2025-09-26, 17:33
Medlem
Kurt1s avatar
Eftersom jag skulle åka till Zürich, så kollade jag runt lite efter lämpliga bordeller där, och valet föll på Boombastic. https://www.studio-boombastic.ch/

Det visade sig ligga i ett rätt så fint (och förmodligen ganska dyrt) kvarter utanför centrum med villor och liknande. Ingången är diskret och inte jättelätt at hitta första gången man är där. Väl där så möttes jag av två tjejer, Karina (i bikini) och Milla (topless), och de förklarar att det är dom som är tillgängliga just nu. Jag bestämmer mig för Milla, och jag förklarar att jag vill ha 1 timme, med först whirlpool och sedan sex. Det kostar 350 CHF (ca 4000 kr), vilket jag betalar. Hon visar in mig i ett rum med dusch, jacuzzi, säng och en porrfilm (utan ljud) som pågår på en tv-skärm. Det är inrett i rött och allt ser väldigt nytt, rent och fräscht ut. Jag klär av mig för att duscha, och då kommer Sammy (en annan av tjejerna där, klädd i bikini) in för att göra i ordning jacuzzin. Vi pratar lite, och hon är absolut trevlig att snacka med. Sen duschar jag och sen kommer Milla tillbaka, och nu är hon helt naken när hon kommer in. Hon har en riktigt läcker tonårstjejkropp. Väldigt sexig, och mycket snyggare än på fotona, tycker jag. Egentligen gillar jag inte hennes foton. Hon har ett, där hon har klädnypor ii brösten (för att locka sadomasochister) och ett där hon har lite barnaktiga kläder och håller i ett kramdjur (för att locka pedofiler). Milla är 18 år (enligt hemsidan och det stämmer nog), och där går gränsen för mig. Barn vill jag inte ha sex med.

Efter lite kramande går vi ner i jacuzzin och sitter där och smeker varann. Hon är från Ungern och verkligen läcker, och dessutom trevlig och pratar ganska lagom mycket. Jag tycker att vi har en bra kemi. Sen kliver vi upp, och Milla hämtar röda handdukar för oss att torka oss med, och även en torr som hon lägger på den röda sängen. Vi knullar och det är inga problem att få testa många olika ställningar och flera gånger. Milla kämpar på med sexet, och jag kommer ganska lagom vid slutet av tiden.

Mitt pass är förövrigt hennes sista innan hon ska åka till flygplatsen för att ta några dagars ledigt i Ungern, där hon har en egen lägenhet. Milla hämtar en öl till mig, och vi pratar om lite ditt och datt, och plötsligt händer något ganska oväntat. Milla frågar om jag vill följa med henne till Ungern. Det hade ju varit jättetrevligt, men jag hade ju fullbokat program i Schweiz och redan betalda hotellnätter, så jag var dessvärre tvungen att tacka nej. Men jag önskar henne naturligtvis trevlig resa och lämnar stället. Dyrt förvisso, men kvalitet brukar ju kosta, och jag var mycket nöjd.
Senast redigerad av Kurt1 2025-09-26 kl. 18:23.
Citera
2025-09-26, 18:08
Medlem
Kurt1s avatar
Dag 2 gjorde jag andra saker i Zürich och även dag 3, men då började jag känna att jag helt enkelt måste göra ett nytt besök på Boombastic. Det var ju så bra. Milla hade åkt till Ungern, men det finns ju andra där, och framför allt Gina och Sammy (även dom från Ungern) var lockande.

Så jag åkte dit igen. Den här gången var det Gina (helt naken) som öppnade. Jag frågade om hon var ledig (på tyska), och då sprang hon iväg för att hämta andra (ajdå skulle ha pratat engelska). Nu kom 3-4 andra tjejer och det är en salig blandning av både bikini och helnaket. Jag har funderat kring det där, varför är vissa helt nakna och andra i bikini? Och Sammy, som var i bikini för två dagar sen, är helnaken nu, så det har knappast med "blygsel" att göra. Jag tror att det handlar om något budskap till kunderna. Att bikini betyder "örörd" för dagen, är min gissning. För min del ser jag dock gärna att alla är helnakna hela tiden, och jag valde också helnakna Sammy. Och samma upplägg som med Milla.

