2025-09-16, 22:54
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Definiera många
Jag inkluderar sökare också, jag såg en del bildsköna saker på reklamen tror jag

Svara nu på frågan, när kommer det självgoda brevsprättaravsnittet?
Citera
2025-09-16, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
När fan visas det diskriminerande brevöppningsavsnittet som premierar snyggbönder fram loosermän?

Det ska tydligen vara många snyggbönder iår

Linda och c.o borde stiga ur 80-talet och ta emot mail istället.

Boomer program.
Citera
2025-09-16, 22:57
Medlem
Citat:
Jag inkluderar sökare också, jag såg en del bildsköna saker på reklamen tror jag

Svara nu på frågan, när kommer det självgoda brevsprättaravsnittet?
Om ett par veckor.
Citera
2025-09-16, 23:03
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av duenna3

Boomer program.
Det kanske dom har börjat gjort också, för det kommer inte komma nått brevöppnaravsnitt är jag 98 % säker på och inget mailöppnaravsnitt heller, utan vi kommer kastas in på Bockstaholms slott direkt

Anledningen till att dom valde brev 'ä för att tjejer då kan posta hemvirkade attachments med i kuvertet
Senast redigerad av Crapmagic 2025-09-16 kl. 23:05.
Citera
2025-09-24, 17:59
Medlem
Har sett första avsnittet nu, suck......Detta är förklädda gamlingar som varken kan prata och knappt verkar komma ihåg vad brevskrivarna har skrivit i sina brev. Så torftiga samtal, eller klipper TV4 och väljer samma mening hela tiden...Oj, nu har det gått 5 minuter, oj...redan, vad tiden har fått fort.
Ja, det var jättepirrigt. Men, jag känner mig redan kär i flera av deltagarna, så snabbt det kan gå att bli förälskad
Citera
2025-09-24, 18:41
Medlem
Detta är en av de lustigaste säsongerna än så länge. Han mannen i 40 års åldern ser jävligt bra ut & hans kvinnor kan knappt prata, tror inte han är medveten själv om hur bra han ser ut.

Men den lustigaste är helt klart tjejen, hon ser med helt klart bra ut, men sjukt lustig uppsättning män har hon valt. Hon är låååååångt över nästan alla männens liga som hon valt. "Åh, han är så sjukt sexig!", så är det typ en snubbe som garanterat aldrig fått en match på Tinder & som man märker knappast har någon erfarenhet av dating. Det är typ öppet mål där för brevbäraren. Sen på något sätt tycker jag ändå det är lite charmigt med beviset att attraktion är väldigt subjektivt, men i hennes fall undrar man nästan om hon driver med tittarna.
Citera
2025-09-24, 19:24
Medlem
Beror på att hon är från Tenhult! Vilken gård i Habo hon jobbar på vet jag inte, snygg var hon.
Citat:
Ursprungligen postat av Murmannen
Är uppväxt i Habo och är nästan i samma ålder som Elin men har ingen aning om vem hon är. Har försökt leta upp denna kvinna utan att lyckas.
Tycker att man som 25 åring kan sitta ner i båten lite; för mig ringer vissa varningsklockor när man är så pass ung och redan är "desperat" att hitta någon.
Men vad vet jag? Hon kanske är en superhärlig tjej och det blir ett toppenprogram med henne. Åteestår att se!
Senast redigerad av Botteup123 2025-09-24 kl. 19:38.
Citera
2025-09-24, 20:02
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Undrar om det här blir bättre än katastrofen andra sommaren.....

Elin var inte skit snygg direkt
Citera
2025-09-24, 20:14
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
när kommer det självgoda brevsprättaravsnittet?
PK-fyran skippade det iår igen, men hon den blonda tjejen avslöjar ändå vrångt att hon fått mest skrev/brev till till sig av alla underförstått

tv4 idioterna fortsätter dock med 1 sak år ut och år in som dom däremot borde abortera, en smygglimt över vad vi ska få se, får vi inte se den så kommer vi nog inte titta
Citera
2025-09-24, 20:15
Medlem
Alvids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ylisar
Detta är en av de lustigaste säsongerna än så länge. Han mannen i 40 års åldern ser jävligt bra ut & hans kvinnor kan knappt prata, tror inte han är medveten själv om hur bra han ser ut.

Men den lustigaste är helt klart tjejen, hon ser med helt klart bra ut, men sjukt lustig uppsättning män har hon valt. Hon är låååååångt över nästan alla männens liga som hon valt. "Åh, han är så sjukt sexig!", så är det typ en snubbe som garanterat aldrig fått en match på Tinder & som man märker knappast har någon erfarenhet av dating. Det är typ öppet mål där för brevbäraren. Sen på något sätt tycker jag ändå det är lite charmigt med beviset att attraktion är väldigt subjektivt, men i hennes fall undrar man nästan om hon driver med tittarna.
Håller med dig om tjejen där, verkligen inte samma liga som killarna, riktig nördvarning på dessa.
Citera
2025-09-24, 20:18
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av duenna3

Boomer program.
Fel idioterna har uppdaterat det, nu tillåts deltagarna skicka in tikk-took hälsningar istället för att skriva med gåspenna och medskicka nudsen från det gamla Slitz-utviket, på landet var det 1950 och internet var ännu inte uppfunnet fram tills iår, nu decimerades den romantiska känslan av bondelivet helt
Senast redigerad av Crapmagic 2025-09-24 kl. 20:21.
Citera
2025-09-24, 20:26
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DisposableGarbage4
Undrar om det här blir bättre än katastrofen andra sommaren.....

Elin var inte skit snygg direkt
"Proffesorn behagar skämta"

Hon är lite lik Caitlin i Sunset Beach i profil, men framifrån är hon rätt snygg

Så hon har fått 200 brev, det är 1 dags skörd på Tinder!, hon spelar dock i en helt annan liga än 96 % av killarna som hon har valt ut, en orgie i flyende hakor och klotrunda äppelkinder är tydligen hennes fetisch, hon förtjänade bättre, såg du den där rödskäggige flintis-svinet t.e.x, och han tror att hans nuna kan kompenseras med att han kan backa över det en gång till med släpet, det där är en nymodig töntig myt att tjejer går igång på att kunna backa med släp

Rasmus-Kristian, som har förvisso en bra käklinje, men har dom en perfekt hårlinje återigen?

Vi ser en Victor, som inte ens har en hårlinje kvar, han ser ut som en normie i nyllet och han har ändå fått snyggare tjejer än han själv, pinsamt.
Senast redigerad av Crapmagic 2025-09-24 kl. 21:16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in