2025-09-26, 21:33
Medlem
Vad är det här 'kom in och chatta med mig' för trams?
Citera
2025-09-26, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ananasflickan
Nu blir det intressant hur Nicci ska lösa umgängesfrågan, barnets rätt till båda sina föräldrar. Blir det umgängessabotage mån tro? Känns som det finns risk för det…och för det behöver inte båda föräldrarna vara vårdnadshavare. Det blir Niccis skyldighet att se till att barnet får möjlighet att träffa sin pappa (som uppenbarligen vill ha en relation till barnet). Följer med spänning.

Kan ej undgå att fundera över varför allt gått så snabbt? Giftermål, ett nytt barn på väg, mer hemma hos V nu med C än på Ekerö & ej att förglömma allt detta nötande om "Pappa", "Farfar" osv......

En tanke som ligger där och pyr hos mig relaterat till deras beteendemönster men som inte alls behöver vara nära verkligheten är om V med N i spetsen skickat in en ansökan om adoption på C.

A har haft ett rent he....e och det helvetet kommer vara långt ifrån slut för honom om så är fallet.

Hoppas innerligt att min direkta känsla är helfel. 🙄🫣
Senast redigerad av Artmovie 2025-09-26 kl. 21:57.
Citera
2025-09-26, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Escamas
Vad är det här 'kom in och chatta med mig' för trams?

N tar betalt för att "chatta" med människor. Hon högg direkt när IG lade in det alternativet vilket inte är särskilt förvånande när det kommer till N.

Riktigt unket! Följarna är hennes levebröd, men det skiter hon i. Hon anser sig dessutom vara lite bättre och mer än alla andra.
🤮
Citera
2025-09-26, 22:00
Medlem
Ojoj vilken panik de har. Kan inte hjälpa att jag smygnjuter lite.

Ser ni bitterheten i J:s ansikte så fort det påklistrade leendet försvinner!?

Tyckte Nicci såg lite manisk ut också.

Måste stressa dem galet mycket att deras korthus håller på att rasa!!

Sedan måste jag undra varför Nicci inte
går ut med Chiara? Är ju inte som om
lekplatsen är långt borta🫣
Häromdagen hade Nicci gjort sååå
mycket kring "jobb" och hemmet och handlat.

Nämnde inget om att hon varit ute med Chiara eller lekt med henne. Det ser vi endast V göra när hon filmar i alla fall.

Undrar vad soc i Karlstad el Gbg (ekerö ger jag inte mycket för känns inte rumsrent däe) tycker om det hon pysslar med nu, psykiskt manipulerar sitt barn när nu faderskap fastställt!?🤔
Citera
2025-09-26, 22:07
Medlem
Det här jävla skiten som hon postar.
"Kom in och chatta med mig" vad är det för jävla sell out? Vad fan ska man pratamed henne om eller är det bilder som ska skickas typ of? Haha
Citera
2025-09-26, 22:07
Medlem
BluePonyGirls avatar
Den här tråden är verkligen full av fantasier och kvinnohat.

Bara för att Andr*as fastställts som pappa kommer han inte automatiskt få varken gemensam vårdnad eller något vidare umgänge med dottern.

Oavsett vad ni tycker om mamman: Det är inte förenligt med dotterns bästa att hon från en dag till en annan får en ny vårdnadshavare vid två års ålder, en hon dessutom inte känner.

Det första umgänget med Andr*as kommer sannolikt att vara bevakat av socialtjänsten och pågå under någon timma. Så kommer det sedan att se ut under lång tid. Hur mycket blodsband man än må ha visat sig ha tar man inte en tvååring och skickar till en, för tvååringen, vilt främmande människa. Det är inte heller förenligt med barnets bästa att introducera nya släktingar till barnet på kort tid, så ”farmor” och diverse andra släktingar på Andr*as sida får nog lugna ner sig lite.

Sannolikt kommer de aldrig att ha delad vårdnad om dottern. Hur störd N*cc* än är skulle Andr*as tänkt en extra gång innan han gjorde slut med någon som är gravid. Det är ett ynkligt beteende jag skäms över att se andra stötta.
Citera
2025-09-26, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BluePonyGirl

Bara för att Andr*as fastställts som pappa kommer han inte automatiskt få varken gemensam vårdnad eller något vidare umgänge med dottern.

Oavsett vad ni tycker om mamman: Det är inte förenligt med dotterns bästa att hon från en dag till en annan får en ny vårdnadshavare vid två års ålder, en hon dessutom inte känner.

Det första umgänget med Andr*as kommer sannolikt att vara bevakat av socialtjänsten och pågå under någon timma. Så kommer det sedan att se ut under lång tid. Hur mycket blodsband man än må ha visat sig ha tar man inte en tvååring och skickar till en, för tvååringen, vilt främmande människa. Det är inte heller förenligt med barnets bästa att introducera nya släktingar till barnet på kort tid, så ”farmor” och diverse andra släktingar på Andr*as sida får nog lugna ner sig lite.

