2025-09-22, 15:00
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Jösses vad pinsamt att följa kunden till bankomaten . 😥😥 Hoppas bara ingen noterade att han räckte över pengarna. Jag skulle ha nojjat ner mig totalt.

Sicken oproffsig lirare han var.

Ha ha ha!!! 😅😂🤣🤣

Sååå pinsamt! Fattar inte hur han tänkte riktigt. 🤯 Det var mitt inne i city och mycket folk i rörelse så jag TROR verkligen inte att nån såg oss. Jag hann typ inte börja noja eftersom jag mest bara tyckte att allt var så pinsamt. Jag smet iväg bland folk så fort jag bara kunde.😅

Mitt favoritsätt att få pengarna är ett sedlarna ligger uppradade var för sig så att jag ser dem direkt när jag kommer, så gör de flesta av mina stammisar men en del har lite andra rutiner och jag får betalt när vi är klara. Med pålitliga stammisar så är ju inte det nåt problem. En av dem brukar alltid ge mig en presentpåse med vin och där i ligger också pengarna. När jag är inne i badrummet och fixar till mig efter att vi är klara så ställer han den vid ytterdörren så att jag kan plocka den när jag går.🍾🍷💴
Senast redigerad av Sokoke.Cute 2025-09-22 kl. 15:09.
Citera
2025-09-22, 16:05
Medlem
FestligPersikas avatar
Citat:
Har tre stammisar jag jag träffar just nu. En som jag träffat i fem år, de andra i tre år. Tycker fyra stammisar är lagom, men en har fallit ifrån, så därför tar jag in nykomlingar. Vissa blir det bara en enda gång med. Och jag har erfarenheten att det är de snälla kunderna som blir kvar hos mig.😺😺

Sen är frågan när en kund kan räknas som stammis? Jag brukar anse de vara det efter tre träffar.3️⃣

Nu har jag inte varit med om detta ännu, men passar på att ställa frågan nu: Om en kund ber om uppskov med betalningen ställer ni upp med det? Känner spontant att om en av mina stammisar skulle fråga mig, skulle jag lita på dem och säga ja, men aldrig med en nykomling.
Jag har gått med på uppskov en (1) gång med en stammis som jag träffat flera gånger i månaden under flera år. En av gångerna vi skulle ses så var det något problem med bankomaten så han skrev och frågade om han kan betala vid ett annat tillfälle. Jag gick med på det, men fastän jag visste att jag skulle få pengarna nästa gång så var det ändå lite obekvämt. Ingen annan har frågat varken före eller efter det, men om det händer igen så skulle jag säga nej oavsett vem det är.
Citera
2025-09-22, 16:17
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute
Sååå pinsamt! Fattar inte hur han tänkte riktigt. 🤯 Det var mitt inne i city och mycket folk i rörelse så jag TROR verkligen inte att nån såg oss. Jag hann typ inte börja noja eftersom jag mest bara tyckte att allt var så pinsamt. Jag smet iväg bland folk så fort jag bara kunde.😅

Mitt favoritsätt att få pengarna är ett sedlarna ligger uppradade var för sig så att jag ser dem direkt när jag kommer, så gör de flesta av mina stammisar men en del har lite andra rutiner och jag får betalt när vi är klara. Med pålitliga stammisar så är ju inte det nåt problem. En av dem brukar alltid ge mig en presentpåse med vin och där i ligger också pengarna. När jag är inne i badrummet och fixar till mig efter att vi är klara så ställer han den vid ytterdörren så att jag kan plocka den när jag går.🍾🍷💴

Låter mysigt det där med pengapåsen vid dörren.😍😍

Stammisar betalar efter akten. En vid mitt köksbord, då jag brukar bjuda på kaffe eller te. De andra ute i tamburen innan avskedkyssen och "au revoir."💋

Men även stammisarna har varit nykomlingar i början och då var det till att hosta upp cashen before the action.😂🤣
Citera
2025-09-22, 16:35
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Låter mysigt det där med pengapåsen vid dörren.😍😍

Stammisar betalar efter akten. En vid mitt köksbord, då jag brukar bjuda på kaffe eller te. De andra ute i tamburen innan avskedkyssen och "au revoir."💋

Men även stammisarna har varit nykomlingar i början och då var det till att hosta upp cashen before the action.😂🤣

Jag gör aldrig träffar hemma hos mig och jag tycker att det känns bäst att ha betalningen överstökad så att man slipper avsluta med det. Men det är ju så olika så klart, det beror helt på vilka rutiner man har jobbat upp med kunden ju. Jag har alltid tyckt att det är lite jobbigt att räkna och hålla på med sedlarna framför kunden. Är det stammisar så vet man ju att man får pengarna och rätt så summa så det är soft. Då kan jag ta ett kuvert när vi är klara eller vin + pengar i en presentpåse (jaaaa tack! 🥰 ) .

