Citat:
Ursprungligen postat av
Gargolius
Det stavas intuition min käre Brutus. Nej men snabbt överslag.
JP och Comanches har dock motiv i överflöd
1. JPs son mördas av folk med anknytning till HA i Comanches klubblokal
2. JP hamnade out från HA på falska grunder
3. Linus hamnade out från HA på falska grunder
4. JP har god kännedom om HA-borgen och rutiner det kan tom finnas människor internt i HA eller med nära anknytning som tycker att behandlingen av dem är fel och som informerar bakom rygg. dock mindre troligt men bröderna är inte speciellt lojala när det väl kommer till kritan så vad vet jag.
Men varsågod därför så tycker jag som jag tycker utan att utveckla det hela mer än att JP inte kommer sova en enda natt innan han hämnats Linus och som jag säger jag sätter hela veckopengen på att jag har rätt. Sedan tror jag kanske inte att JP varit den som tuttat på eller förberett bomben. Den biten står troligtvis comanches för.
Let's see

JP och Comanches har dock motiv i överflöd
JP kanske, men vad har Comanches för motiv? att hjälpa en fördetta medlem, numera out att hämnas? efter 3 år?

låter väldigt tveksammt du
1. JPs son mördas av folk med anknytning till HA i Comanches klubblokal
hur får du ihop dessa fantasier? Commanches fanns inte ens när Linus blev mördad, och linus var inte ens hangaround i satrudarah, som fanns på den tiden
2. JP hamnade out från HA på falska grunder
enligt jocke kanske, som även är out från comanches
3. Linus hamnade out från HA på falska grunder
och nu är han död
4. JP har god kännedom om HA-borgen och rutiner det kan tom finnas människor internt i HA eller med nära anknytning som tycker att behandlingen av dem är fel och som informerar bakom rygg. dock mindre troligt men bröderna är inte speciellt lojala när det väl kommer till kritan så vad vet jag.
JP är OUT från HA, OUT från commanches, hans enda vän i hela världen, laban, sitter inne
och JP är dessutom helt luspank
vem skulle hjälpa han med detta? INGEN
jag tror att din veckopeng ryker...