2025-09-24, 11:29
Medlem
Är det någon som vet något om golftävlingen Bauer skulle starta tillsammans med sin bror? Det skulle vara någon sorts kändistävling till förmån för någon form av välgörenhet tror jag.
Citera
2025-09-24, 11:41
Medlem
Jag har träffat två av hans x-kvinnor och hans track record är allt annat än bra. Han har ljugit, bedragit och varit ett riktigt svin.

Jag tycker faktiskt synd om Pernilla.
Citera
2025-09-24, 12:13
Medlem
Tror nok at noen av Pernillas venner snart ser hvordan han er. Han er visst ganske kjendis-kåt og ikke minst elsker å få bekreftelse og være på kamera.
Sofia Wistam følger i hvert fall godt med.....heldigvis!
Citera
2025-09-24, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotograflina
Jag har träffat två av hans x-kvinnor och hans track record är allt annat än bra. Han har ljugit, bedragit och varit ett riktigt svin.

Jag tycker faktiskt synd om Pernilla.

?? Jag umgicks tidigare med C.B och L.S när dom bodde i Åkersberga.

Inga rykten om dåligt beteende. Trevlig kille. Lätt att umgås med.
L.S. och mitt exx jobbade i samma bransch.
Citera
2025-09-24, 13:27
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotograflina

Jag tycker faktiskt synd om P*rnill*

Tyck inte synd om henne. Hon har en del på sitt eget samvete.

Vi saxar lite ur en intervju med henne.

"Men har du någon gång varit otrogen?

– Ja, det har jag. Och det är ju inte bra. Men jag har inte behövt konfrontera någon med det. Det upptäcktes aldrig. Men visst, jag har gjort sådant som inte är helt okej. Samtidigt tänkte jag “kommer det här fram så kommer jag skämmas och be om ursäkt"

"För två år sedan berättade du för mig att du haft en del unga älskare, men det har du alltså lagt ner?

– Ja, lammköttet kom till mig, haha. Jag dejtade en del unga killar ett tag, men det var aldrig så att jag tänkte bli ihop med dem

Du lekte med deras känslor?

– Jag playade dem, haha. Om jag träffar någon en dag så ser jag inte framför mig att det ska vara en ung kille"

https://www.expressen.se/noje/pernil...varit-otrogen/

Du tror inte att CB:s ex är bittra över att han övergav de och sen tar de chansen att snacka skit om honom? Vissa kvinnor fullkomligt älskar att prata dynga om sina ex.
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2025-09-24 kl. 13:30.
Citera
2025-09-24, 13:56
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Världen är full av fattiga kvinnor som gifter sig med en rik man. Ingen tycker att det är fel när de lever på mannens pengar. Är vi inte jämnställda? Gamla stenrika gubbar brukar ha en ung och snygg kvinna.

Nu har vi istället en stenrik lite äldre kvinna (hon är 57) som har gift sig med en nästan jämngammal fattig äldre man (han är 59)

Hoppas att han får halva huset vid en skilsmässa.

Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
P*rnill* är ganska söt, verkar vara lätt att leva med med sin glättighet och sitt glada sinne. Hon är självgående, rik och framgångsrik. Med första blick verkar hon vara en drömfru. Få vill ha en tungsint
fru som hänger på mannen och kräver ständig uppmärksamhet och uppvaktning. Problemen hittar man senare när man lärt känna henne bättre. Avsaknad av djup skapar en ytlig relation och glättigheten blir besvärande när man vill nå någon på djupet.

Tror du att han hade valt henne om hon var fattig?
Citera
2025-09-24, 14:23
Medlem
bralesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Nu har vi istället en stenrik lite äldre kvinna (hon är 57) som har gift sig med en nästan jämngammal fattig äldre man (han är 59)

Jag tror inte det.
Citera
2025-09-24, 15:02
Medlem
Citat:

Dom har äktenskapsförord, C får inte något. Det är inte mer än rätt, Pernilla har betalt allt, både huset i Stockholm och huset i Spanien
Citera
2025-09-24, 15:26
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Dom har äktenskapsförord, C får inte något. Det är inte mer än rätt, P*rnilla har betalt allt, både huset i Stockholm och huset i Spanien

Vadå inte mer än rätt?

Han borde ha ställt krav på åtminstone att få hälften av huset i Stockholm vid en eventuell skilsmässa. Det känns rimligt.
Citera
2025-09-24, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Dom har äktenskapsförord, C får inte något. Det är inte mer än rätt, Pernilla har betalt allt, både huset i Stockholm och huset i Spanien

En liten rättelse, Bianca har betalt husen..
Citera
2025-09-24, 16:12
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Vadå inte mer än rätt?

Han borde ha ställt krav på åtminstone att få hälften av huset i Stockholm vid en eventuell skilsmässa. Det känns rimligt.

Wahlgrens Värld-produktionen började antagligen dregla inför tanken på ett eventuellt bröllop.
Hade inte äktenskapsförord funnits, hade de inte varit gifta.
C åker nog ut samma sekund han börjar ställa krav.

Tror P njuter av ett avslappnat förhållande, där hon bara är 60% investerad.
Hon kan avslappnat vara sig själv.
Ojdå. Smutskläderna råkade visst hamna precis bredvid tvättkorgen
Ojdå. Jag råkade visst snurra några kryddburkar
Ojdå. Hoppas jag inte lämnade nån smutsig tallrik i diskhon

Har själv inte upplevt något av det hon upplevt i tidigare förhållanden.
Jag är heller inte nåt stort Pernilla-fan.
Men jag tycker det verkar vara en ganska skön "prova-på" för henne, att bo tillsammans med någon igen.

Varför ska man automatiskt dela på allt när man varit gifta?
Det känns lite 1800-tal.
Citera
2025-09-24, 16:24
Medlem
Citat:
Borde inte hon lyssna på sin man när han vill att de går i parterapi? Vad är hon rädd för? Att terapeuten säger saker som inte hon gillar?

Inte undra på att hennes tidigare äktenskap gick i kras med den inställningen.

Parterapi efter 3 år… Bådar inte gott när det behövs redan då ärligt talat.

Karln är en narcissistisk fjant, ständigt sökandes bekräftelse 🤡 Men han har ju uppnått en egen tråd här nu tack vare sitt äktenskap 😄
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in