2025-09-21, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Champinjoner
I senaste avsnittet av Wahlgrens värld som finns på HBO pratar hon och Pernilla om terapin hon går i för bland annat ätstörning. Hennes utläggning om problemen hon har med förstoppning förekommer hos alla som äter för lite och/eller kräks upp mat förr eller senare, vilket bekräftar det ytterligare.
Herregud.

Hon har i någon tidigare säsong även sagt hur gammal hon var när hon blev sjuk.

Du kan även kolla på henne och hennes beteenden som är karriäristiska för personer sjuka i ätstörning.
Jag såg senaste avsnittet av Wahlgrens värld och jag hörde då inte att de pratade om någon terapi. Du kan inte övertyga mig om att hon fortfarande har ätstörningar. Jag tror på att hon hade det när hon var yngre.
Citera
2025-09-21, 17:51
Medlem
bralesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
Jag såg senaste avsnittet av Wahlgrens värld och jag hörde då inte att de pratade om någon terapi. Du kan inte övertyga mig om att hon fortfarande har ätstörningar. Jag tror på att hon hade det när hon var yngre.

Du tror på jultomten också gissar jag
Citera
2025-09-21, 18:13
Medlem
Citat:

Då får du kolla igen. Pernilla och Bianca sitter på Biancas kontor och pratar. Då berättade Bianca att hon går i terapi
Citera
2025-09-21, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Då får du kolla igen. Pernilla och Bianca sitter på Biancas kontor och pratar. Då berättade Bianca att hon går i terapi
Nej, Pernilla var inte ens på Biancas kontor.
Citera
2025-09-21, 18:53
Medlem
Citat:
Nej, Pernilla var inte ens på Biancas kontor.

Nänä, tro och tyck vad du vill. Ha en bra kväll
Citera
2025-09-21, 21:53
Medlem
Citat:

God natt.
Citera
2025-09-22, 22:38
Medlem
Citat:
Du vet inte hur länge hon har varit sjuk eller om hon är sjuk fortfarande.
Var finns det att ta del av att hon fortfarande är sjuk?

Hennes mamma har sagt att ätstörningarna triggades under den jobbiga tiden med stalkern och rättegången.
Citera
2025-09-22, 22:41
Medlem
Citat:

Men snälla respektera en sjuk människa! Lägg ner!
Citera
2025-09-23, 00:34
Medlem
LuiLuis avatar
Citat:
Du vet inte hur länge hon har varit sjuk eller om hon är sjuk fortfarande.
Var finns det att ta del av att hon fortfarande är sjuk?

Hon sa senast på rättegången mot stalkern, att ätstörningarna har triggats igång sedan han började härja med henne.
Det är väl att anse som att hon fortfarande är sjuk?
Citera
2025-09-23, 00:49
Medlem
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaegetKingen
Nån som vet hur mycket pengar hon lagt på lägenheten och renoveringen?

Lyan kostade 40 miljoner i inköp å sen renovering på det…flytta kök, rör, el, ändra/förnya/renovera golv, lister, tak, väggar, badrum, marmor, glas, finaste träslag, tapeter, färg, platsbyggt, måttbeställt, specialbeställt, vitvaror, belysning, larm, möbler, mattor, gardiner, husgeråd, dekoration, u name it…och hantverkare på det, snickare, tapetsör, målare, arkitekt, elektriker, rörläggare, vvs-folk, designer, projektledare, assistent..

Så ja, några tiotals miljoner till kan vi nog tro, ja.
Citera
2025-09-23, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Nej, men andra har kallat henne för det. Jag undrar hur ni själva ser ur som kritiserar hennes utseende, är ni så vackra själva?

Jag har inte kritiserat hennes utseende.
Citera
2025-09-23, 01:29
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Hur vet du att hon fortfarande har en ätstörning?

Hon brukar prata om det på sociala medier och i intervjuer att det är något som hon jobbar med hela tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in