När jag träffade nya kunder förut så var det som du säger -- cashen ska hostas up before the action!😅
Citera
2025-09-22, 16:58
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FestligPersika
Jag har gått med på uppskov en (1) gång med en stammis som jag träffat flera gånger i månaden under flera år. En av gångerna vi skulle ses så var det något problem med bankomaten så han skrev och frågade om han kan betala vid ett annat tillfälle. Jag gick med på det, men fastän jag visste att jag skulle få pengarna nästa gång så var det ändå lite obekvämt. Ingen annan har frågat varken före eller efter det, men om det händer igen så skulle jag säga nej oavsett vem det är.

Jag vet inte hur jag skulle reagera, men försökt vara så smidig som möjligt. Vill undvika tjafs eller konflikt i möjligaste mån

Förstår att det kändes obekvämt.😥😥.

Edit: Undrar hur kunden känner att behöva betala för sex? Någon har sett lite besvärad ut sådär och jag har anat att det skavde.
Senast redigerad av Lill-Ann 2025-09-22 kl. 17:27.
Citera
2025-09-22, 19:15
Medlem
Citat:
Edit: Undrar hur kunden känner att behöva betala för sex? Någon har sett lite besvärad ut sådär och jag har anat att det skavde.
Samhället har bankat in i oss att sexköp är något för förlorare, och man är ju bara människa så det är klart man har det i bakhuvudet. Men samtidigt så ser jag det bara som en transaktion som vilken annan. Jag är inte intressad av romantiska relationer, så jag betalar för att snabbt och enkelt tillfredsställa mitt mänskliga behov av sex/närhet, och när timmen är över så återgår vi till våra egna liv utan några andra krav.

Jag brukar betala direkt så att man har det överstökat. Jag träffas oftast hemma hos mig, och om jag litar på en tjej nog att ge henne min adress så litar jag också på att hon inte springer iväg med pengarna.
Citera
2025-09-22, 19:45
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torsk1111
Samhället har bankat in i oss att sexköp är något för förlorare, och man är ju bara människa så det är klart man har det i bakhuvudet. Men samtidigt så ser jag det bara som en transaktion som vilken annan. Jag är inte intressad av romantiska relationer, så jag betalar för att snabbt och enkelt tillfredsställa mitt mänskliga behov av sex/närhet, och när timmen är över så återgår vi till våra egna liv utan några andra krav.

Jag brukar betala direkt så att man har det överstökat. Jag träffas oftast hemma hos mig, och om jag litar på en tjej nog att ge henne min adress så litar jag också på att hon inte springer iväg med pengarna.

Tack för svar. En sådan här fråga hade jag aldrig vågat ställa face to face med en kund. Det hade kunnat förstöra känslan inför att vara intim med annan människa.😱😱

Det brukar istället vara jag som får frågan varför jag säljer. Swish - allt fokus hamnar på mig som säljer. ➡️💃⬅️Varför jag säljer och hur länge jag sålt och hur många kunder jag har / har haft❓

Sådana mentala snedsteg från kundens sida kan få mig ur humör.😥😠
Citera
2025-09-22, 20:22
Medlem
Citat:
/.../ Nu har jag inte varit med om detta ännu, men passar på att ställa frågan nu: Om en kund ber om uppskov med betalningen ställer ni upp med det? Känner spontant att om en av mina stammisar skulle fråga mig, skulle jag lita på dem och säga ja, men aldrig med en nykomling.

