2025-04-12, 22:59
Medlem
HemmaslagenWasabis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tidsmaskinisten
Ja men hennes följare försvinner snabbt nu när hon tappat sin charm. Det finns många exempel på detta, se exempelvis vad som hände med Dream efter att han visade nyllet.

Jo. Risken finns att hon tappar det där fort. Det med masken var genialt i många avseenden. Men jävlar vilken pipa hon hade i Masked Singer.. Hennes version av Zara Larsson - You Love Who You Love var sjukt bra!

Sen så tror jag att hon är ganska trött på att springa runt i en jävla rånarluva faktiskt. Det kan 1.Cuz få fortsätta med istället. Inte minst är det skönt att hon brutit sig fri från Gozzi
Citera
2025-04-12, 23:06
Medlem
Knotknets avatar
Felicia har stor möjlighet slå stor avmaskad, hon har talang på riktigt. Hoppas landets bästa låtskrivare och producenter fångar upp henne.
Citera
2025-04-12, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Felicia har stor möjlighet slå stor avmaskad, hon har talang på riktigt. Hoppas landets bästa låtskrivare och producenter fångar upp henne.

Det har dom ju såklart redan gjort. Stålarna måste ju in

Hoppas hon inte blir helt lurad på konfekten bara. Hade jag varit henne hade jag kört på det egna spåret istället för att bli "inhyrd" av olika skivbolag till kaffepengar
Citera
2025-04-12, 23:27
Medlem
Rumpkorvens avatar
Hon kanske inte kan visa ansiktet för att hon varit med om en olycka? Eller så har hon ett avtal med Gozzi att inte visa ansiktet enligt kontrakt? Fan vet jag
Citera
2025-04-12, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
Hon kanske inte kan visa ansiktet för att hon varit med om en olycka? Eller så har hon ett avtal med Gozzi att inte visa ansiktet enligt kontrakt? Fan vet jag

Det är väl jättekänt hur hon ser ut under masken?
Citera
2025-04-12, 23:45
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HemmaslagenWasabi
Det är väl jättekänt hur hon ser ut under masken?
Ja men det är väl inte det vi diskuterar nu?
Citera
2025-04-12, 23:48
Medlem
Matadhamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poiuy1298
Vad är tanken bakom denna solokarriär och brott från Gozzi?

Låtarna hon står och nynnar på är ju "vanliga" låtar - inga snusklåtar som får moppe och traktor-fjortisar hårda och lite fuktiga i moppe-muschen.

Sen visar hon fortfarande inte ansiktet - förklarar att det finns en "anledning" till det.

Kan det vara så att detta bara är en förhandlingsteknik - Felicia ville ha betydligt högre lön - Gozzi sa nej - Felicia skriver inte på ett nytt avtal och Gozzi tar in en annan dussin-sångerska med bröst och rumpa - Felicia skapar ett konto där hon fortfarande inte visar ansiktet men gör det klart att hon är "den riktiga" Fröken Snusk - fansen rasar - arrangörer bokar av.

Gozzi kanske får krypa till korset och betala lite mer så "den riktiga" Fröken Snusk kan komma tillbaka.
Kan det inte handla om en sexuell relation där hon utnyttjats av honom och slutligen lyckats göra sig fri från någon trauma-bindning?

Hennes ersättning är klart och tydligt ett direkt hån mot hennes kropp genom att en mycket mer magerlagd tjej används med exponering kring magen. Direkt misogyniskt och kan aldrig handla om något annat än att exponera kvinnan som objekt och i det sannolikt viktmobbning mot Felicia och andra kvinnor som är lite rundare. Titta hur mycket smalare och finare än dig hon är din dumma lalalalalalala. Starkt misogyniskt budskap i "ersättaren". Med tanke på hur han ser ut själv så är det knappast långsökt. Det är nästan alltid de fula männen som är värst. De vet hur de själva ser ut och ger sig på kvinnors självkänsla för att kompensera vad de själva saknar.

Han har klart och tydligt bytt ut henne mot någon som ska se mer "porrig" ut. Alla med något innanför pannbenet borde bojkotta den nya för att inte stötta mäns våld mot kvinnor, för så luktar det, såsom män som hatar kvinnor.
Senast redigerad av Matadhamster 2025-04-12 kl. 23:53.
Citera
2025-04-12, 23:48
Medlem
Citat:
Ja men det är väl inte det vi diskuterar nu?

Det gör vi väl? Du spekulerar ju i varför och jag bockar av din ena spekulation
Citera
2025-04-12, 23:52
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HemmaslagenWasabi
Det gör vi väl? Du spekulerar ju i varför och jag bockar av din ena spekulation
Vi alla vet vem hon är. Men diskussionen handlar om varför hon inte går ut och visar ansiktet. För det har hon väl inte gjort?
Citera
2025-04-12, 23:55
Medlem
Matadhamsters avatar
Citat:
Vi alla vet vem hon är. Men diskussionen är varför hon inte går ut och visar ansiktet. För det har hon väl inte gjort?
Det har väl funnits bilder på hennes ansikte? Hon kanske helt enkelt inte vill få publicitet överallt dit hon går, med fans som ska prata och ta kort på henne hela tiden.
Citera
2025-04-12, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet

Men lägg ner... Finns tusentals andra tjejer, snyggare tjejer, som sjunger bättre.
Hon kommer vara komma vidare någonstans om hon slänger Rasmus under bussen och pratar om kvinnohat. Då får hon sitta i några tv-soffor och prata om hennes kamp mot patriarkatet.
Felicia är en alldaglig, medioker och spritfet tjej .
Citera
2025-04-13, 00:00
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matadhamster
Det har väl funnits bilder på hennes ansikte? Hon kanske helt enkelt inte vill få publicitet överallt dit hon går, med fans som ska prata och ta kort på henne hela tiden.
Jag skrev "Hon kanske inte kan visa ansiktet för att hon varit med om en olycka? Eller så har hon ett avtal med Gozzi att inte visa ansiktet enligt kontrakt? Fan vet jag"

Du svarade "Det är väl jättekänt hur hon ser ut under masken?"

Hur fan har det med saken att göra? Kan du förklara det för mig? Hon har ju inte gått ut med bilder på sitt ansikte. Så förklara din kommentar.

Det är som att svara "Jag gillar mjölk".
Senast redigerad av Rumpkorven 2025-04-13 kl. 00:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in