2025-09-21, 21:31
Medlem
Zaedrewss avatar
Jävla lyckos! Kör på bara! Jag menar för en själv skulle 18 vara alldeles för ungt. Men finns ju inga lagar mot det.

Sedan som du nämner kan det ju tyvärr bara vara en grej. Hon är inne på gubbar. Om så blir du snart ersatt av en annan gubbe.
Citera
2025-09-21, 21:33
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jävla lyckos! Kör på bara! Jag menar för en själv skulle 18 vara alldeles för ungt. Men finns ju inga lagar mot det.

Sedan som du nämner kan det ju tyvärr bara vara en grej. Hon är inne på gubbar. Om så blir du snart ersatt av en annan gubbe.

Dumpen är också inne på gubbar.
Citera
2025-09-21, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuppruskaren
Det är dumpen 100% "hon" kommer inom kort droppa bomben att "hon" är 14, men då har du blivit så manipulerad att du säger det är lungt ändå.

Det har jag tänkt på också såklart, men jag är inte alls intresserad av det och identitet och ålder är verifierad. Skulle något sådant ske så äre tack och adjö.
Citera
2025-09-21, 21:34
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Dumpen är också inne på gubbar.

Dumpen är för barn. När exakt blev en person 18 ett barn?

Jag menar ännu mera. En 45-åriing kan ju knulla en 15-åring helt lagligt eftersom byxmyndigålder är vid 15 redan. Därav Dumpen har ju de under 15 som lockbeten.
Senast redigerad av Zaedrews 2025-09-21 kl. 21:37.
Citera
2025-09-21, 21:34
Medlem
RFTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masterflex22
. Hon är attraherad av äldre snygga män och uppenbarligen nymfoman.

Här borde alla varningsklockor ringa för fullt.

”Det var hon som inledde kontakten”. Ja visst, det är klart att hon gjorde det; och nu känner du dig eftertraktad. Det är precis så man vill att du ska reagera.

Välkänt att försöka lura män med att man är intresserad av äldre män och är nymfoman. 18 år och nymfoman; om det stämmer, då har hon alltså legat med äldre män kanske sedan hon blev 15. Vilken 15-åring gör det?

Finns mycket sådant här skit på webben, t ex på TikTok.
Dra dig ur! Detta är med stor säkerhet scam.
M v h
RFT
(F d parterapeut och familjerådgivare)
Senast redigerad av RFT 2025-09-21 kl. 22:21.
Citera
2025-09-21, 21:38
Medlem
Har du det bra ställt ekonomiskt?
Citera
2025-09-21, 21:39
Citat:

Kolla på deras hemsida, en beprövad taktik från dumpen att först utge sig för att vara 18-19 för att få napp, sen säga man är 14 efter att ha kåtat upp gubbarna några veckor.
Citera
2025-09-21, 21:43
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Kolla på deras hemsida, en beprövad taktik från dumpen att först utge sig för att vara 18-19 för att få napp, sen säga man är 14 efter att ha kåtat upp gubbarna några veckor.

Jo men nu är du ju inne på att TS är ett peddo. Vid 18 är han ju inte det. Då är det en fullt vuxen kvinna. Ålder vid byxmyndig är ju redan vid 15 för övrigt. Dvs helt ok att som 45 knulla en 15-åring. Vilket är varför Dumpen just utger sig för att vara under 15.

Sedan personligen som sagt. 18 skulle vara allt för ungt för mig som en gubbe som runt 45. Stora lyckan skulle vara att hitta en kvinna på runt 25 men TS kanske fått lyckan. Denna kvinnan är rätt för han.
Citera
2025-09-21, 21:43
Medlem
Grattis!

Jag tycker du ska köra om du försäkrar dig om att det inte finns någon annan risk för dig.

Jag har märkt att folk är väldigt avundsjuka av sig, då används ord som gubbsjuk / slemmig osv. Men dessa män hade med säkerhet slagit till om de bara haft chansen.

Själv känner jag kanske att 18 år är lite för ungt för mig själv men det beror helt och hållet på tjejen och hennes mognad. Men 22 passar mig kanske bättre om man ska generalisera, men hade jag hamnat i liknande situation som dig så hade jag nog kört!
Jag minns fortfarande mitt ex som var ett par år yngre än mig när hon var 17-18 år och hon hade den absolut sexigaste kropp jag någonsin sett (både verklighet och internet inräknat), men jag gissar på att hennes bröst och övriga kropp idag inte är i närheten av lika perfekta som då. 😏
Känner mig inte gubbslemmig trots det. Jag ligger med både yngre och äldre tjejer och har alltid gjort det viktiga är attraktionen!

Kör hårt nu och berätta i efterhand hur det var och gick! 😄
Citera
2025-09-21, 21:52
Medlem
Citat:

Jag menar ännu mera. En 45-åriing kan ju knulla en 15-åring helt lagligt eftersom byxmyndigålder är vid 15 redan. Därav Dumpen har ju de under 15 som lockbeten.

Det är så Dumpen jobbar. Först låtsas dom vara en 18-årig tjej och efter en tid säger hon sig vara 14 år och 11 månader.
Citera
2025-09-21, 22:16
Medlem
Citat:

Fråga då ang hur dumpen jobbar, brukar det innefatta utbyte av enormt mycket explicita custom, kontextuella bilder och videos? Är som sagt noll intresserad av barn. Men skulle detta vara en fiskekampanj för det ändamålet så är det lika bra att dra sig ur direkt tänker jag.
Citera
2025-09-21, 22:21
Medlem
Matadhamsters avatar
Säkert något konstigt. Antingen har tjejen mentala problem och du gör då något omoraliskt eller så hamnar du i en bagagelucka som rånoffer när du möter fem arga killar istället.

Varför skulle en 18 åring ragga på en random 45 åring? Vad har du att erbjida som innebär att hon inte träffar en 24 åring istället om hon nu vill ha en äldre kille?

Om det vore kärlek. Ok men det tvivlar jag på. Sedan dravel om att du inte kan bara seriös. Du tycker inte att du ör för gammal för att hålla på med att vara omogen och självupptagen? Du låtrr som dårarna på dejtingappar som är 40+ men inte bestämt än om de vill ha barn. Du är halvvägs mot döden om du inte trillar av pinnen tidigare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in