2025-09-23, 21:03
Medlem
Desinformerars avatar
Mitt tangenbord strular och skriver ofta dubbla bokstäver
Jag är för lat för o sitta o rätta till det
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenaline976
Alla skriver inte perfekt. Kanske är han dyslektiker. Har du tänkt på det?
Citera
2025-09-23, 21:55
Medlem
Desinformerars avatar
Jag återger bara vad alla FB experter säger att det är bevakat som ett fort med vakter och hela skiten och ingen kan ens gå i närheten utan att kollas upp eller va inbjuden
Enligt mig så håller jag med dig ett jäng alkisar med härskar attetyd som tror sig äga och bestämma över folk
Så självklart finns nog mer en många som vill hämnas av nån anledning..
Finns la oändligt med sätt att komma åt och bränna ner en lada oavsett hur bevakad den är...
Om det nu va ett så kallat attentat så är det ju inget direkt som sänker HA eller skadar dom särskilt mycket för att en lada brinner ner..

Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Du pratar som att det är en myndighet eller något. Det är en blandning alkisar med flera det kan ju finnas 10 olika förklaringar hur någon utifrån tog sig in och gjorde det
Citera
2025-09-23, 22:21
Medlem
HRTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Desinformerar
Jag återger bara vad alla FB experter säger att det är bevakat som ett fort med vakter och hela skiten och ingen kan ens gå i närheten utan att kollas upp eller va inbjuden
Enligt mig så håller jag med dig ett jäng alkisar med härskar attetyd som tror sig äga och bestämma över folk
Finns la oändligt med sätt att komma åt och bränna ner en lada oavsett hur bevakad den är...
Om det nu va ett så kallat attentat så är det ju inget direkt som sänker HA eller skadar dom särskilt mycket för att en lada brinner ner..

Har adidasmaffian tröttnat på mcgängets översittarfasoner bara undrar?
Gör man affärer med sandfolk blir det så här.
Citera
2025-09-23, 22:26
Medlem
Dirty.Harrys avatar
Är det någon som vet hur det gick för deras motorcyklar?
Klarade dom sig undan från branden?

Det är ju deras penis förlängare No1 😁
Citera
2025-09-23, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gargolius
Det stavas intuition min käre Brutus. Nej men snabbt överslag.

JP och Comanches har dock motiv i överflöd

1. JPs son mördas av folk med anknytning till HA i Comanches klubblokal
2. JP hamnade out från HA på falska grunder
3. Linus hamnade out från HA på falska grunder
4. JP har god kännedom om HA-borgen och rutiner det kan tom finnas människor internt i HA eller med nära anknytning som tycker att behandlingen av dem är fel och som informerar bakom rygg. dock mindre troligt men bröderna är inte speciellt lojala när det väl kommer till kritan så vad vet jag.

Men varsågod därför så tycker jag som jag tycker utan att utveckla det hela mer än att JP inte kommer sova en enda natt innan han hämnats Linus och som jag säger jag sätter hela veckopengen på att jag har rätt. Sedan tror jag kanske inte att JP varit den som tuttat på eller förberett bomben. Den biten står troligtvis comanches för.

Let's see

JP kanske, men vad har Comanches för motiv? att hjälpa en fördetta medlem, numera out att hämnas? efter 3 år? låter väldigt tveksammt du

hur får du ihop dessa fantasier? Commanches fanns inte ens när Linus blev mördad, och linus var inte ens hangaround i satrudarah, som fanns på den tiden

enligt jocke kanske, som även är out från comanches

och nu är han död

4. JP har god kännedom om HA-borgen och rutiner det kan tom finnas människor internt i HA eller med nära anknytning som tycker att behandlingen av dem är fel och som informerar bakom rygg. dock mindre troligt men bröderna är inte speciellt lojala när det väl kommer till kritan så vad vet jag.

