2025-09-12, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen
Hon verkar vara deprimerad sen Gossi kasta henne. Går runt i samma oversize mjukis varje dag.

Oklart om hon hoppade av själv pga bråk om ersättning eller om hon blev utkastad.

Dock så kanske hon är deprimerad för att det hon gjorde drog in mycket pengar och hon fick en väldigt liten del av kakan.

Nu ska hon försöka själv men inser att det är mycket jobb och inte så mycket pengar i det hon kan - dvs stå och sjunga. Det är många unga söta tjejer som kan sjunga bra.

Samtidigt får hon inte använda sig av sin tidigare karriär - blir säkert stämd om hon ens skulle kalla sig för "före detta Fröken Snusk" i NÅGOT om har med musik att göra. Hon använder inte ens den rosa luvan längre - kanske för att hon inte får.
Citera
2025-09-12, 11:00
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nyss
Nu har F lagt upp "En hälsning" på Spotify under artistnamnet FELICIA. Nu har hon bytt namn på sin Instagram och TikTok till FELICIA.

Här är Felicias hälsning:

https://www.youtube.com/watch?v=YaG8Ayy8yns
Buhu
"Titta/lyssna på mig när jag gråter och tycker så synd om mig själv. Nu vill jag att ni skickar massor av hjärtan till mig och skriver att jag är så stark som kvinna" Patetiskt
Citera
2025-09-12, 15:56
Medlem
Av någon anledning är jag skeptiskt att det var Fröken Snusk.

Tycker läpparna var större när hon då hade masken på sig.
Citera
2025-09-17, 15:57
Medlem
AdamSmiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilkyJohnson
Buhu
"Titta/lyssna på mig när jag gråter och tycker så synd om mig själv. Nu vill jag att ni skickar massor av hjärtan till mig och skriver att jag är så stark som kvinna" Patetiskt

Fick du inga kramar som barn? Det är inget fel i att berätta om sina känslor och drömmar.
Citera
2025-09-19, 09:11
Felicia släppte sin första låt under det nya artistnamnet inatt, den nya låten heter Black Widow. Jag har varit så jäkla taggad på att få höra hennes nya musik, men den nya låten var verkligen ingenting som föll mig i smaken. Vad tyckte ni om hennes första låt?
Citera
2025-09-19, 10:31
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Felicia släppte sin första låt under det nya artistnamnet inatt, den nya låten heter Black Widow. Jag har varit så jäkla taggad på att få höra hennes nya musik, men den nya låten var verkligen ingenting som föll mig i smaken. Vad tyckte ni om hennes första låt?

Lät som typisk generisk dussinpop. Hade hon inte varit känd under snusknamnet hade ingen brytt sig om denna debut.
Citera
2025-09-19, 18:47
Medlem
Citat:

100% AI trams
Citera
2025-09-21, 10:26
Felicia får välförtjänt kritik för den nya låten på sina sociala medier, men hon raderar massor av kritiken nu. Hoppas hon är lite mottaglig för feedback och släpper en bra låt nästa gång, denna låten var en riktig besvikelse.
Citera
2025-09-21, 17:00
Medlem
reclaimss avatar
Citat:
Felicia får välförtjänt kritik för den nya låten på sina sociala medier, men hon raderar massor av kritiken nu. Hoppas hon är lite mottaglig för feedback och släpper en bra låt nästa gång, denna låten var en riktig besvikelse.

Jag tror det är ett misstag att hon inte väljer att sjunga på svenska. Hon har en fin röst som sticker ut när hon sjunger på svenska, och det är lättare för henne att skapa en kontakt och identitet med hennes svenska fans.
Jag fattar att hon vill sikta högre, men hon kommer nog förlora mer på det bara..
Citera
2025-09-21, 21:41
Medlem
mrnitrouss avatar
Citat:

Välförtjänt är väl att ta i!
Det är ju uppenbart att det är en låt som dels innehåller något som hon måste få ur sig. Men också en tydlig första release som sonderar terrängen. Den ger också en ganska bra bild av hennes röst.
Produktionen är förvånansvärt bra.
Jag tror att den kan gå ganska bra. Tyvärr fel tid på året för en release av en låt av den kalibern. Typ April Maj hade varit bättre.
Citera
2025-09-21, 21:52
Citat:
Ursprungligen postat av mrnitrous
Välförtjänt är väl att ta i!
Det är ju uppenbart att det är en låt som dels innehåller något som hon måste få ur sig. Men också en tydlig första release som sonderar terrängen. Den ger också en ganska bra bild av hennes röst.
Produktionen är förvånansvärt bra.
Jag tror att den kan gå ganska bra. Tyvärr fel tid på året för en release av en låt av den kalibern. Typ April Maj hade varit bättre.

Jag tror att denna låten kan gå rätt bra, men det är bara på grund av att det är hennes första låt sedan Fröken Snusk och många är nyfikna hur hennes nya musik kommer låta. Men är det en bra låt? Nej det är verkligen ingen bra låt. Hennes normalt så bra röst kommer inte till någon nytta i den låten.

Nu raderar hon kritiska kommentarer på löpande band på sin TikTok, annars hade varje toppkommentar varit kritik mot hennes nya låt.
Citera
2025-09-21, 22:05
Medlem
mrnitrouss avatar
Citat:
Jag tror att denna låten kan gå rätt bra, men det är bara på grund av att det är hennes första låt sedan Fröken Snusk och många är nyfikna hur hennes nya musik kommer låta. Men är det en bra låt? Nej det är verkligen ingen bra låt. Hennes normalt så bra röst kommer inte till någon nytta i den låten.

Nu raderar hon kritiska kommentarer på löpande band på sin TikTok, annars hade varje toppkommentar varit kritik mot hennes nya låt.

Hon visar delvis vilken range hon har i denna låten.
Den är en bra reklampelare. Den kommer dra till sig både låtskrivare producenter och annat folk i musikbranschen.

Att moderera kommentarer är tyvärr nästan tvunget idag. Kommentarsfälten är ett jävla påfund.
För tyvärr så hörs den lilla klicken som hatar mer än dom som är positiva. Och tro inte för en sekund att den äckliga jävla Gozzi inte har spenderat pengar på hat mot henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in