Citat:
Ursprungligen postat av
Bubbles74
Fan älskar scooter!!! Trevlig eufori men lite mkt stissighet efter ett tag. Testa att ta det ihop med phenibut då blir det dubbelt så bra.Har pillat mkt med dj-grejer.Kul med folk som gillar bra musik!! Synd att jämföra med mdma men 7oh är mkt bättre än kratom och tramadol
Haha ja jag får väl betrakta mig som Scooter-fan nu.

Gillar rave och techno/hands up, hard trance och mycket annat! (Andra genrer också beroende på vad man är på för mood)
Mdma-jämförelsen var med S***********S*******'s KANNA ULTRA EXTRAKT - 5 MG. Tyckte de gav rätt bra synergi med 7oh, men de bränner ännu mer vid snort så sublingual admin är nog opti om du tänkt testa.
Citat:
Ursprungligen postat av
Bubbles74
Tog 5st under några timmar och det satt i rätt länge..
1 var nästan för mycket för mig, men jag är ju hyper responder på allt verkar det som lol
Citat:
Ursprungligen postat av
Bubbles74
Phenibut gör att det blir ett mer "moffeaktigt"rus. Nästa gång ska jag administrera dom oralt😁😁
Ska testa om jag får chansen
Kanske opiumte kunde moffa till det lite också om jag dricker det en timme innan? Vet att det är en annan slags best än 7innOHcent så lovar att ta det försiktigt med den. Vore ju synd att se den första associerade perma-insomningen bara för att en skenbarlig dåre som jag väljer att piffa till det lite extra.