Citat:
Ursprungligen postat av
Annabella83
Nä, det är inte bara mig du kastar skit på. Senast för nån vecka sen önskade du en annan användare cancer.
Och undrar vem av oss två som är ointelligent, du som sitter hemma och lever på oss andra, önskar högre skatter och allt åt alla, eller jag som är med och bidrar och förstår att ALLT i ett samhälle måste finansieras på ett eller annat sätt.
Lite skillnad, Pa.Forever tog inte illa upp, det är sådant som förekommer ibland här, och ska inte ta på blodigt allvar.
Jag känner inte Pa.Forever och har ingen aning om vad han egentligen är för en. Du däremot, sticker alltid fram ditt fula tryne, kommer med felaktiga uppgifter, kan inte tänka själv för fem öre. Du är värd förakt. Du har nog aldrig hjälpt någon i hela ditt liv. Så ja, du är lite special.
Och du är sååå sårad, din stackare. Du är en riktig fegis. Du har aldrig sagt något alls om dig själv, eller ens deltagit i riktiga diskussioner. Du kommer BARA fram för att klaga på folk som behöver extra hjälp från samhället. Udda att det är ditt enda intresse.
Citat:
Ursprungligen postat av
Berraperra1975
Delar din åsikt till 100%. Tror att alla vi som har en någorlunda stor bekantskapskrets har någon sjukpensionär eller förtidspensionär i närheten. Och min och flera med mig är överens att många av dom här individerna är enbart lata och bekväma av sig. Vill inte ta något arbete som dom inte tycker är roligt utan då är det bättre att gå på bidrag.
Med hur svårt det är idag att på sjukpension tror jag dig faktiskt inte.
Och orka hålla på med egen häst, det är nog ovanligt. Och hålla på med massa egna intressen? Kanske om man har nedsatt intelligens eller ett svårt NPF. Sådana vill ju jobba men kan inte, de fattar inte själva att de inte kan, och har försökt, men de har bara ställt till kaos på arbetsplatser.
Sedan så drar sig folk för att tala om för sådana som dig vad den riktiga orsaken till sjukpensionen är, troligen någon mentalsjukdom som de inte vill att andra ska veta om. Då ser de friskare ut än de är.