2025-09-24, 19:27
Citat:
Flera medier har skrivit om att en man körde in i en palestinademonstration i Helsingborg lördagen 13:e september, vilket utreds som försök till misshandel av skånepolisen.

https://antifa.st/2025/09/23/afa-hel...demonstration/

Mannen har uppgivit själv att det var han och att han röstat på SD senaste tre valen.

Så SD har nu begått sitt första terrordåd.

Vad blir konsekvenserna av detta?

Jag har förespråkat att SD ska terroristklassas som NMR, kan detta vara droppen som får bägaren att rinna över?

Har SD tagit avstånd?

Spelar Jimmie istället?
Citera
2025-09-24, 19:50
Medlem
bithaxs avatar
Det finns idioter överallt. Jag träffade på en byfåne-nazist för 10 år sedan som hade fått för sig att jag var jude. Problemet var att han var min granne. Så han ringde på och skulle ta bilder av mig och levde jävel "vi håller koll på sådana som dig" och massa andra hot. Fattade inte vad grejen var. Sedan såg jag en dag att någon hade hängt en Israelisk flagga på en balkong. Och det var väl det som denhär alkisen hade sett och trodde det var min balkong.

Detta verkar ha varit en liknande idiot av samma kaliber.
Senast redigerad av bithax 2025-09-24 kl. 20:06.
Citera
2025-09-24, 21:25
Medlem
kalkryggars avatar
Det är väl i så fall en sdare och inte SD som begått handlingen.
Citera
2025-09-24, 22:02
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuppruskaren

Mannen har uppgivit själv att det var han och att han röstat på SD senaste tre valen.

Jag har förespråkat att SD ska terroristklassas som NMR, kan detta vara droppen som får bägaren att rinna över?

Har SD tagit avstånd?

Spelar Jimmie istället?

Fast körde han in i en palestina-demonstration så kanske jude är mer troligt som utmärkande drag än SD:are. Inte för att jag gillar SD.are precis men man kanske skulle terrorklassa judar? Är det inte så du menar?
Citera
2025-09-24, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Fast körde han in i en palestina-demonstration så kanske jude är mer troligt som utmärkande drag än SD:are. Inte för att jag gillar SD.are precis men man kanske skulle terrorklassa judar? Är det inte så du menar?

TS skriver om NRM och dom gillar inte judar.
SD gjorde inte heller det innan tvillingbröderna judar dvs Järnrörs Kenta och Ted samt gjorde allt för att vända partiet. Sen har vi också islamofoben och finnen Lohikoski AKA Tramsfoh, förlåt jag menar Jomshof som har dragit sitt strå till stacken.
Citera
2025-09-25, 13:29
Medlem
bl-gr-ns avatar
Citat:

Har SD tagit avstånd?

Spelar Jimmie istället?
Har din sosse-furher Alkis-Magda med menageri krävt, att SD tar avstånd från ditt "terrordåd"?
Har V(pk) MENA-partiledare krävt att SD tar avstånd från detsamma "terrordåd"?
Har C, MP också krävt att SD tar avstånd från ditt "terrordåd"?

De har haft från den 13/9 till din trådstart 24/9 att kräva SDs ansvar.

Fortsätt med din hatretorik, sluta inte förrän efter valet nästa år... Du är en av de bästa valarbetarna åt SD!
Citera
2025-09-25, 13:33
Citat:
Ursprungligen postat av bl-gr-n
Har din sosse-furher Alkis-Magda med menageri krävt, att SD tar avstånd från ditt "terrordåd"?
Har V(pk) MENA-partiledare krävt att SD tar avstånd från detsamma "terrordåd"?
Har C, MP också krävt att SD tar avstånd från ditt "terrordåd"?

De har haft från den 13/9 till din trådstart 24/9 att kräva SDs ansvar.

Fortsätt med din hatretorik, sluta inte förrän efter valet nästa år... Du är en av de bästa valarbetarna åt SD!

Nej ingen av smygborgarna i S och V har tagit avstånd. Nu var dådet inte heller utfört av dom utan av ett SD-troll, där av ligger det på Jimmies bord att fördöma först.
Citera
2025-09-25, 17:57
Medlem
bl-gr-ns avatar
Citat:
Nej ingen av smygborgarna i S och V har tagit avstånd. Nu var dådet inte heller utfört av dom utan av ett SD-troll, där av ligger det på Jimmies bord att fördöma först.
Vad ska Jimmie fördöma?
Att du tycker att S och V(pk) är smygborgare eller är det fördöma att S och V(pk) inte fördömt, ditt terrordåd?

Kontakta Aftonbladet och deras politiska redaktör Anders Lindberg, den henen och Aftonlögnen, kan säkert få ihop spaltmetrar i flera år, om den nya terrorn i ditt älskade EU.
Citera
2025-09-25, 19:02
Citat:
Ursprungligen postat av bl-gr-n
Vad ska Jimmie fördöma?
Att du tycker att S och V(pk) är smygborgare eller är det fördöma att S och V(pk) inte fördömt, ditt terrordåd?

Kontakta Aftonbladet och deras politiska redaktör Anders Lindberg, den henen och Aftonlögnen, kan säkert få ihop spaltmetrar i flera år, om den nya terrorn i ditt älskade EU.

Han ska fördöma terrordådet som en SD-anhängare utförde.
Citera
2025-09-25, 19:09
Medlem
MrMarios avatar
Citat:

Har SD tagit avstånd?

Spelar Jimmie istället?

Antifa är ju terrorstämplat, av USA:s president till och med, så uthängningen är ju därmed terrorism.
Märkligt hur du resonerar, ska vi även ta vad Islamiska staten och talibanerna säger som dagens sanning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in