt otroligt. Vi behöver en redig renodlad målskytt ala Tambellini style.
2025-09-27, 18:37
Medlem
Citat:
Sluta oroa dig. Brynäs har Clara i buren. Han som sabbade hela förra säsongen för FBK. Som Brynäs av ngn obegriplig anledning väljer att värva.

Detta löser sig.

Dock är vi stort behov av en målskytt i detta lag.
2025-09-27, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Göteborg vs Karlstad är ingen rättvis jämförelse då det skiljer en hel del i invånarantal . Men du verkar ju lite kokko så du förstår inget sådant.

Varför har Modo mer då trots mindre invånarantal ??? Vad är din ursäkt nu då ???
2025-09-27, 18:48
Medlem
Joel i studion hyllar Everberg!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in