Jag har oavsiktligt inte betalat hos en tjej som jag var stammis hos. Min gåva brukar ligga i ett kuvert och eftersom hon litar på mig så brukar hon inte kontrollera innehållet. Vid ett tillfälle hade jag tydligen hopvikta anteckningar liggande i kavajfickan som kändes som ett kuvert och som vanligt kontrollerade hon inte. Halvvägs hem så fick jag meddelande om misstaget. Vi kände till varandras verkliga identiteter så ingen av oss såg det som problematiskt att jag swishade gåvan. Med någon annan tjej som jag hade träffat tillfälligt hade jag nog känt mig obekväm att swisha av flera olika skäl.
Citera
2025-09-22, 20:33
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kopenhamnlover
Jag har oavsiktligt inte betalat hos en tjej som jag var stammis hos. Min gåva brukar ligga i ett kuvert och eftersom hon litar på mig så brukar hon inte kontrollera innehållet. Vid ett tillfälle hade jag tydligen hopvikta anteckningar liggande i kavajfickan som kändes som ett kuvert och som vanligt kontrollerade hon inte. Halvvägs hem så fick jag meddelande om misstaget. Vi kände till varandras verkliga identiteter så ingen av oss såg det som problematiskt att jag swishade gåvan. Med någon annan tjej som jag hade träffat tillfälligt hade jag nog känt mig obekväm att swisha av flera olika skäl.

Hoppas det inte var några topphemliga anteckningar.📃📑

I ett sådant läge hade jag aldrig tagit emot Swish. Hoppas du svarade på hennes sms om det var ok med Swish?

Swish till mig - aldrig, aldrig, aldrig.🛑
Citera
2025-09-22, 20:45
Avstängd
Citat:
Ja det är ju de snälla som blir kvar! 😃 Jag tänker att det är återkommande kunder som är stammisar, svårt att säga hur många ggr man ska ses för att kvalificeras som stammis men kanske fler än tre tror jag. Det beror väl lite på, jag har några stammisar som inte bor i Sverige och vi träffas ju inte ofta pga det men de är ju ändå stammisar eftersom vi träffats i flera år. 😊

Jag har inte heller varit med om det, men om det är min allra bästa stammis så skulle jag så klart gå med på det men han skulle aldrig komma på tanken. Han bokar mig kontinuerligt o vi känner ju varandra väl. För flera år sen så träffade jag en äldre herre på hotell för tredje gången (men jag hade hans identitet). Då hade han inte tagit ut tillräckligt med pengar och frågade om han kunde ge mig resten av pengarna nästa gång. Såååå obekvämt! Jag tar alltid betalt i början av träffen så det blev så konstigt allting. Vi genomförde träffen ändå och när vi var klara så fick vi tillsammans gå och leta upp en bankomat. Vi var mitt inne i stan och så stod han där vid bankomaten och räckte över pengar till mig. Förnedrande för både mig och honom typ. Kanske inte förnedrande, men jag kommer inte på nåt bättre ord. Det blev aldrig en fjärde gång med honom.😅 Vet inte om han hade planerat det från början och försökte få en längre träff billigt eller om han skämdes över det där. Eller så ville han helt enkelt inte ses igen av annan anledning.🤪

Med en nykomling -- ALDRIG! Jag har kunder som jag räknar som stammisar men de bokar lite ojämnt, ibland en gång i veckan och ibland kan det gå två-tre månader mellan träffar så med en sån så skulle jag inte gå med på uppskov. Inte för att jag tror att de skulle lura mig men jag skulle ändå inte gå med på det.

Det jag tycker är konstigt är nya personer som när de tar kontakt lockar med att de ska BLI stammisar och boka ofta och yadayadayada. Ok jag fattar att det kan vara så att man vill träffa nån och bli stammis pga känns tryggt och bra, men ofta så är det ju bara carrot dangling tror jag. Det roliga är ju att de dessutom liksom bara utgår från att JAG vill träffas igen efter första träffen. 😂

Om jag såg en man och en kvinna som gick till en bankomat tillsammans varefter mannen räckte några sedlar till kvinnan, skulle jag inte tänka "aha, en torsk och en sexarbetare". Var det åldersskillnad på dem skulle jag kanske tänka far och dotter, annars att de hade en relation av något slag, typ kompisar eller att de var ett par.

Så vad var det som var så jobbigt? Och om det nu var så jobbigt, kunde ni inte promenerat bort hundra meter och så kunde han lämnat över pengarna diskret?
Citera
2025-09-22, 21:04
Medlem
majaparonpajs avatar
Citat:
Ja det är ju de snälla som blir kvar! 😃 Jag tänker att det är återkommande kunder som är stammisar, svårt att säga hur många ggr man ska ses för att kvalificeras som stammis men kanske fler än tre tror jag. Det beror väl lite på, jag har några stammisar som inte bor i Sverige och vi träffas ju inte ofta pga det men de är ju ändå stammisar eftersom vi träffats i flera år. 😊