Vi är i samma rum som med Milla och med den ständigt pågående porrfilmen och allt, och även Sammy har en riktigt läcker och sexig kropp. Riktigt fina bröst. Men det är nåt som fattas jämfört med Milla. Kemin. Dessutom noterar jag att hon har flera blåmärken på kroppen, varav ett jättestort på rumpan, och hon hade definitivt inte dessa för två dagar sen, så jag frågar om detta. Hon har haft en "slave session". Och det kändes ju olustigt att de tjejer, som jag gillar och har soft sex med där, blir brutalt misshandlade av andra män där. Sammy verkar dock ha ett bra psyke och hon verkar veta vad hon gör. Och som vuxen människa har hon ju rätt till sina egna beslut om vad hon väljer att jobba med, och det handlar om mycket pengar. Från 1500 CHF och uppåt. Och när dom blir ångerfulla och märker att hon har blivit skadad, så betalar dom riktigt mycket, sa hon. Så det blev lite annan stämning den här gången, men kanske lika bra det egentligen. Det skulle bli för dyrt att känna behov av åka till Zürich många gånger. Men helt klart väl värt i alla fall ETT besök.
Senast redigerad av Kurt1 2025-09-26 kl. 18:58.
Citera
2025-09-27, 11:59
Medlem
TreponemaPallidums avatar
Det låter förfärligt med sadismen där och tjejer med blåmärken. Inte särskilt lockande att besöka, rent av osmakligt bara att se blåmärkena kan jag tänka. Om sexköp i Sverige jämställs med "mäns våld mot kvinnor", så manifesteras detta på den klubben. Usch.
Citera
2025-09-27, 19:06
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TreponemaPallidum
Det låter förfärligt med sadismen där och tjejer med blåmärken. Inte särskilt lockande att besöka, rent av osmakligt bara att se blåmärkena kan jag tänka. Om sexköp i Sverige jämställs med "mäns våld mot kvinnor", så manifesteras detta på den klubben. Usch.

Ja, precis. Hade det inte varit för att det även är "slave sessions" med brutalt våld mot unga tjejer där, så hade detta varit ett absolut toppställe. Om det istället enbart hade varit betalande män som blev piskade av tjejerna, så hade jag inte haft nåt problem med det.

Nu är detta väldigt ovanligt, och jag känner inte till att någon annan bordell även har denna typ av tjänster, och det är väldigt dyra tjänster, vilket förmodligen är anledningen till att de finns i just Zürich. Det är nog väldigt svårt att hitta tjejer som ställer upp på dessa tjänster också, och även i ganska fattiga länder.
Citera
2025-09-29, 15:12
Medlem
micke_gbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Om det istället enbart hade varit betalande män som blev piskade av tjejerna, så hade jag inte haft nåt problem med det.
Intressant med den dubbelmoralen, jag känner likadant själv men det är kanske för att det känns som OK om det är den som betalar som är en slav.

Dessutom tack för en trevlig recension från Zurich. En stad som jag gärna besöker då och då.
Citera
2025-09-29, 16:49
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micke_gbg
Intressant med den dubbelmoralen, jag känner likadant själv men det är kanske för att det känns som OK om det är den som betalar som är en slav.

Jag tycker inte att det är dubbelmoral. Jag har inga problem med att jag delar "mina" sexpartners med andra män. Inte så länge det handlar om sex. Men jag ogillar när dom slår tjejerna. Det har jag svårt att acceptera.

Citat:
Ursprungligen postat av micke_gbg
Dessutom tack för en trevlig recension från Zurich. En stad som jag gärna besöker då och då.

Tack! Har du varit på Boombastic?
Citera
2025-09-30, 05:14
Medlem
micke_gbgs avatar
Citat:
Jag tycker inte att det är dubbelmoral. Jag har inga problem med att jag delar "mina" sexpartners med andra män. Inte så länge det handlar om sex. Men jag ogillar när dom slår tjejerna. Det har jag svårt att acceptera.

Jag tänkte inte på att man delar sexpartners utan just dominansen , precis som du beskriver.

Citat:
Tack! Har du varit på Boombastic?
Nej, tyvärr inte. Jag har mest besökt FKK Globe samt haft eskorter som har kommit till mitt hotelrum.
Citera
2025-09-30, 17:24
Medlem
Citat:
Eftersom jag skulle åka till Zürich, så kollade jag runt lite efter lämpliga bordeller där, och valet föll på Boombastic. https://www.studio-boombastic.ch/