Sannolikt kommer de aldrig att ha delad vårdnad om dottern. Hur störd N*cc* än är skulle Andr*as tänkt en extra gång innan han gjorde slut med någon som är gravid. Det är ett ynkligt beteende jag skäms över att se andra stötta.

Nicci gjorde slut med A, men betedde sig
som om det var tvärtom.
Det gäller att ha faktan på plats!

Absolut ingen kvinnohatare och är en girls girl.
Men i detta sammanhanget not so much! Avskyr lögner och orättvisor vare sig kommer från kille eller tjej!!

Varför attackerar du hans familj? De har väl inte sagt något? Bara att hon längtade efter att få träffa sitt barnbarn en dag. Något fel i det? Är du kvinnohatare mot farmor?

Det är snarare mormor som skött biten med att ljuga och svärta ner.

Tror A:s familj är kloka nog och inser att detta kommer inte ske över en natt. De har heller inte sagt något av det du påstår.

De vill flickans bästa inte som N och J, det vill bara sitt bästa.

Varför det dröjt 21 månader är på grund av alla käppar i hjulet Nicci med familj satt och förhalat allt, från början till slut!!

Men att N ryckte upp en snart 2 åring från sitt boende i ekerö i 20 månader och rutiner med mormor och bonusmorfar till en kille C träffade för knappt ett halvår en handfull gånger tills N kom hem från semester i Kina. Efter det varit i karlstad senaste 1 1/2 månad, det är ok?! Snacka om dubbelmoral!!!
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted 2025-09-26 kl. 22:35.
Citera
2025-09-26, 22:30
Avstängd
Citat:

Nu är det så att ett barn har rätt till båda sina föräldrar enligt svensk rätt och barnkonventionen.
Denna rätt handlar dock om barnets bästa och måste utformas utifrån vad som är bäst för barnet och inte vad föräldrarna vill .
Mamman har ingen rätt att försöka stoppa umgänget med den biologiska pappan då det finns en lagstiftning att alla barn har rätt till sina föräldrar.

Skulle Nu N försöka hindra A att få träffa henne kan hon åka dit för umgängessabotage trots att hon har ensam vårdnad i dagsläget .
Men du tycker det är helt ok för N att släppa dit en ny man som C ska kalla pappa som är främmande för henne borde gälla samma sak då och något socialnämnden borde reagera på
Citera
2025-09-26, 22:31
Medlem
Knappast.......s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
Ojoj vilken panik de har. Kan inte hjälpa att
Tyckte Nicci såg lite manisk ut också.

Jo, hon pratar snabbare, är uppspelt och ser mer stirrig ut.
Citera
2025-09-26, 22:32
Medlem
Citat:

Ouch, nu blir det fokus på det allra sista du skrev i ditt inlägg. Och ÄNNU mer hat mot N och J. Resten ignorerar dom innebörden av tyvärr.
Citera
2025-09-26, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Ouch, nu blir det fokus på det allra sista du skrev i ditt inlägg. Och ÄNNU mer hat mot N och J. Resten ignorerar dom innebörden av tyvärr.

Med all rätt!!
Citera
2025-09-26, 23:23
Avstängd
Men herregud vad är detta ?!?
Snacka om att N har panik just nu .
Börjar mer och mer inse varför det var så himla bråttom med att gifta sig och börja introducera på varför C ska säga Pappa till V .
Börja oxå förstå varför dom är så desperata på just ordet " pappa " som vi skrev här om dagen

Förmodligen visste N att hon kommer förlora denna strid mot A och att han gick vinnande ur striden om att han är Cs pappa . Något som N försökt stoppa sen dag 1 .

Det är ju så att dom kommer ju granska N rejält nu om hon har en egen bostad , egen inkomst fast förhållande osv för att det ska vara tryggt för C. Hon vill alltså ligga steget förre A .
Hon tror bara för att jag skaffar denna lilla fam så kommer allt se bra ut .

Men det finns 4 punkter N missar tänker ej gå in på dom här ....
Då vi vet att J läser .

Men A har lika god chans att få umgänge el tom hela vårdnaden om han fortsätter att orka kämpa .
Då han är fullt medveten på att N kommer göra allt för att sabba .

Men nu till det jag verkligen reagera över är hur kan hon ännu en gång köra över A med fam .
Detta är ännu ett bevis svek att hon gör allt för att krossa han först pappa och nu farfar får ont i magen av hennes skit .

Och här mitt ibland dom sitter ett helt oskyldigt litet barn på 2 år och blir manipulerad.
Vet att socialnämnden inte gillar detta då hon medvetet kör över A

Och varför i hela fridens dar lägger V upp bilder på C 2 dar i rad .

Känns som deras beteende är bara för att provocera och för att bygga upp en falsk fasad
Sen att folk går på skiten är bara tragiskt
Senast redigerad av Millan75 2025-09-26 kl. 23:40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in