2025-09-24, 20:50
Medlem
Solstol28s avatar
Anna, uppsala, skippade BHn, av en ren slump.....
Citera
2025-09-24, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Nu är det presenterat vilka tre bönder som söker kärleken i tv i år. Börjar riktiga bönder sina? Varför tar man med en 25-åring kvinna som inte är bonde, utan anställd på en gård med mjölkkor? Dessutom bara tre "bönder" och ingen över 30 år. Känns som om programmet sjunger på sista versen.

Årets bönder:

Elin, 25 år, "mjölkbonde", Habo
Karl, 25 år, spannmål och skogsbruk, Floby
Viktor, 30 år, mjölkbonde, Gotland

https://www.tv4.se/artikel/28XF4VDY9JO1AwPxeqQnL5/haer-aer-boenderna-i-bonde-soeker-fru-2025-soek-nu

Den snyggaste är väl 45?
Citera
2025-09-24, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Nu är det presenterat vilka tre bönder som söker kärleken i tv i år. Börjar riktiga bönder sina? Varför tar man med en 25-åring kvinna som inte är bonde, utan anställd på en gård med mjölkkor? Dessutom bara tre "bönder" och ingen över 30 år. Känns som om programmet sjunger på sista versen.

Årets bönder:

Elin, 25 år, "mjölkbonde", Habo
Karl, 25 år, spannmål och skogsbruk, Floby
Viktor, 30 år, mjölkbonde, Gotland

https://www.tv4.se/artikel/28XF4VDY9JO1AwPxeqQnL5/haer-aer-boenderna-i-bonde-soeker-fru-2025-soek-nu

Jag saknar när det var lite lyteskomik. Killar som ever never närmat sig en tjej o nu skulle söka lyckan
Citera
2025-09-24, 20:52
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Den snyggaste är väl 45?
Över 50 rentav tyckte jag att det stod, och lär heta Kristian, om du är i hans ålder själv kommer du däremot anse att han är snyggast, men objektivt är den snyggaste Rasmus och han är eventuellt inte 45

Den där listan över årets bönder stämmer ju inte ens
Citera
2025-09-24, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Det är ju före detta deltagare som är med

Vem då?
Citera
2025-09-24, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
När fan visas det diskriminerande brevöppningsavsnittet som premierar snyggbönder framför loosermän?

Det ska tydligen vara många snyggbönder iår

Ja d var dom väl
Citera
2025-09-24, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymaKickan
Har sett första avsnittet nu, suck......Detta är förklädda gamlingar som varken kan prata och knappt verkar komma ihåg vad brevskrivarna har skrivit i sina brev. Så torftiga samtal, eller klipper TV4 och väljer samma mening hela tiden...Oj, nu har det gått 5 minuter, oj...redan, vad tiden har fått fort.
Ja, det var jättepirrigt. Men, jag känner mig redan kär i flera av deltagarna, så snabbt det kan gå att bli förälskad

Ja.. sega samtal
Citera
2025-09-24, 20:57
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ja d var dom väl
den där Sara i lockigt hår som står framför en skallig Victor, jag känner mig förolämpad över att hon tycker att han är snygg det där är kodord för att sommaren 2025 är snygg! helt olika ligor återigen men hon kommer gå till slutspel för hon vill bo på landet, när en tjej är över killen utseendemässigt blir hon alltid utvald som Nr 1 ända till slutet, simp my ride
Citera
2025-09-24, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ylisar
Detta är en av de lustigaste säsongerna än så länge. Han mannen i 40 års åldern ser jävligt bra ut & hans kvinnor kan knappt prata, tror inte han är medveten själv om hur bra han ser ut.

Men den lustigaste är helt klart tjejen, hon ser med helt klart bra ut, men sjukt lustig uppsättning män har hon valt. Hon är låååååångt över nästan alla männens liga som hon valt. "Åh, han är så sjukt sexig!", så är det typ en snubbe som garanterat aldrig fått en match på Tinder & som man märker knappast har någon erfarenhet av dating. Det är typ öppet mål där för brevbäraren. Sen på något sätt tycker jag ändå det är lite charmigt med beviset att attraktion är väldigt subjektivt, men i hennes fall undrar man nästan om hon driver med tittarna.

Tänker oxå så.. dom matchar inte alls mer än möjligen den 1a. Själv skulle jag inte vilja ha nån av dom killarna
Citera
2025-09-24, 21:01
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Tänker oxå så.. dom matchar inte alls mer än möjligen den 1a. Själv skulle jag inte vilja ha nån av dom killarna
Håller med,det finns bara en förklaring till detta, och det är att hon är på rymmen ifrån Chad så nu ska hon pröva det här med en trygg (ful) man en sommar det måste varit en jävligt snygg Chad med tanke på att hon valt ut grova motsatser

jag tror såhär, hon meddelar inom 1 avsnitt att hon inte kände kemi
under speeddate, ochså berättar hon att det var 3 personer som inte kunnat komma
på audition men nu kunde komma loss, och in kommer 3 manliga fotomodeller och
dom andra männen åker hem med sopbilen dom kom i.
Senast redigerad av Crapmagic 2025-09-24 kl. 21:24.
Citera
2025-09-24, 21:24
Medlem
Crapmagics avatar
Är det inte märkligt att Linda ISAKSSOn som programledare väljer att vara professionell och vill ge Christian inte en, två, utan tre! komplimanger för sitt yttre, pinka revir och tillhöra grupper verkar vara viktigt för kvinnor....

hade jag varit hennes gubbe hade jag ansökt om skilsmässa i hovrätten nu
Citera
2025-09-24, 22:12
Medlem
Solstol28s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
.....skilsmässa i hovrätten nu

Hovrätten pysslar inte med skilsmässor om du inte överklagat tingsrättens beslut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in