Citat:
Ursprungligen postat av
Prepper
Så kan man se det också.
Fast problemet med att kvinnorna väljer sig själva att ha sex med är att
de väljer bort män.
Vi har mycket av mentala problem p.g.a detta.
Blir allt mindre sex och relationer för män och män är beroende av kvinnor för relationer de vill inte ha sex med män.
Om vi ska hjälpa männen mentalt måste vi skaffa fler kvinnor. Så att fler män får relationer.
Vi måste utjämna den allt högre andel av kvinnor som är HBTQ och ha mer av naturligt urval så det blir ett större andel hetero-kvinnor.
"To start, recent research indicates that single men experience abnormally high rates of loneliness, which can leave them alienated and isolated from mainstream society. Such loneliness is a risk factor for a range of mental health issues including depression, substance abuse, and suicide."
https://www.psychologytoday.com/us/b...d-divorced-men
Män lider mer av ensamhet än kvinnor.
Ja. Men glöm inte att det finns ORSAKER till att kvinnor väljer bort män.
Fast en del kvinnor har för höga krav på män, de tar inte hänsyn till att sedan stenåldern är
/män konstruerade för koncentrerat tyngre jobb för en begränsad tid och efter ett "dagsjobb" är mannen slut. (T ex leta reda på, jaga efter en hjort, döda den och bära hem den.
/Medan kvinnor är konstruerade för mindre tungt men längre tids jobb. Med simultanförmåga, vilket de flesta män inte har. En del män kan inte ens byta glödlampa och prata om något annat samtidigt

Genom simultanförmågan kan kvinnor hålla reda på barn samtidigt som t ex matlagning.
Iom det här ställer många moderna bortaarbetande kvinnor
orimliga krav på män att sätta igång med hemarbete DIREKT männen kommer hem från jobbet, vilket få män klarar, eller är så trötta att de gör fel och får skäll för det
Det blir inte lättare av att många män har orimliga krav på kvinnor, förväntar sig att få en tiopoängare fastän de är t ex en trea själva

Då menar jag en trea TOTALT då man räknar in även helt andra saker som attraherar kvinnor än utseendet, för många kvinnor är smartare än män gällande att välja partner och räknar in även annat som vara intressanta personligheter som t ex mental styrka, smarthet, humor... En del glömmer bort snällhet och väljer en värsting
Många män gör bort sig genom att bara satsa på att försöka få kvinnor i säng utan att lära känna dem först...
FÖRR var mäns försörjningskapacitet en mycket stor faktor vilket "räddade" många dåliga män. Iofs har en del kvinnor kvar den faktorn som stor, men för många är den oviktig numera eftersom kvinnor tjänar pengar själva.
Dessutom är en del män dåliga älskare som bara gör klart sig själva, vilket gör att det inte är konstigt att en del kvinnor föredrar kvinnor - eller massageapparat

Dessutom finns numera insemination.
MEN det finns hopp för män, eftersom jag har kö

av kvinnor som vill bo ihop med mig fastän jag INTE är snygg.
Så sätt igång och träna upp attraktionskraften de som inte har tillräcklig. Då pratar jag INTE om anabola, jag pratar om sådant som mental styrka, hur prata intressant för kvinnorna. Egentligen är det ganska enkelt efter att man kommit till samtalskontakt, fråga om dem och LYSSNA...