Citat:
Ursprungligen postat av
lirareflashback
Sjalv har jag otroligt svart att tanka mig att vara med nagon i den aldern aven om jag sjalv borjar bli medelalders.
Skulle aldrig ens overvaga att BETALA en 55 aring att ha sex med mig for jag tror inte ens jag skulle kunna fa upp den om jag tittade pa en naken karring.
Prova att satta in en kontaktannons. Torde finnas flertalet aldre damer som suktar efter yngre kuk.
Förlåt om jag kanske skriver i en tråd som är X antal år gammal men satt bara och läste o hitta denna. Jag som kvinna kanske inte ens ska kommentera här men men….
Jag är 54 år, 1,63 lång och väger ca58kg.
Jag ser definitivt inte ut som en ” kärring”,
mina bröst är små och fasta, de sitter på samma plats som när jag var 20 och jag har inte nån saggig hängröv. Och du börjar bli medelålders? Med ölmage och ghipstuttar då? Jag lovar dig att jag har aldrig sålt mig för pengar men jag vet fan vad jag gör och lovar att du skulle definitivt ”få upp den”. Såååå trött på män som kommer med kommentarer som dina. De killar jag varit med är yngre än mig och inte fan har de klagat, jag ” suktar ” inte efter yngre kuk som du beskriver det utan de har valt mig, inte jag dom. Vem fan har sagt att vi mogna tjejer vill ha en jävla ölmage upphasad på ryggen då?
Kom igen….