2025-09-15, 19:40
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
Ja jag har sett videoklippet. Hon ser sliten ut. Du behöver inte vara nära henne, så vad klagar du för?

Detta är ett diskussionsforum. Man diskuterar saker. Just nu befinner vi oss i tråden som behandlar Linda Skugge. Att vara fysisk nära en tråds ämne är fullständigt irrelevant. Du tycker att om det är en tråd om Trump så kan man inte diskutera honom bara för att man inte behöver vara nära honom? Jag diskuterar Linda Skugge utifrån videon som postats och anser att hon ser labil ut. Du har sett videon och tycker hon ser sliten ut. Jag säger att man kan se sådant och du säger att man inte kan det. Så nu kan vi gå vidare och fortsätta diskutera Linda Skugge.
Citera
2025-09-17, 07:39
Medlem
Ollonets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Han där borta
Tänk på hennes barn istället för något som inte finns.

Lindas tilltag kommer att svärta ner släkten i generationer.
Citera
2025-09-17, 16:34
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollonet
Lindas tilltag kommer att svärta ner släkten i generationer.

Hon är en Skugge av sitt forna jag.
Citera
2025-09-21, 20:59
Medlem
AlligatorMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Hon är en Skugge av sitt forna jag.

Kungligt

https://www.flamman.se/linda-skugge-...kopande-man-2/

Så jävla väck
Citera
2025-09-21, 21:11
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlligatorMan
Kungligt

Så jävla väck

Hon är genuinT ful.
Citera
2025-09-21, 21:36
Medlem
Jag tycker att hon är en fascinerande person. Alltid spännande att se vad hon hittar på.
Citera
2025-09-21, 21:41
Medlem
quggels avatar
Kan vara tidigt tecken på någon form av neurodegenerativ sjukdom, tyvärr. Konstiga idéer är inte helt ovanliga i sådana sammanhang.

Tråkigt eftersom hon nog hade kunnat ha en hyfsad karriär som författare om hon hade jobbat lite mer på den biten.
Citera
2025-09-22, 02:41
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
Men tänk vad L*nda Sk*gge får oss normala kvinnor att känna oss duktiga som inte behöver sälja oss på Onlyfans för att klara oss ekonomiskt. Jag är bäst!

Hon har väl förklarat tidigare att hon började sälja sig på Onlyfans pga ekonomiska skäl och avsaknad av uppdrag men det är nog samtidigt rätt få kvinnor som helt plötsligt kommer på att nu är jag arbetslös och då ska jag börja sälja mig, istället är det ofta fråga om en lång process med psykisk ohälsa, missbruk eller trauma i botten som gör att kvinnor hamnar på exempelvis Onlyfans och porr och sexbranschen i övrigt.

Det finns säkert ett och annat undantag i den där branschen som bara vill göra sig en hacka som LS tex men de är nog få sett till totalen. Många i den där branschen har en trasslig bakgrund.

Bra ändå att hon har lämnat Onlyfans.

https://www.svt.se/kultur/linda-skug...lmoral--rxxj2r
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...atesinstruktor
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2025-09-22 kl. 02:45. Anledning: Tillägg
Citera
2025-09-22, 03:01
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoaToa
Feministernas drottning uttalar sig i expressen.

Påstår sig hata sexköpare män. Men när pengarna rullade in lagligt på kontot via hennes onlyfans var hatet inte närvarande.

Hatet kom efter lagen som förbjuder onlyfans dekadens trädde i kraft.

Hon var säkert trött på alla sexuellt utsvultna incels och lågpannade sexköpare som förpestar Onlyfans och andra plattformar för sexhandel. Man skäms för manssläktet när man betänker dessa mäns patetiska uppträdande.

Hon har dessutom uppgett att det var på grund av den nya sexköpslagen som hon har lämnat Onlyfans och gått vidare, hon välkomnar den nya lagen.
Citera
2025-09-22, 08:37
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlligatorMan
Kungligt

Så jävla väck

Stor humor att det är en jätteintervju i just Flamman. Skugge framstår dessutom än mer som en hycklare; hon säger att hon begett sig Berlin för att starta sin nya karriär, men säger samtidigt att hon dagen före just "spelat in snusk helt enkelt". Hatet mot industrin och sexköpande män är inte större än att hon kunde tänka sig göra en till porrfilm där och då. Att hon slutar med Onlyfansporren beror nog mest på att den inte längre är så lönsam; en sådan som Skugge som är ordentligt känd från andra sammanhang drar till sig folk som är nyfikna och jag betvivlar inte att hon kortvarigt gjorde grova pengar på kuksugandet och bli ordentligt piskad, men när folk väl sett det har intresset dött ut. Surt sa räven om rönnbären, och så går hon vidare. Men med det sagt är det synd om henne, hon är uppenbart psykiskt labil och hin har förvisso blivit utnyttjad av män, även om hon själv gjort det möjligt.
Citera
2025-09-22, 10:18
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
hon är uppenbart psykiskt labil och hin har förvisso blivit utnyttjad av män, även om hon själv gjort det möjligt.

Jag har aldrig fått intrycket av att hon skulle vara psykiskt labil.
Att hon med jämna mellanrum ändrar sig helt och hållet är uppenbart, men för mig förefaller det vara ett personlighetsdrag snarare än en anomali.
Det är en ganska ovanlig personlighetstyp, men jag har stött på flera personer som funkar så.

Någon som varit helt uppslukad av fotboll i tio år, och plötsligen flyttar till Nepal och bor i något kloster. Sedan följer en period som lyxhustru på engelska landsbygden, och sedan manshatande feminist och performance-konstnär. De vänder bara blad, och är helt obekymrad över motsättningarna mellan de olika personer de varit.
De där människorna finns.
Citera
2025-09-22, 10:58
Medlem
SmarterThanYous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Jag har aldrig fått intrycket av att hon skulle vara psykiskt labil.
Att hon med jämna mellanrum ändrar sig helt och hållet är uppenbart, men för mig förefaller det vara ett personlighetsdrag snarare än en anomali.
Det är en ganska ovanlig personlighetstyp, men jag har stött på flera personer som funkar så.

Någon som varit helt uppslukad av fotboll i tio år, och plötsligen flyttar till Nepal och bor i något kloster. Sedan följer en period som lyxhustru på engelska landsbygden, och sedan manshatande feminist och performance-konstnär. De vänder bara blad, och är helt obekymrad över motsättningarna mellan de olika personer de varit.
De där människorna finns.

Ja, de människorna finns. Så mycket normies som förfasar sig och vill vara elaka mot Linda, exakt vem har hon skadat utöver sig själv?

Hon självflagellerade som kvinna offentligt lite i cyberrymden. That is all. Det är inte en stor sak, men peace love and understanding är en bra devis ur morsans generation som är värd att förmedla till kidsen av idag så har jag gjort mitt.

Mmmkay? Linda gör sina prylar och berättar om det. Det är bussigt med tanke på hur tråkiga liv en del verkar leva.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in