2025-09-22, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Challenger1996
Snyggt fångat!
De ger lite hopp ändå, det kristna trodde jag bara var svepskäl från hans sida.

Av det gänget som är med i videon, så tycker jag faktiskt Tony känns mest genuin och trovärdig. Tro det eller ej men hade kunnat faktiskt tänka mig att ta en kaffe med honom.
Senast redigerad av simsalabengt 2025-09-22 kl. 15:42.
Citera
2025-09-23, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simsalabengt
Av det gänget som är med i videon, så tycker jag faktiskt Tony känns mest genuin och trovärdig. Tro det eller ej men hade kunnat faktiskt tänka mig att ta en kaffe med honom.
Från att överhuvudtaget inte ens kunnat tänkt mig att säga den meningen ens, så måste jag säga jag håller med dig lite...hoppas verkligen han kommit på bättre tankar.
Skulle vara väldigt kul o veta hur hans fru ser ut, är väl därifrån hans kristna tro kommer.
Citera
2025-09-24, 17:42
Medlem
Jag tycker vår fine Tony borde få en medalj 🥇 av Kungen. Han är ett gott föredöme som stärker karaktär och moral hos ungdomen.
Citera
2025-09-27, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wasist
Tony dyker upp i en musikvideo med Sebastian Stakset. I slutet av musikvideon blir han intervjuad.
https://www.youtube.com/watch?v=lPg1BwpJ73w
//Wasist
Bra melodi men urusel insats av Tony som klassas som psykopat vilket dom andra 2 inte gjorde.

Han ser trött och utsliten ut. Och inget engagemang alls när han talar annars hade han och har lurat en del folk som psykologen inom KVM bland annat.

Citat:
Ja lite så nu var väl Tony rätt dåligt skytt egentligen, han fick ju agera observatör och vakt vid många rån pga nerver.
Ingen är en bra skytt utan träning. Kanske Arklöv var bra det vet vi inte
Senast redigerad av Tellusstar 2025-09-27 kl. 15:36. Anledning: Red
Citera
2025-09-28, 00:25
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar

Ingen är en bra skytt utan träning. Kanske Arklöv var bra det vet vi inte

Kan tänka att Arklöv var en bättre skytt, men Arklöv hade ju lärt sig skjuta i juggekriget.
Citera
2025-09-28, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Kan tänka att Arklöv var en bättre skytt, men Arklöv hade ju lärt sig skjuta i juggekriget.
Ja men han hade AK "endast" i Fd Jugoslavien och på alla rån pistol så det blir det 0 kan man säga.

Det hade varit bättre att Arklöv haft UZIN och hållt vakt utanför i så fall men man kan inte förvänta sig bra resultat av såna som begick många misstag. Arklöv hade inte sovit på 2 dygn när rånet i Kisa skedde bara en så sak så korkat att man baxnar.... Det som var välplanerat var själva bilkörningarna med fysiska kartor. Axelsson hade typ memorerat körningarna så att det blev som fotografiskt minne.
Citera
2025-10-02, 12:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Ja men han hade AK "endast" i Fd Jugoslavien och på alla rån pistol så det blir det 0 kan man säga.

Det hade varit bättre att Arklöv haft UZIN och hållt vakt utanför i så fall men man kan inte förvänta sig bra resultat av såna som begick många misstag. Arklöv hade inte sovit på 2 dygn när rånet i Kisa skedde bara en så sak så korkat att man baxnar.... Det som var välplanerat var själva bilkörningarna med fysiska kartor. Axelsson hade typ memorerat körningarna så att det blev som fotografiskt minne.

Sebastian är en piss luffare bedragare
Citera
2025-10-02, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jurkan143
Sebastian är en piss luffare bedragare
Jag vet inte vad du syftar på
Citera
2025-10-03, 13:58
Medlem
Citat:
Snyggt fångat!
De ger lite hopp ändå, det kristna trodde jag bara var svepskäl från hans sida.

+1 kristendomen har hjälpt många. Sebastian är som en helt annan människa idag och även Tony i intervjun jag såg. Vissa har nog så mkt ångest för att dom gjort så dom tvingar sig själva att bli troende för att få bukt med ångesten. Men Tony och Sebastian tror ja faktiskt ”sett ljuset” och 110% troende på riktigt.

Finns det någon annan tv intervju med Tony? Hade varit intressant att jämföra.
Citera
2025-10-04, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
+1 kristendomen har hjälpt många. Sebastian är som en helt annan människa idag och även Tony i intervjun jag såg. Vissa har nog så mkt ångest för att dom gjort så dom tvingar sig själva att bli troende för att få bukt med ångesten. Men Tony och Sebastian tror ja faktiskt ”sett ljuset” och 110% troende på riktigt.

Finns det någon annan tv intervju med Tony? Hade varit intressant att jämföra.
Ja det verkar ju vara så, ja det finns lite korta klipp och ljud klipp på Tony från rättegången och då är ju en annan attityd som visas utåt allafall, tycker jag.
Citera
2025-10-11, 21:53
Medlem
Tror definitivt det är äkta.
Citera
2025-10-17, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loudpipe77
Tror definitivt det är äkta.

Det tror jag med!
Senast redigerad av simsalabengt 2025-10-17 kl. 13:16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in