2025-09-22, 16:22
Medlem
PusherTonys avatar
Tjena allihop.

Detta är min första tråd här på FB. Tanken är att detta ska bli en sorts dagbok om mitt AAS brukande och ett sätt för mig att dela med mig av tankar och annat. Kanske blir någon typ av terapi för min del. Det återstår att se. Oavsett så tänker jag genom att skriva denna rapport kanske ger mig ett större syfte att fortsätta kuren. För just nu vet jag inte varför jag ens kurar... Mata mitt stora ego kanske är rätt svar.

Info om mig:

Ålder: 25 bast
Längd: 186cm

Tränat sen jag var 14år. Just nu kombinerar jag gym ihop med kampsport (som jag tävlar i på amatörnivå).

Kurupplägg:

Just nu kör jag enbart test e 250mg e5d. Har en vial med flytande stanozolol och tänker beställa hem mast P, som jag sen kastar in i kuren.

Mina stick såhär lång (även datum när jag tagit arimidex)

11/9: 500mg test e
16/9: 250mg test e
17/9: 1mg arimidex
18/9: 1mg arimidex
20/9: 0.5mg arimidex
21/9: 250mg test e + 0.5mg arimidex
22/9: 0.5mg arimidex

Bild på dagsformen (tagit någon månad innan jag började med kuren)

https://ibb.co/m5pRV81L

orkar inte blurra allt bläck på kroppen. Om de e någon low life nörd där ute som känner för att försöka hitta och out'a mig så varsågod...

Mina testo värden hos Werlabs:
https://ibb.co/kFcmNTL

Provet från 2024-11-20, tog jag efter jag kommit ut från psyket. Inte tränat, knappt ätit och sovit dåligt. Grovt medicinerad och annat. Då hade jag de värdena ni ser till vänster på bilden.
Sen började jag träna och tog upp min kampsport igen. Började äta bra och tog sömnen på allvar.
Då ser ni datumet 2025-09-11, tog de provet på morgonen och de skicka in det, innan jag satte första sticket testo. Det är en märkbar skillnad. Inga roids alls under den tiden. Bara bra mat och kreatin.

Sen kommer vi till den mentala biten... Som just nu är skit. Självkänslan på noll... Försöker uppehålla en bra självförtroende.
Precis blivit lämnad av en brud som jag var dödskär i. Vi träffades i dimman och vår största gemensamma hobby var att snorta oxy och kokain. Sen ha sex tills solen gick upp.

Sen beslutade jag mig för att bli ren och hon med. Det gick sådär... Men allt slutade tvärt och jag förlorade den mest vackraste varelse jag någonsin rört vid...

Så nu blir det fokus på mig själv. Me, myself and I, eller vafan dom nu säger. Ska försöka iaf. Dra ned på piller intatget oxå.
Jag vet, jag vet att ''om tar valet att börja med steroider så ska man leva för träningen'' bla bla bla. Nu ser inte mina förutsättningar riktigt ut så..
Så spara gärna på era moralpredikningar kring mitt tablett brukande.. Jag om någon vet konsekvenserna av skiten..

Men! Jag tar gärna emot feedback och råd kring träning och kurandet! De vore toppen <3

Kosten är rätt basic. Äter kanske 6-7ägg om dagen. Alla vitaminer och mineraler som kosttillskott på morgonen. Mest viltkött då jag jagar. Proteinpulver och EAA. Kvarg. Mycket olika frukter istället för godis och chips.

Träningsupplägg:
Måndag: 2h Kampsport (vill inte avslöja vilken då jag tävlar)
Tisdag: Push-pass (bröst, axlar, triceps)
Onsdag: 2h Kampsport
Torsdag: 2h Kampsport
Fredag: Pull-pass (Rygg, bakre axlar, biceps)
Lördag: 50min cardio
Söndag: Ben

Där har ni det. Nu kör jag. Fuck it. Nu ska jag toppa formen. Jag vill gärna att ni hänger med mig och pushar mig till att få en bättre fysik men oxå kanske(?) en bättre människa.

Ska försöka uppdatera så ofta jag bara kan.

Kram <3
Senast redigerad av PusherTony 2025-09-22 kl. 16:26.
Citera
2025-09-22, 16:24
Avstängd
67arigGubbes avatar
Kul att du tränar!
Bara för att säga min åsikt så tycker jag du borde träna rent till 35 men det är inte min ensak, bara min åsikt. Lycka till!
Citera
2025-09-22, 16:32
Medlem
PusherTonys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 67arigGubbe
Kul att du tränar!
Bara för att säga min åsikt så tycker jag du borde träna rent till 35 men det är inte min ensak, bara min åsikt. Lycka till!

