2025-09-27, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Öh? Larmi fälldes för diving. Fick böta 5000 vilket är för dåligt. Borde fått en avstängning. Fast det får man inte.
Jojajomen
Citera
2025-09-27, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Han har ett sponsrat kontrakt, så HV betalar inte hela hans lön. Nubben ville aldrig ha in honom i laget, men det var en stor sponsor som tryckte på för att få in honom av någon anledning.

Oavsett så borde man bryta med Tedenby. Han är helt jävla lost på isen och verkar inte riktigt veta hur man spelar hockey längre.

Jaha du ser, då är ju Nubben helt oskyldig

Tyckte han var bra som fan när han var ung, hatade när mitt lag möte HV och han flög fram på skridskorna och skapade oreda hela tiden i vårat försvar pga av sin snabbhet. Nu känns han dock totalt menlös, vad är hans roll nuförtiden?
Citera
2025-09-27, 09:11
Medlem
Idag är det "Ture Vargs Kidsday" i LA. Passar bra när plastlaget från sveriges golvbrunn kommer på besök. "Kids day"? Klingar inte mycket svenska! Men det gör det iofs inte i Läjkers lag heller. Timingen bra!

Hoppas ledningen tagit Larmi i örat för fasonerna han lärt sig nere hos bonnläpparna som Värmlänningar försökt lära spelet ishockey i ett antal år nu.

Väl mött i LA.
Senast redigerad av Palkranen 2025-09-27 kl. 09:52.
Citera
2025-09-27, 11:37
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackQuartz
Är det något uttalat från Blommans håll? Känns som raka motsatsen till HVs DNA. Inte konstigt att de harvar där nere i botten.
Ja, det är så han säger att han vill att HV ska spela. Puckinnehav, snabba omställningar.
Citera
2025-09-27, 11:39
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palkranen
Idag är det "Ture Vargs Kidsday" i LA. Passar bra när plastlaget från sveriges golvbrunn kommer på besök. "Kids day"? Klingar inte mycket svenska! Men det gör det iofs inte i Läjkers lag heller. Timingen bra!

Hoppas ledningen tagit Larmi i örat för fasonerna han lärt sig nere hos bonnläpparna som Värmlänningar försökt lära spelet ishockey i ett antal år nu.

Väl mött i LA.
Larmi gjorde ju nåt liknande mot Rögle också och bara garvade åt det. Han är en pajas.

Men, fan vet om han inte är bättre hos er än i Växjö. Jag var inte helt övertygad inför säsongen.
Citera
2025-09-27, 11:55
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Larmi gjorde ju nåt liknande mot Rögle också och bara garvade åt det. Han är en pajas.

Men, fan vet om han inte är bättre hos er än i Växjö. Jag var inte helt övertygad inför säsongen.

Håller med
Om fler gör som Larmi kan man ej låta målvakterna vara untouchebl
Citera
2025-09-27, 12:01
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Håller med
Om fler gör som Larmi kan man ej låta målvakterna vara untouchebl
Så är det ju. Har inget minne av att han höll på så här i Lejkers, men det kanske han gjorde...

Lycka till mot Brynäs i kväll! Den ska ni väl ta.
Citera
2025-09-27, 12:04
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Så är det ju. Har inget minne av att han höll på så här i Lejkers, men det kanske han gjorde...

Lycka till mot Brynäs i kväll! Den ska ni väl ta.

Nu när jag e på ståplats så får Rögle tillbaka sin energi.... (alla lag kan ha en blek match, LHC kämpade för överlevnad i 2 perioder sen tog Rögle över,,,Igniatchev var mycket bra)
Citera
2025-09-27, 12:07
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Nu när jag e på ståplats så får Rögle tillbaka sin energi.... (alla lag kan ha en blek match, LHC kämpade för överlevnad i 2 perioder sen tog Rögle över,,,Igniatchev var mycket bra)
Bra!

Ja, Linköping var ju desperata, så det är inga konstigheter. Brynäs har inte kniven mot strupen på samma sätt. Förväntar mig att de ska spela som de gjort i de första matcherna, och då är ni lika tunga och betydligt vassare.
Citera
2025-09-27, 12:15
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Bra!

Ja, Linköping var ju desperata, så det är inga konstigheter. Brynäs har inte kniven mot strupen på samma sätt. Förväntar mig att de ska spela som de gjort i de första matcherna, och då är ni lika tunga och betydligt vassare.

Tangnes missnöjd formerar om kedjorna
Citera
2025-09-27, 12:22
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Tangnes missnöjd formerar om kedjorna
OK, tycker ändå inte att Rögle spelade dåligt mot LHC, men Dan vet bäst. Vad blir det för förändringar?
Citera
2025-09-27, 13:00
Medlem
Citat:
OK, tycker ändå inte att Rögle spelade dåligt mot LHC, men Dan vet bäst. Vad blir det för förändringar?

Inte spela dåligt? Såg du ens period 1 och 2?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in