2025-09-21, 09:45
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sagodjur
men på stan menar jag. jag vill inte se folk med keps mer. någonsin

Ska tjacka 10 kepsar idag

Citat:
Ursprungligen postat av Vaktankan
Jag har ingen befogenhet dit heller

Fråga en mod , man blir ju nyfiken - du kanske är riktig b*g - dom är bannade där

Edit , hittade

Q: Vad är Laidback och när får man tillgång dit?
A: Laidback är ett forum med en mer avslappnad karaktär för den som varit medlem i 6 månader och har skrivit över 200 inlägg.
Senast redigerad av 448 2025-09-21 kl. 09:48.
Citera
2025-09-21, 09:46
Medlem
DoktorNos avatar
Keps, om det nu är de olika varianterna av basebollkeps som avses, är faktiskt ganska fult och rentav hemskt om de bärs inomhus eller till kostym.

Keps av den andra sorten, den s.k gubbkepsen, är också rätt fula men funkar i vissa sammanhang om man t ex bär tweedkeps till tweedkavaj.

Det är naturligtvis smaklösa amerikaners fel, det här med att bära basebollkeps vid alla tillfällen, oavsett om de utövar sin nationalsport eller företräder sitt land i offentliga sammanhang.
Citera
2025-09-21, 09:51
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Keps, om det nu är de olika varianterna av basebollkeps som avses, är faktiskt ganska fult och rentav hemskt om de bärs inomhus eller till kostym.

Keps av den andra sorten, den s.k gubbkepsen, är också rätt fula men funkar i vissa sammanhang om man t ex bär tweedkeps till tweedkavaj.

Det är naturligtvis smaklösa amerikaners fel, det här med att bära basebollkeps vid alla tillfällen, oavsett om de utövar sin nationalsport eller företräder sitt land i offentliga sammanhang.

Jag har varit me blåjenas,kostymjacka på highlifeparty o hade alla brudarna.

En kille i kostym kallade mig slusk så kom en skitsnygg 18 årig ung tjej mig o sa "gillar kepsar oxå"

En incel vs snygg kille 😆
Citera
2025-09-21, 10:05
Medlem
Vaktankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 448
Ska tjacka 10 kepsar idag

Fråga en mod , man blir ju nyfiken - du kanske är riktig b*g - dom är bannade där

Edit , hittade

Q: Vad är Laidback och när får man tillgång dit?
A: Laidback är ett forum med en mer avslappnad karaktär för den som varit medlem i 6 månader och har skrivit över 200 inlägg.

A då är jag med.. Måste skriva mer dynga med andra ord
Citera
2025-09-21, 11:38
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Jag har varit me blåjenas,kostymjacka på highlifeparty o hade alla brudarna.

En kille i kostym kallade mig slusk så kom en skitsnygg 18 årig ung tjej mig o sa "gillar kepsar oxå"

En incel vs snygg kille 😆
Jag gissar att de brudarna var som du, sprungna ur socialgrupp 3? Stavningen tyder på det. Snygga kan de eventuellt vara men är allt som oftast outbildade
Citera
2025-09-21, 11:41
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Jag gissar att de brudarna var som du, sprungna ur socialgrupp 3? Stavningen tyder på det. Snygga kan de eventuellt vara men är allt som oftast outbildade

Well , bruden arbetade i en butik som sålde kostymer,bröllopsklöder och motsvarande finkläder för kvinnor.

Jag själv är en arbetslös alkoholist,ful som stryk,kåkfarare o har skelande ögon
Citera
2025-09-21, 16:32
Medlem
Vaktankans avatar
Citat:
Well , bruden arbetade i en butik som sålde kostymer,bröllopsklöder och motsvarande finkläder för kvinnor.

Jag själv är en arbetslös alkoholist,ful som stryk,kåkfarare o har skelande ögon

Men du bär keps?
Citera
2025-09-21, 16:34
Medlem
Ganonitos avatar
Varför bryr du dig om vad någon annan har på sig?
Citera
2025-09-21, 16:37
Medlem
448s avatar
Citat:
Men du bär keps?

Nä inte normalt men på sommaren o när man fiskar

Angående bruttan som kom o sa att hon gillar kepskillar 🤣

Hon arbetade i kostymbögaffär o massa kostymbögar trodde dom hade en chans på henne o när flanen sa så hoppa hon in o gav ett svärdstick i narrens ego - hon var trött på såna hör Sagodjurs hjon

Var så kul
Citera
2025-09-21, 16:38
Medlem
Vaktankans avatar
Citat:
Nä inte normalt men på sommaren o när man fiskar

Angående bruttan som kom o sa att hon gillar kepskillar 🤣

Hon arbetade i kostymbögaffär o massa kostymbögar trodde dom hade en chans på henne o när flanen sa så hoppa hon in o gav ett svärdstick i narrens ego - hon var trött på såna hör Sagodjurs hjon

Var så kul

Citera
2025-09-21, 16:41
Medlem
448s avatar
Citat:

En väldigt härlig insats från tjejen , finns många som TS där ute som lallar omkring
Citera
2025-09-21, 16:44
Medlem
Vaktankans avatar
Saknar lite dom klassiska bonnkepsarna från förr med halvtransparent grön plastskärm från lantmännen mm

https://share.google/Eix4dSDaxYhDB17YC
Senast redigerad av Vaktankan 2025-09-21 kl. 16:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in