2025-09-23, 03:22
Medlem
EnkeliSotilass avatar
Inkallelse order kommer blir soldat legend med Guds änglar vägleder mig till fronten för att dö hoppas jag får många soldater med till dödsriket.

Efter döden återuppstår jag som en ande fortsätter kriget i andra sidan efter tagit över en ny människa soldat och skjuter mot ryssar.

Den här stunden väntar vi på...
Citera
2025-09-23, 03:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
Om ryssen anföll Baltikum och de började skicka missiler och ta sig över med flyg och båtar till Sverige. Vad har ni gjort då? Alltså innan de kommer hit. Ni har bara fått informationen om att de är på väg. Vart ska man ta vägen liksom?

https://www.youtube.com/watch?v=xEszJQfEFLU
Citera
2025-09-23, 03:35
Medlem
Citat:
Jag har barn och fru. Jag tänker inte gå och dö och lämna dem. Jag ska skydda mina barn tills jag dör.
Och det gör du bara genom att kämpa för dem och ditt land.
Citera
2025-09-23, 03:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
Samla upp alla v och mp-tomtar samt medlemmarna i Svenska Freds och transportera dem till fronten…
Hoppas att de har miljöklassad ammunition. Bly och krut. No no
Citera
2025-09-23, 03:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuscleShark
Beror ju på hur varmblodig man är. Om man inte fryser lätt så är det nog inga problem på hösten, men vintern skulle det snabbt bli extremt kallt. Mitt hus va utan el för några år sen i 3 dagar på vintern och det va ingen höjdare. Hade endast 10 grader tredje dagen, och då av det ändå bara några minus på nätterna. Efter det fick det bli en diesel generator så att man har värme, kan laga mat, spola i toaletten, titta på/dator osv om olyckan är framme igen.

Är det en braskamin han har, farsan din? Det är ett bra alternativ att ha vid strömavbrott då dessa inte behöver cirkulationspump. Om det är en pellets/vedpanna så krävs det ström.

10 grader är kanske ingen mystemperatur men man klarar den lätt med flera lager kläder och trevligt om man iaf kan få varm mat och dryck så kommer det inte gå någon nöd på någon.
Citera
2025-09-23, 03:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
Samla upp alla v och mp-tomtar samt medlemmarna i Svenska Freds och transportera dem till fronten…

Alla invandrare som helt plötsligt kommer förvandlas till utvandrare, vad ska du göra med dem?
Citera
2025-09-23, 03:46
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jemep55
10 grader är kanske ingen mystemperatur men man klarar den lätt med flera lager kläder och trevligt om man iaf kan få varm mat och dryck så kommer det inte gå någon nöd på någon.

Mhm, lite varmare kläder och extra filt/täcke i sängen så klarar man sig prima.
Senast redigerad av Sereena 2025-09-23 kl. 03:55.
Citera
2025-09-23, 03:49
Medlem
Men om de skickar in negran som soldater är vi schack matt. Rör inte min kompis osv. Skjuter vi dem är vi rasister och allehanda skadedjur. Undra om tanks går på miljödiesel?
Citera
2025-09-23, 04:02
Medlem
Cindells avatar
Citat:
Vad har ni gjort då?

Kokat ärtsoppa.
Citera
2025-09-23, 04:05
Avstängd
tramsebyxans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe
Lugna kan vi kanske inte riktigt vara, men vi bör göra vårt bästa för att sänka dem i Östersjön innan de når vårt fastland.

Att låta 1 miljon västhatande muslimer och många hundratusentals andra från vartenda skitland i hela världen välla in över Sveriges gräns och förpesta hela Sverige (förutom rikingställena där de röstar för mer massinvandring) och som vi dessutom tvingas försörja på alla sätt och vis med svenska skattepengar - det är helt okej med dig?

Tuffa du - nu ska "ryssen sänkas i Östersjön".
"Ditt" fastland - eller babbarnas? Du kanske är en babbe själv? Ni brukar ju kunna tuffa till er när ni väl lyckats undkomma värnplikt, ansvar, att försvara ert eget land och ert eget folk.

Börja annars med babbarna, skicka tillbaka alla kriminella babbar (så gott som alla, några få undantag finns och de är just undantag) som är ett stort problem i Sverige, så tar vi itu med den eventuellt invaderande ryssen sen.
Citera
2025-09-23, 05:01
Medlem
Hypokondrias avatar
Där omkring 21Jan-22 när ryska stridsskepp & 6st Ropuchor låg i kattegatt & Bjugnefjord förliste samtidigt som några av våra 5e kolonnare avvecklat robot på lastbil sen 2000-talets början
Då var det skymningsläge & riktigt mörkt.
Jag & mina vänner var beredda att möta upp de sjösjuka besökarna med en välkomstspade på stranden..

Men just då kom ett oväntat schackdrag av konteramiral Thomas Engevall.

Undangömt i 15år & inte skrotat som alla trott, utplacerades täcknamn ”Hemvärnets UAV-enhet” strategiskt & väl synligt ut över Kullaberg vidare upp mot Kattegatt framför besökarna.

Stort tack till Engvall & sveriges mest då okända & inte existerande förband, 311:e robotenheten.

Tack vare dessa operationer försvann dessa besökare snabbt & skamset vidare ut från Kattegatt med sin svans mellan benen.

Nästa gång de är på väg får vi hoppas vi möter de sjösjuka långt tidigare eftersom vi ser var & när de lastar sina ropuchor & är mer vakna.

Welcome !
Citera
2025-09-23, 05:07
Medlem
Yungvidzibois avatar
Citat:
Om ryssen anföll Baltikum och de började skicka missiler och ta sig över med flyg och båtar till Sverige. Vad har ni gjort då? Alltså innan de kommer hit. Ni har bara fått informationen om att de är på väg. Vart ska man ta vägen liksom?
Bett till Gud och hoppats på det bästa.
Vad mer kan man göra i en sådan situation..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in