Citat:
Ursprungligen postat av
LilPaw
Så länge Ukrainas ledning tjänar pengar på kriget så kommer alla fredsförhandlingsförslag med Ryssland avslås - vänligen men girigt bestämt.
Och eftersom det är Ukraina som är i fokus så bör detta krig vara det som kommer att pågå tills jorden går under.
Detta är ett evighetskrig. Punkt slut.
Jag saknade livesändningen ala USAs intåg i Irak. Men låt mig nu gissa vad du kommer slänga fram ur din lilla hatt den här gången - "Vänd dig till Irak-tråden". Men du ville att jag skulle jämföra med en tydlig invasion.
Hahaha lmao tack för kvällskomedi. Russki stronk har bara kommit med extremt dåliga "förslag" till fredsförhandling. Förslag som i princip betyder Ukrainas kapitulation. Ge upp befästa positioner, ge upp flera miljonstäder, samt inbjudan till Moskva till Zelensky, inga seriösa förslag dvs. Det hade du vetat om om du var någorlunda insatt. Detta trots att dom rör sig segare än snigelfart och går under ekonomiskt.
Så självklart avslås dessa. Hahaha herre min gud
Eller juste, rååssiya har ju jättebra ekonomi va? Därför dom höjer skatterna rofl.
Förresten så handlar denna tråd inte om USA så sluta yra om det landet här eller så åker du på en rapportering för off topic