JP är OUT från HA, OUT från commanches, hans enda vän i hela världen, laban, sitter inne

och JP är dessutom helt luspank

vem skulle hjälpa han med detta? INGEN

jag tror att din veckopeng ryker...
Citera
2025-09-23, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thetruesaida

JP kanske, men vad har Comanches för motiv? att hjälpa en fördetta medlem, numera out att hämnas? efter 3 år? låter väldigt tveksammt du

hur får du ihop dessa fantasier? Commanches fanns inte ens när Linus blev mördad, och linus var inte ens hangaround i satrudarah, som fanns på den tiden

enligt jocke kanske, som även är out från comanches

och nu är han död.

JP är OUT från HA, OUT från commanches, hans enda vän i hela världen, laban, sitter inne

och JP är dessutom helt luspank

vem skulle hjälpa han med detta? INGEN

jag tror att din veckopeng ryker...

Som sagt vi får väl se när krutröken lagt sig
Citera
2025-09-24, 06:06
Medlem
Det är nya tider.

MC-gängen med västar och skägg hade sin tid innan de så kallade addidasriddarna och deras gäng tog över våldskapitalet till 99%.

Det räcker nog med en skuld eller brist på respekt för att ett helt klubbhus ska ryka.

Obehagligt om till och med klassiska MC-gäng kuvas av de nya gängkriminella.
Citera
2025-09-24, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Desinformerar

Jag tror att det kom ifrån långt håll och en gammal lada har troligen ett eternit tak eller med tjärpapp...
Lättantändligt som bara den...
Finns många sätt på långt avstånd....

Frågan är om folk var där när detta skedde, eller om de åkt iväg på party någonstans....
Isåfall är det väl en aktör eller fler som passade på...

Har inte läst något om det.stod hojar heller, eller hur det ser ut för övrigt...
Verkar lite konstigt att det inte small ordentligt om de mekar där....
Borde stå flertalet sprayburkar till exempel...
Gastuber till svetsarbeten med mera...
Är lite konstigt hela alltet...
Citera
2025-09-24, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dubbelsnopp
Jo, inget brinner lika bra som cement och asbest.

Det brinner inte utan smäller av värmen och sprider sig så det kan bli bli bli brand undertill dessutom farligt att inandas......
Är fogarna tätade med tjära eller liknande så klart det brinner.
Eller du tycker att när det regnar så ska rinna igenom...

Du vet säkert hur en stenkula är för något.
Släng in några sådana i en brasa eller grill, så får du se effekten...

Dessutom skrev jag eventuellt tjärpapp...

Är bra om du citerar rätt, än att bara ta ut ett ord och det ser urdumt ut..
Citera
2025-09-24, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statsminister2030
Lilla-Plutten har hjärnkoll.

Du vet inte vad jag skrev ifrån början..
Så sluta att förlöjliga andra människor som du håller på med överallt....
Citera
2025-09-24, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilla-Plutten
Jag tror att det kom ifrån långt håll och en gammal lada har troligen ett eternit tak eller med tjärpapp...
Lättantändligt som bara den...
Finns många sätt på långt avstånd....

Frågan är om folk var där när detta skedde, eller om de åkt iväg på party någonstans....
Isåfall är det väl en aktör eller fler som passade på...

Har inte läst något om det.stod hojar heller, eller hur det ser ut för övrigt...
Verkar lite konstigt att det inte small ordentligt om de mekar där....
Borde stå flertalet sprayburkar till exempel...
Gastuber till svetsarbeten med mera...
Är lite konstigt hela alltet...
Det ända konstiga här är du! Eternit lätt antänt haha skriv inte när du int vet nåt! Du bara killgissar, hur vet du att det inte small? Nä just det för du vet inget !
Citera
2025-09-24, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av onlythbeest
Det ända konstiga här är du! Eternit lätt antänt haha skriv inte när du int vet nåt! Du bara killgissar, hur vet du att det inte small? Nä just det för du vet inget !

Du vet tydligen att man använder att fogar fast plattorna.
Troligtvis vet du inte detta.
Är bättre att låta plattorna ramlar ner till marken med ditt smarta inlägg...
Jag skrev flera alternativ, men jag tror det behövs begåvning till detta...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in