2025-09-27, 11:22
Medlem
Han hintar på Insta om att han snart har lilla C igen, hur i helskotta skulle det gå till med hans beteende?
Citera
2025-09-27, 11:48
Medlem
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Han kunde ju åkt dit själv och pratat med Julia i lugn och ro det hade nog varit en bättre lösning.

För att hans bihang bestämmer att han inte får vara själv med Julia
Senast redigerad av GammelSkracken 2025-09-27 kl. 11:51. Anledning: Glömde ett S
Citera
2025-09-27, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
Du menar hörsägen om att Chrippa är oskyldig?
Tills motsatsen är bevisad?
Och att Linnea inte är en barnhatande fjortis?
Vi får väl se hur motsatsen bevisas.

Vad menar du?

Och från vilken källa får du dina sk trovärdiga uppgifter ifrån?

Julia, Jocke och Anjo?
De minst trovärdiga i hela denna soppa.

Gällande ekobrotten är det inte snack om saken. Chrippa kommer att åtalas.
Citera
2025-09-27, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jag har tänkt så också dvs varje ny uppgift blir också bra för åklagaren.
Jag är dock lite förvånad att Chrippas advokat inte verkar förstå det.

Jag tror med betoning på tror att det inte blir fler förlängningar vilket kan vara totalt fel tänkt av mig.

Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Han har ju fullt upp med annan skit vilket visar att han inte tar detta på allvar.

Att det blir förlängning inför ett åtal är väldigt vanligt. Särskilt när det gäller omfattande ekobrott eftersom det tar tid för försvaret att gå igenom alla åtalspunkter.

Ett försvar som slarvar och hastar igenom utredningen har inte skött sitt sitt uppdrag.

Det handlar således inte om att Chrippa försöker dra ut på saker och försöker förhala.

Är det här det första rättsfallet du följer?
Citera
2025-09-27, 12:11
Medlem
Citat:
Han kunde ju åkt dit själv och pratat med Julia i lugn och ro det hade nog varit en bättre lösning.

Vad skulle det spela för roll om Julia nu har så goda skäl enligt dig att kapa umgänget?
Citera
2025-09-27, 12:21
Medlem
Kommissarien1989s avatar
" 1 / 14 " något nytt de båda kör med..
Citera
2025-09-27, 12:51
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Vad menar du?

Och från vilken källa får du dina sk trovärdiga uppgifter ifrån?

Julia, Jocke och Anjo?
De minst trovärdiga i hela denna soppa.

Gällande ekobrotten är det inte snack om saken. Chrippa kommer att åtalas.

All information om hur Linnea är som person har jag fått från Chrippas video där han berättade allt.
Och från Linneas hjärndöda tiktoklives.
Och hur Chrippa är som person kommer från Linneas långa video, samt hans egna hjärndöda vloggar.
Det är väl de enda källorna man behöver?
Och nej, du behöver inte påpeka att han sagt att han ljög i sin video.
Citera
2025-09-27, 12:53
Medlem
Citat:
Vad skulle det spela för roll om Julia nu har så goda skäl enligt dig att kapa umgänget?

Är det inte bättre att 2 vuxna föräldrar kan träffas och prata i lugn & ro för barnets skull?
Men ja jag är ganska säker på att det finns skäl som gör att Julia behåller flickan men det kanske går upp i rätten igen det har jag ingen aning om.
Citera
2025-09-27, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxitaxiiii
Problemet är väl att han antingen inte kan tänka så långt, eller så tvingar den andra halvan honom att hon måste göra allting som han ska göra och följa han konstant.

Jag tror det finns mycket svartsjuka från L och då blir det svårt för föräldrarna att att komma överens och prata själva.
Citera
2025-09-27, 13:01
Medlem
Citat:
Att det blir förlängning inför ett åtal är väldigt vanligt. Särskilt när det gäller omfattande ekobrott eftersom det tar tid för försvaret att gå igenom alla åtalspunkter.

Ett försvar som slarvar och hastar igenom utredningen har inte skött sitt sitt uppdrag.

Det handlar således inte om att Chrippa försöker dra ut på saker och försöker förhala.

Är det här det första rättsfallet du följer?

Jag vill inte på något sätt undertrycka din professionella kunskap i ämnet juridik så vill jag härmed bestämt påstå att jag inte på något sätt är expert inom området men vet så mycket att det vanligtvis blir förlängningar.

Jag är dock mycket väl skolad i när det kommer till Chrippa genom att titta på dåtiden. Han är en bortskämd krångelperson och han är rädd för att tappa kontrollen vilket han nu gjort och ja, han förhalar det som är framför honom på alla sätt han kan.
Senast redigerad av 111-111 2025-09-27 kl. 13:20.
Citera
2025-09-27, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
All information om hur Linnea är som person har jag fått från Chrippas video där han berättade allt.
Och från Linneas hjärndöda tiktoklives.
Och hur Chrippa är som person kommer från Linneas långa video, samt hans egna hjärndöda vloggar.
Det är väl de enda källorna man behöver?
Och nej, du behöver inte påpeka att han sagt att han ljög i sin video.

Saker som sades i början av 2024 är relevanta HUR idag?
Citera
2025-09-27, 13:23
Medlem
Citat:
Är det inte bättre att 2 vuxna föräldrar kan träffas och prata i lugn & ro för barnets skull?
Men ja jag är ganska säker på att det finns skäl som gör att Julia behåller flickan men det kanske går upp i rätten igen det har jag ingen aning om.

Det bör upp i rätten igen eftersom det Julia sysslar med är egenmäktighet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in