2025-09-17, 20:35
Medlem
Sagodjurs avatar
ingenting tycks hjälpa. alla dessa idioter som år efter år bär keps, det tycks stå emot alla trender

efterblivna rappare bär keps.
fotbollshuliganer
fjortisar med keps bakofram
p diddy

vi spelar inte ens baseball i sverige men ändå bär den efterblivna svensken keps.

till och med inomhus

flintskalliga bär keps.

vad är det för fel på folk? varför bär dom keps jämt ?

blir gråtfärdig när jag tänker på hur illa det är ställt när det gäller den svenska mannens klädsel

hur kan man vilja efterlika p diddy när man går utanför dörren? eller bära keps även fast man INTE är flintskallig?

jag förstår inte

hela MAGA rörelsen kretsar kring att bära keps

justin bieber är känd för att bära keps

dogge doggelito samlar på kepsar och har flera tusen
Senast redigerad av Sagodjur 2025-09-17 kl. 20:39.
Citera
2025-09-17, 20:42
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sagodjur
ingenting tycks hjälpa. alla dessa idioter som år efter år bär keps, det tycks stå emot alla trender

fotbollshuliganer
p diddy

vi spelar inte ens baseball i sverige men ändå bär den efterblivna svensken keps.

till och med inomhus

flintskalliga bär keps.

blir gråtfärdig när jag tänker på hur illa det är ställt när det gäller den svenska mannens klädsel

hur kan man vilja efterlika p diddy när man går utanför dörren? eller bära keps även fast man INTE är flintskallig?

jag förstår inte

Har bra hårväxt men bär keps. Det är snyggt. Inte rapkepsar med stora skärmar utan flexfit. Det är snyggt, och dessutom praktiskt mot solen eller när jag är ute och jobbar och ska pilla med saker så får jag inte luggen över ögonen, eller tex när det blåser.

Det fanns en tid då alla sprang runt med hatt, innan dess hade man olika typer av peruker tex allongeperuker osv. Så huvudbonader är inget nytt.
Citera
2025-09-17, 20:50
Medlem
Hackergirls avatar
Är man ljuskänslig av olika anledningar är keps ett måste 🙂
Citera
2025-09-17, 20:58
Medlem
Sagodjurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Har bra hårväxt men bär keps. Det är snyggt. Inte rapkepsar med stora skärmar utan flexfit. Det är snyggt, och dessutom praktiskt mot solen eller när jag är ute och jobbar och ska pilla med saker så får jag inte luggen över ögonen, eller tex när det blåser.

Det fanns en tid då alla sprang runt med hatt, innan dess hade man olika typer av peruker tex allongeperuker osv. Så huvudbonader är inget nytt.

nej det är inte snyggt. det är rent objektivt inte snyggt.

det finns inget sammanhang där det är snyggt.

ingen klär upp sig och bär keps.

ingen som anses snygg klär upp sig och bär keps.

keps är typ något barn bär, rappare, personliga tränare på gym, folk som spelar golf.

det associerar inte i något sammanhang med att det är snyggt.

det finns heller inga tjejer som någonsin lyft fram att dom tycker det är snyggt med killar med keps.
Citera
2025-09-17, 21:02
Medlem
slagskotts avatar
Jag har keps ibland men lägger inte så mycket i det om jag ser snygg ut för kvinnor eller om det irriterar någon som skriver av sig på internet senare.
Med tiden har jag fått svårare med skarpt ljus så jag har både solbrillor och keps, ibland även hatt faktiskt.
Låt folk göra som de vill
Citera
2025-09-17, 21:07
Medlem
Carrocks avatar
Citat:

keps är typ något barn bär, rappare, personliga tränare på gym, folk som spelar golf.

det finns heller inga tjejer som någonsin lyft fram att dom tycker det är snyggt med killar med keps.

Är du dum i huvudet? "Det är rent objektivt inte snyggt", säger du om en subjektiv uppfattning.
Citera
2025-09-17, 21:19
Medlem
Dumdrygs avatar
Vill du att folk ska bära hatt eller någon annan huvudbonad istället för keps?

Kepsen har ju ett paraktiskt syfte också att ge skugga åt ögonen så du inte behöver kisa i solsken och även skydd vid regn så vattnet inte rinner över ögonen.
Citera
2025-09-17, 21:42
Medlem
Citat:

fotbollshuliganer
p diddy

till och med inomhus

flintskalliga bär keps.

jag förstår inte

hela MAGA rörelsen kretsar kring att bära keps

justin bieber är känd för att bära keps

dogge doggelito samlar på kepsar och har flera tusen

Själv skulle jag aldrig bära en keps men att andra gör det är helt ok!
Citera
2025-09-17, 21:44
Medlem
Alonens avatar
Citat:

Men… se det fetade! Hur i helvete ska din subjektiva uppfattning kunna påverka hela värdens keps-användare! Bara lägg ner…
Citera
2025-09-17, 21:47
Medlem
Sagodjurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alonen
Men… se det fetade! Hur i helvete ska din subjektiva uppfattning kunna påverka hela värdens keps-användare! Bara lägg ner…

det är ingen subjektiv uppfattning.

folk som bär keps må ha skäl till att göra det, men att det är snyggt är inte en av dom.
Citera
2025-09-17, 21:57
Medlem
Knucklehugss avatar
Jag försöker bara skydda mitt huvud och ögon för extremt brännande sol på sommaren, förlåt...
Citera
2025-09-17, 22:09
Medlem
Alonens avatar
Citat:
det är ingen subjektiv uppfattning.

folk som bär keps må ha skäl till att göra det, men att det är snyggt är inte en av dom.

Herrejävlar… Det är ju Du som påstår att ”det är inte snyggt”…

Då är ju det - för böveln - din SUBJEKTIVA uppfattning!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in