Det visade sig ligga i ett rätt så fint (och förmodligen ganska dyrt) kvarter utanför centrum med villor och liknande. Ingången är diskret och inte jättelätt at hitta första gången man är där. Väl där så möttes jag av två tjejer, Karina (i bikini) och Milla (topless), och de förklarar att det är dom som är tillgängliga just nu. Jag bestämmer mig för Milla, och jag förklarar att jag vill ha 1 timme, med först whirlpool och sedan sex. Det kostar 350 CHF (ca 4000 kr), vilket jag betalar. Hon visar in mig i ett rum med dusch, jacuzzi, säng och en porrfilm (utan ljud) som pågår på en tv-skärm. Det är inrett i rött och allt ser väldigt nytt, rent och fräscht ut. Jag klär av mig för att duscha, och då kommer Sammy (en annan av tjejerna där, klädd i bikini) in för att göra i ordning jacuzzin. Vi pratar lite, och hon är absolut trevlig att snacka med. Sen duschar jag och sen kommer Milla tillbaka, och nu är hon helt naken när hon kommer in. Hon har en riktigt läcker tonårstjejkropp. Väldigt sexig, och mycket snyggare än på fotona, tycker jag. Egentligen gillar jag inte hennes foton. Hon har ett, där hon har klädnypor ii brösten (för att locka sadomasochister) och ett där hon har lite barnaktiga kläder och håller i ett kramdjur (för att locka pedofiler). Milla är 18 år (enligt hemsidan och det stämmer nog), och där går gränsen för mig. Barn vill jag inte ha sex med.

Efter lite kramande går vi ner i jacuzzin och sitter där och smeker varann. Hon är från Ungern och verkligen läcker, och dessutom trevlig och pratar ganska lagom mycket. Jag tycker att vi har en bra kemi. Sen kliver vi upp, och Milla hämtar röda handdukar för oss att torka oss med, och även en torr som hon lägger på den röda sängen. Vi knullar och det är inga problem att få testa många olika ställningar och flera gånger. Milla kämpar på med sexet, och jag kommer ganska lagom vid slutet av tiden.

Mitt pass är förövrigt hennes sista innan hon ska åka till flygplatsen för att ta några dagars ledigt i Ungern, där hon har en egen lägenhet. Milla hämtar en öl till mig, och vi pratar om lite ditt och datt, och plötsligt händer något ganska oväntat. Milla frågar om jag vill följa med henne till Ungern. Det hade ju varit jättetrevligt, men jag hade ju fullbokat program i Schweiz och redan betalda hotellnätter, så jag var dessvärre tvungen att tacka nej. Men jag önskar henne naturligtvis trevlig resa och lämnar stället. Dyrt förvisso, men kvalitet brukar ju kosta, och jag var mycket nöjd.

Tack för en härlig och ärlig recension, verkar ju vara ett himla trevligt ställe! Spännande hemsida…
Har själv aldrig varit på någon ”bordell” men uppskattar möjligheten att träffa en skolflicka,, sjuksyster eller kanske en sekreterare, tycker klädsel och roller förhöjer stämningen rejält! Håller mig till svenska betaltjejer och det är inte så ofta de gillar att klä sig efter önskemål, även om det händer ibland. Får kanske testa det här stället när det passar!

Pengar styr ju allt såklart men ändå lite sjukt att man kan hyra en söt liten tjej och vara så brutal att hon får märke på kroppen….helt galet såklart men samtidigt spännande att möjligheten ens finns och att det är helt ok. Vi lever i en märklig värld!
Citera
2025-10-02, 12:30
Medlem
Noterar att tex Sammy i sin reklamtext på hemsidan särskilt anger att hon vill ha märken på sin kropp efter en slavinneträff. Rätt hårda texter på en del så förstår att de får ett visst klientel. Undrar hur de lyckas sätta gränserna för måste vara lätt att det går för långt?
Citera
2025-10-02, 14:02
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Backboliten
Noterar att tex Sammy i sin reklamtext på hemsidan särskilt anger att hon vill ha märken på sin kropp efter en slavinneträff. Rätt hårda texter på en del så förstår att de får ett visst klientel. Undrar hur de lyckas sätta gränserna för måste vara lätt att det går för långt?

Fast dom där texterna lär ha skrivits av Boombastics ägare. Den uppfattning jag har fått är att Sammy och Milla gör slavtjänsterna för att dom tjänar riktigt mycket pengar på dom.
Citera
2025-10-02, 14:53
Medlem
Citat:
Fast dom där texterna lär ha skrivits av Boombastics ägare. Den uppfattning jag har fått är att Sammy och Milla gör slavtjänsterna för att dom tjänar riktigt mycket pengar på dom.

Ja, har ingen annan uppfattning i den delen, dvs att någon annan skrivit texterna, men de har ändå accepterat att utföra tjänsterna, sannolikt för pengarna. Fast så är det väl med de flesta tjänster och själva förutsättningen för deras jobb. De gör saker mot betalning. Sen kan man tycka att det är lite extra att acceptera att bli så slagen att man får märken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in