2025-09-23, 08:58
Medlem
rrpipers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WetCigarette
https://www.newsweek.com/putin-russi...it_influencers

Vad tror ni han har att säga idag då? NATO ljuger om kränkningen av luftrummet och om ni gör något blir det atomvapenkrig?

Vad det än är så känns det som ett försök att påverka världens största bebis inför hans möte i New York idag. I och med att jag är tvungen att posta detta i rysstrollens nav så får jag väl förtydliga att bebisen som åsyftas är Herr Donald.

Donalds USA fortsätter i alla fall inte att köpa rysk olja till skillnad från Europa.
Citera
Medlem
ForumApaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansksisu
Märkt det bland Ryssar.

Mamma säger samma sak. Hon växte upp med en rysk styvfarsa.

Kontrollerande, osäker, lättprovocerad, våldsam, aggressiv, herre på teppan attityd, helt annorlunda svenska män.
Ryzzdjur är inte människor som andra människor.
De är på djupet störda patologiska individer eftersom de förstörs mentalt redan när de är ungar. De är hjärntvättade och förnedrade av systemet. Precis på samma sätt som muslimer är.
Citera
Medlem
Nä, jag är tillräckligt insatt i detta känner jag , du får givetvis ha din åsikt, jag har min😊, jag tror vi kvinnor också många gånger ser andra nyanser av handlingar än vad män verkar göra, och tolkar en del handlingar annorlunda.

Ett tag hade jag hoppats att Trump försökte göra verklighet av sitt mål med att ta Grönland militärt, så hade ni fått se vem Ryssland egentligen är är jag övertygad om👍, men det är bara min tanke😊
Citat:
Ursprungligen postat av Upplyften
... Han ville ha tvärtom . Det du hörde farbror Putin säga är total moskovitisk hyckleri.
Citera
2025-09-23, 09:00
Medlem
Jag har många ryska bekanta i online värden och några irl, så älskad som han är av nästan alla ryssar har jag svårt att se att det du säger stämmer faktiskt 👍

Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Putin bryr sig inte om ryssar, han har sovjetisk mentalitet och är villig att offra miljontals ryssar för att uppnå sina mål.
Putin lät spränga flera bostadshus i Moskva som resulterade i över 100 döda för att ha det som en förevändning till att invadera Tjetjenien andra gången.
Putin bryr sig bara om sin makt.
Citera
2025-09-23, 09:01
Medlem
Du, jag är tillräckligt gammal och säker på mig själv så jag kan nog leva med din åsikt haha, vilken pajas....
😂
Citat:
Ursprungligen postat av ForumApache
Du är en dum och äcklig ryzzhora.
Citera
2025-09-23, 09:03
Medlem
För det första är jag ingen dude, men ser du inte det så är du blind, våra regeringar pushar narrativet ganska stenhårt, senast idag stora rubriker på Aftonbladet, NATO är redo för krig med Ryssland!!!
Citat:
Dude, du förstår dig inte på den ryska mentaliteten, haha!!

Det är enbart ryssland som är aggressiva mot diverse länder. INTE Sverige, INTE Polen, INTe tyskland, men alltid Ryssland.

Du låter dig bli lurad av Putins exceptionella sätt att manipulera och framstå som "korrekt".

Ryssland är till mångt och mycket ett väldigt konstigt folk, dom är INTE som oss mentalt.
Citera
2025-09-23, 09:05
Medlem
En svensk kvinna, landsförrädare och ryss-sugare, oväntat.

Dra in rösträtten.
Citera
2025-09-23, 09:17
Medlem
ForumApaches avatar
Citat:
En svensk kvinna, landsförrädare och ryss-sugare, oväntat.

Dra in rösträtten.
Precis.
Citera
2025-09-23, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ankylosaurus
Erkänn att du aldrig hört talats om Brzezinski, din simpla jävla DN-läsande SVT-idiot.

Zbigniew Brzezinski var en mycket viktig amerikansk politisk rådgivare som visste att politiska situationer aldrig är stillastående och att Ryssland aldrig kommer att överge sin ambition att vara ett dominerande imperium, genom förtryck av andra länder.
Han varnade upprepade gånger för Rysslands ententes, men togs inte på allvar.
Detta resulterade i en situation där Ryssland trodde att västvärlden nu var så försvagad genom huvudlös nedrustning att imperialistisk krigföring nu skulle vara lönsam.
Där missbedömde de kraftigt, eftersom de inte förutsåg Ukrainas formidabla vilja att försvara sig.

https://moderndiplomacy.eu/2023/01/1...lt-on-ukraine/
Citera
2025-09-23, 09:22
Medlem
jugbandbluess avatar
plural alltså. grattis till vietnam för vinsten i intervision song contest? att han fått hemorrojder?
Citera
2025-09-23, 09:40
Medlem
Sägs att han gör sig förberedd för krig mot NATO. Var det, det han sa?
Citera
2025-09-23, 09:50
Medlem
Upplyftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukater
Sägs att han gör sig förberedd för krig mot NATO. Var det, det han sa?

Han sa ingenting om vad de ska göra . En total ordsallad späckat med bisatser och hänvisande till avtal och liknande.

Allas olika gissningar är lika bra

Det viktigaste kanske var detta :

Putin says Russia will stick to nuclear arms limits for 1 more year

https://abcnews.go.com/International...year-125810755

Om ett år är Ryssland ändå pank då oljeraffar brinner upp en efter en annan
Senast redigerad av Upplyften 2025-09-23 kl. 09:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in