Steroider verkar funka bra för de som är 25 oxå!
Nä men du har väl rätt... Men jag tänker löpa linan ut med denna kur. Tack! <3
Citera
2025-09-22, 16:52
Medlem
Tänk på att gymmet gör kontroller ibland. De kanske kommer på dig.

Det där är inte bra för kroppen, tänk på det
Citera
2025-09-22, 17:05
Medlem
PusherTonys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaa92
Tänk på att gymmet gör kontroller ibland. De kanske kommer på dig.

Det där är inte bra för kroppen, tänk på det

Har redan blivit portad på den stora gymkedjan i stan haha.. Men då gick jag inte ens på AAS , då hade jag bara rökt en morgon holk. Men de jävla väktarna ville ta urinprov på droger med. Så bad dom dra dit pepparn växer och tog min bag o gick hem.

Gymmet jag kör på nu. Känner jag ägaren på. Och de gymmet samarbetar inte med någon anti doping skit. Dock kan polisen komma dit ibland. Men skulle jag torska hos snuten så blir jag ändå inte portad från de gymmet.

Men tack för din heads up <3
Citera
2025-09-22, 17:11
Medlem
Klas-Vegass avatar
Menar du att du skall bli fri från psykisk ohälsa med och pga AAS?

Jag antar att AAS står för anabola steorider? (nej jag kan inget om det)

Har de väktare på ditt gym?
Citera
2025-09-22, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PusherTony
Har redan blivit portad på den stora gymkedjan i stan haha.. Men då gick jag inte ens på AAS , då hade jag bara rökt en morgon holk. Men de jävla väktarna ville ta urinprov på droger med. Så bad dom dra dit pepparn växer och tog min bag o gick hem.

Gymmet jag kör på nu. Känner jag ägaren på. Och de gymmet samarbetar inte med någon anti doping skit. Dock kan polisen komma dit ibland. Men skulle jag torska hos snuten så blir jag ändå inte portad från de gymmet.

Men tack för din heads up <3
Okej men det är väl ingen skit, de gör ju det för folks eget bästa.
Citera
2025-09-22, 17:56
Medlem
PusherTonys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klas-Vegas
Menar du att du skall bli fri från psykisk ohälsa med och pga AAS?

Jag antar att AAS står för anabola steorider? (nej jag kan inget om det)

Har de väktare på ditt gym?

Nja det är inget jag räknar med. AAS = Anabola Androgena Steroider.
Visst får man ett bättre välmående överlag med testosteron. Sen kan sämre känslor oxå förstärkas (pratar för min egen del vet inte hur andra känner)

Men detta ska mer bli en dagbok där jag är helt öppen och ärlig kring mitt AAS bruk och mitt dåliga psyke. Kanske kan vara givande eller underhållande läsning för någon <3
Citera
2025-09-22, 17:59
Medlem
PusherTonys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaa92
Okej men det är väl ingen skit, de gör ju det för folks eget bästa.

Tror de flesta på den här delen av forumet (Doping och dopningspreparat), tycker att väktare och anit-doping är skit haha..
Citera
2025-09-22, 18:20
Medlem
IvanDF3s avatar
Jag blev berörd av din öppningstext. All lycka till! Jag personligen är harmonisk och rätt "stark" också när jag inte kör ASS. Med Testo & Co mår jag ännu bättre och blir än mer lugn och harmonisk, än mer positiv och stark. Förhoppningsvis upplever du samma sak.

Du har riktigt bra grundförutsättningar (syftar på din fysik) och din inställning att typ "dejta dig själv och se till att må bäst" tycker jag låter helt - perfekt, för tillfället; där nu just nu befinner dig. Jag är helt övertygad om att du härifrån kommer lyfta dig uppåt, uppåt och vidare! Lite som Buzz Lightyears "To the Stars and Beyond!"

Kör hårt, hejar på dig och kommer med spänning följa din tråd närmsta månaderna och 2026!

//Ivan
Citera
2025-09-22, 18:26
Medlem
fittanstickerframs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PusherTony
17/9: 1mg arimidex
18/9: 1mg arimidex
20/9: 0.5mg arimidex
21/9: 250mg test e + 0.5mg arimidex
22/9: 0.5mg arimidex

Vad är tanken med 3.5 mg Arimidex per vecka? Aromatiserar du så mycket av bara 250 mg testo e5d?

Du kurar med Arimidex bas... Hur känns det i lederna?
Citera
2025-09-22, 18:41
Medlem
Varför blir du inte läkare när du kan så mycke istället för vad du nu är , missbrukare?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in