2025-09-20, 20:14
Medlem
Rövar på kvinnor växer med tiden, vänta bara.
Citera
2025-09-20, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Severloh
Jag är runt 30, jag har en perfekt triangelformad kropp, och jag kan göra 50 armhävningar på raken (de flesta kvinnor kan inte ens göra en). Bra gener är det viktigaste som finns.

Om hon till exempel skulle säga att hon tycker att min kuk är för liten, och det var möjligt att gymma upp en större kuk, så hade jag gjort det. Jag förstår inte varför kvinnor är så otroligt känsliga för kritik.
Hur många chins klarar du? Tränar du inte ben också? annars blir det ju som Johnny Bravo.
Citera
2025-09-20, 20:28
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Vad ska jag göra? Finns det något snällt sätt att säga åt henne att börja gymma 7 dagar i veckan? Har någon annan varit med om något liknande? Hur löste ni det?

Det är kört. Du skulle tänk på saken tidigare.
Massa styrkekramar till dig
Citera
2025-09-20, 20:28
Medlem
Ingen är perfekt. Ts får bara bestämma sig om avsaknad av röv är något han kan leva med eller inte.
Inte svårare än så.
Citera
2025-09-20, 20:30
Medlem
Citat:
Jag vill väl kunna ta henne bakifrån utan att kuken går och lägger sig åtminstone. Det är väl bara bra om hon får lite komplex och löser det. Hon kan ju inte se den, och kanske har ingen annan sagt något om det. Skulle hon bara få reda på det så skulle hon kanske släpa sig till gymmet.

Jag har inte tid att gå till gymmet med henne, jag har redan en perfekt kropp.

Gör slut med henne. Så slipper hon leva med en karl som bryr sig så mycket om hur kvinnors kroppar ser ut. Jag hade dumpat dig på en gång. Det finns inget mer oattraktivt än utseendefixerade karlar! Du låter som en grobian i ditt sätt att skriva. Narcissistisk.
(Visst är det trevligt att få kritik?)

Skaffa en KK med en välformad rumpa och gå vidare i livet 😊
Senast redigerad av Dr.Icecream 2025-09-20 kl. 20:44.
Citera
2025-09-20, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chonard
Rövar på kvinnor växer med tiden, vänta bara.
Skulle säga att själva formen på röven är rätt genetisk. Känner kvinnor med skitsnygga rövar som inte tränar alls och kvinnor med platta rövar som tränar som dårar.
Citera
2025-09-20, 20:37
Medlem
Sayokas avatar
Citat:
Jag har träffat en brud några gånger nu som ser väldigt bra ut med kläderna på. Vi snackar typ 8/10 i ansiktet och hon är inte fet, helt ok pattar.

Döm av min förvåning när jag såg henne naken för första gången. Hennes röv är liksom bara en förlängning av ryggen, utan någon form över huvud taget. Jag menar inte att den är liten, den har bara ingen form alls. Jag vägrar ta henne bakifrån, jag vill inte se den.

Detta är väldigt svårt för mig då mitt ex hade en röv som en fotomodell då hon gymmade 7 dagar i veckan. I övrigt gillar jag dock den här nya bruden, hon har som sagt en bra kropp i övrigt.

Vad ska jag göra? Finns det något snällt sätt att säga åt henne att börja gymma 7 dagar i veckan? Har någon annan varit med om något liknande? Hur löste ni det?

Edit: Finns det inte någon plastikoperation man kan göra för det här? Jag kanske skulle köpa det till henne i julklapp eller något?

Men oj så jobbigt för dig! Det får helt enkelt bara bli munknull då.
Citera
2025-09-20, 20:37
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaa92
Och hur kan man sitta och säga att man själv är snygg och perfekt?

Helt otroligt

Ja, det är det faktiskt.
En i övrigt perfekt tjej och han sitter och kritiserar hennes bakdel.
TS är en riktig udda figur faktiskt.

Men jag tror det är så här.
När han var liten så band hans mamma fast honom och hans syskon i svansen.
Sedan sjöng hon sin visa.
Ojajjjajajja buff, Ojajjjajajja buff, Ojajjjajajja buff buff, Ojajjjajajja buff.

https://youtu.be/bax1yw9-elM
Citera
2025-09-20, 20:38
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Jag har träffat en brud några gånger nu som ser väldigt bra ut med kläderna på. Vi snackar typ 8/10 i ansiktet och hon är inte fet, helt ok pattar.

Döm av min förvåning när jag såg henne naken för första gången. Hennes röv är liksom bara en förlängning av ryggen, utan någon form över huvud taget. Jag menar inte att den är liten, den har bara ingen form alls. Jag vägrar ta henne bakifrån, jag vill inte se den.

Detta är väldigt svårt för mig då mitt ex hade en röv som en fotomodell då hon gymmade 7 dagar i veckan. I övrigt gillar jag dock den här nya bruden, hon har som sagt en bra kropp i övrigt.

Edit: Finns det inte någon plastikoperation man kan göra för det här? Jag kanske skulle köpa det till henne i julklapp eller något?
Om du hade gillat henne så pass mycket som du påstår så hade du inte gjort en editering där du frågar om "plastic is fantastic". Så nej, du gillar inte henne genuint.

Det ytliga är inte allt.
Citera
2025-09-20, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Skulle säga att själva formen på röven är rätt genetisk. Känner kvinnor med skitsnygga rövar som inte tränar alls och kvinnor med platta rövar som tränar som dårar.

Fast det stämmer ju inte. Absolut att genetik spelar roll men man kan också träna sig till större sätesmuskler, inge konstigt med det. De kvinnor som du kände som tränade kanske inte tränande för hypertrofi.
Citera
2025-09-20, 20:50
Medlem
styckets avatar
Ingen hög konkurens dessa dagar säg :P
Citera
2025-09-20, 21:00
Medlem
Utan röv kan man inte skita, är hon en tjock alien?
Personligen gillar jag smårövade tjejer, så skönt o ligga sked med
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in