Jag har inte heller varit med om det, men om det är min allra bästa stammis så skulle jag så klart gå med på det men han skulle aldrig komma på tanken. Han bokar mig kontinuerligt o vi känner ju varandra väl. För flera år sen så träffade jag en äldre herre på hotell för tredje gången (men jag hade hans identitet). Då hade han inte tagit ut tillräckligt med pengar och frågade om han kunde ge mig resten av pengarna nästa gång. Såååå obekvämt! Jag tar alltid betalt i början av träffen så det blev så konstigt allting. Vi genomförde träffen ändå och när vi var klara så fick vi tillsammans gå och leta upp en bankomat. Vi var mitt inne i stan och så stod han där vid bankomaten och räckte över pengar till mig. Förnedrande för både mig och honom typ. Kanske inte förnedrande, men jag kommer inte på nåt bättre ord. Det blev aldrig en fjärde gång med honom.😅 Vet inte om han hade planerat det från början och försökte få en längre träff billigt eller om han skämdes över det där. Eller så ville han helt enkelt inte ses igen av annan anledning.🤪

Med en nykomling -- ALDRIG! Jag har kunder som jag räknar som stammisar men de bokar lite ojämnt, ibland en gång i veckan och ibland kan det gå två-tre månader mellan träffar så med en sån så skulle jag inte gå med på uppskov. Inte för att jag tror att de skulle lura mig men jag skulle ändå inte gå med på det.

Det jag tycker är konstigt är nya personer som när de tar kontakt lockar med att de ska BLI stammisar och boka ofta och yadayadayada. Ok jag fattar att det kan vara så att man vill träffa nån och bli stammis pga känns tryggt och bra, men ofta så är det ju bara carrot dangling tror jag. Det roliga är ju att de dessutom liksom bara utgår från att JAG vill träffas igen efter första träffen. 😂
Fan sånt är jobbigt men förstår att man inte hinner eller har möjlighet alla gånger idag. Många bankomater är stängda eller ur funktion och man har inte tid att åka halva stan för några tusenlappar.

Har hänt mig vid upprepade tillfällen att jag får följa med kunder till bankomater. Oftast för att det blivit en spontan träff för dem själva och de har inte hunnit. Alla gånger har jag träffat de innan och litat på att de har eller kommer ge pengarna på något sätt men blir så stelt när man är klar och de bara "Hoppsan hejsan, inga cash... nehe ingen jävla swish heller?! Då får vi gå till bankomaten vid min lokala Ica!".

En speciell gång var när jag var 19 år och träffat en av mina stammisar och vi gick till bankomaten tillsammans. Jag sa "Jag väntar här!" (som var typ 20m bort vid en butiksingång) och han ba 2nej det ser konstigt ut om du inte följer med fram"... EHM?! ursäkta?! Sagt och gjort följde jag med och spanade på hans kod och tog emot pengarna precis vid bankomaten... Så skrev jag att det här absolut inte får hända igen och det gjorde det inte... inte med samma kund iaf.

En annan gång fick jag sitta kvar i bilen medans han stod och skämdes och tog ut cash till mig. Fyfan det var nog förnedrande för oss båda haha.
Citera
2025-09-22, 21:47
Medlem
Citat:
Hoppas det inte var några topphemliga anteckningar.📃📑

I ett sådant läge hade jag aldrig tagit emot Swish. Hoppas du svarade på hennes sms om det var ok med Swish?

Swish till mig - aldrig, aldrig, aldrig.🛑

Nej det var inget särskilt topphemligt. Hon var "hobbyeskort" (med liten risk för span på henne) och det var hon som föreslog swish. I och med att vi kände varandras identiteter så avslöjade vi inget för varandra genom att swisha. Jag bedömde som högst osannolikt att hon skulle bli föremål för någon razzia och i så fall hade jag hävdat att det var en gåva.

Annars så förstår jag dig precis varför du inte vill ha swish. Dels så avslöjar du ju din identitet för kunden (alla kunder är tyvärr inte snälla och det finns "stalkers" som vill rädda den stackars prostituerade eller har förälskat sig i henne), dels så finns det ju bevisning på inkomster som gissningsvis inte tagits upp i deklarationen. För kunden så innebär det ju också att han avslöjar sin identitet, det allvarliga är kanske inte att avslöja sin identitet inför sexarbetaren (i alla fall om det är stabila sådana), utan att det kan användas som bevisning för att sexköp har ägt rum.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in