2025-09-20, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sugarsissysara
Tack!

Jag va där, uppklädd som Sissy.
Var ganska många tjejer där och några transor. Alla horor såklart. Jag vågade inte så mycket, sög en man men fick inget betalt, han hade inga cash sa han.

Läckert :-)
Citera
2025-09-21, 09:50
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Tack!

Jag va där, uppklädd som Sissy.
Var ganska många tjejer där och några transor. Alla horor såklart. Jag vågade inte så mycket, sög en man men fick inget betalt, han hade inga cash sa han.

Det är förbjudet att sälja sexuella tjänster på Candy club enligt deras hemsida. https://candyclub.dk/ Men visst, kanske är detta nåt som inte upprätthålls och som bara har skrivits för att blidka myndigheterna?
Citera
2025-09-21, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Det är förbjudet att sälja sexuella tjänster på Candy club enligt deras hemsida. https://candyclub.dk/ Men visst, kanske är detta nåt som inte upprätthålls och som bara har skrivits för att blidka myndigheterna?
Det är nog bara för att blidka myndigheterna. Tjejerna som sitter hänger där lär inte göra något gratis. Och ingen frågar.
Citera
2025-09-21, 14:35
Medlem
Någon som varit med Mandy May på seduction girls i Köpenhamn och kan ge ett utlåtande?
Är riktigt sugen på att åka och träffa henne men bor inte så nära Köpenhamn direkt, så det blir lite av ett projekt.

Hon ser så extremt porrig ut på bilderna och ser ut att ha riktigt fin kropp, samt att hon är svensk och jobbat som strippa tänder mig extra mycket.

Har läst flera bra recensioner om henne på eroguide.dk

Länk https://www.seductiongirls.dk/pigerne/mandy/

Kanske har någon fler rekommendationer på andra tjejer på seduction girls? Eller kanske Pussy Galores eller rentav City Girls i Helsingör? Dit är det ju lite närmre.
Citera
2025-09-21, 16:38
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Touchdown
Någon som varit med Mandy May på seduction girls i Köpenhamn och kan ge ett utlåtande?
Är riktigt sugen på att åka och träffa henne men bor inte så nära Köpenhamn direkt, så det blir lite av ett projekt.

Hon ser så extremt porrig ut på bilderna och ser ut att ha riktigt fin kropp, samt att hon är svensk och jobbat som strippa tänder mig extra mycket.

Har läst flera bra recensioner om henne på eroguide.dk

Länk https://www.seductiongirls.dk/pigerne/mandy/

Kanske har någon fler rekommendationer på andra tjejer på seduction girls? Eller kanske Pussy Galores eller rentav City Girls i Helsingör? Dit är det ju lite närmre.

Jodå, jag har träffat Mandy och jag har skrivit om det här på FB. Jag rekommenderar henne absolut. Ingen tvekan om att hon älskar sex och att arbeta med sex. Och att suga kuk är något av hennes specialitet, och hon gör det speciellt bra alltså.
Senast redigerad av Kurt1 2025-09-21 kl. 16:42.
Citera
2025-10-14, 23:21
Medlem
Ska ner till Köpenhamn om någon vecka och tänkte köpa mig lite sällskap.
Är egentligen mer ett fan av strippklubbar än rena bordeller. Min känsla, rätt eller fel, är att strippklubbarna generellt har lite fräschare brudar medans bordellerna generellt är något sunkigare. Har aldrig varit i Köpenhamn dock så det kanske inte alls stämmer där?
Den absoluta målbilden hade iallafall varit att besöka en shysst strippklubb men kunna betala och sätta på dem i ett VIP-rum, alternativt köpt med någon hem till hotellet.

Min fråga är då ifall detta är något som förekommer i Danmark eller de är noggranna med att särskilja dem? Om strippklubb är strippklubb, och bordell är bordell så att säga?

Någon som dels vet, och isåfall har koll på bra strippklubbar där man kan prova lyckan?
Senast redigerad av auserhasnoname 2025-10-14 kl. 23:25.
Citera
2025-10-15, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av auserhasnoname
Är egentligen mer ett fan av strippklubbar än rena bordeller. Min känsla, rätt eller fel, är att strippklubbarna generellt har lite fräschare brudar medans bordellerna generellt är något sunkigare. Har aldrig varit i Köpenhamn dock så det kanske inte alls stämmer där?
Den absoluta målbilden hade iallafall varit att besöka en shysst strippklubb men kunna betala och sätta på dem i ett VIP-rum, alternativt köpt med någon hem till hotellet.

Min fråga är då ifall detta är något som förekommer i Danmark eller de är noggranna med att särskilja dem? Om strippklubb är strippklubb, och bordell är bordell så att säga?

Någon som dels vet, och isåfall har koll på bra strippklubbar där man kan prova lyckan?
Jag är mycket tveksam till att du kan ha sex på en strippklubb. Bäst chans att få med någon hem skulle jag säga är från Kakadu. Det kommer garanterat krävas att du är generös med champagne och det kommer inte vara billigt. Jag har en gång lyckats få med en tjej därifrån till hotellet. Om den otroligt vackra etiopiska tjejen jobbar kvar där skulle jag testa med henne, men det lär inte bli billigt.

Däremot är det inte otänkbart att byta nr med någon tjej o mötas upp en annan dag.

Jag skulle säga att nivån på utseendet är rätt kasst bort sett från ett o annat guldkorn som ovan nämnda tjej. Däremot finns det många trevliga o kul tjejer på ställena som gör att det blir en bra kväll.
Bästa stället skulle jag säga är Lady Love. Härliga tjejer och de har rimliga priser på ladydrinks.
Jag har bara (lite) koll på klubbarna runt Istedgade. Det finns ju fler ställen, de kan tänkas ha högre klass på tjejerna utseendemässigt.
Citera
2025-10-15, 05:28
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av auserhasnoname

Om du är ute efter att knulla, så är det ju bordeller som du bör besöka och inte strippklubbar. Om du vill bort från "sunket", så ska du inte vara i Istedgade-området. Åk istället till Pussy galores eller Seduction girls, och där har du många fräscha tjejer.
Senast redigerad av Kurt1 2025-10-15 kl. 05:30.
Citera
2025-10-15, 14:41
Medlem
Tack för svar & bra info! 👏🏻
Citera
2025-10-18, 11:37
Medlem
Schukats avatar
Citat:
Om du är ute efter att knulla, så är det ju bordeller som du bör besöka och inte strippklubbar. Om du vill bort från "sunket", så ska du inte vara i Istedgade-området. Åk istället till Pussy galores eller Seduction girls, och där har du många fräscha tjejer.
Sexy Club och City Girls är också bra.
http://www.sexyclub.dk/pigerne.php
https://www.citygirls.dk/index.php#girls
Citera
2025-10-18, 12:56
Medlem
sugarsissysaras avatar
Citat:

Precis. De va liksom ingen hemilghet vad som pågick. Och tjejerna var fräscha. Sen var där folk in o bara titta, några par fast vet inte om nån hade sex, och några killar som sökte träffar i mörkrummen. Så rätt blandat ställe och avslappnat och lite dirty.
Citera
2025-10-19, 08:57
Medlem
Citat:
Precis. De va liksom ingen hemilghet vad som pågick. Och tjejerna var fräscha. Sen var där folk in o bara titta, några par fast vet inte om nån hade sex, och några killar som sökte träffar i mörkrummen. Så rätt blandat ställe och avslappnat och lite dirty.
Club 34 verkar ha försvunnit, eller förvandlats till en sportbar, trist. Vet någon om det tillkommit några nya bra ställen på Istegade?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in