2025-09-20, 07:34
Avstängd
Bara jag som tycker VL verkar vara en fin men trasig kille? När jag såg det inslaget fick jag ont i magen. Han kommer inte må bra av att vara i relation med familjen H. Oj vad överkörd han kommer bli och han har inte styrkan att klara detta.

Och N försökte få honom att byta namn på tröjan med. Herregud. Varit ihop en vecka typ
Citera
2025-09-20, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tacosaurus
Bara jag som tycker VL verkar vara en fin men trasig kille? När jag såg det inslaget fick jag ont i magen. Han kommer inte må bra av att vara i relation med familjen H. Oj vad överkörd han kommer bli och han har inte styrkan att klara detta.

Och N försökte få honom att byta namn på tröjan med. Herregud. Varit ihop en vecka typ

Är benägen att hålla med. N känns verkligen som den styrande handen i relationen. Det kan man tydligt avläsa på V:s kroppsspråk och blir till synes underförstått.

VL upplevs vara en snäll, omtänksam och lite busig tävlingsmänniska, men som ännu bär på sin brokighet vilket i mångt och mycket kan göra honom skör.

Hoppas för alla gudar i Världen att N plockar fram lyhördhet från någonstans och även visar förståelse för VL:s tankar, känslor med åsikter och inte bara ser till sina egna behov. V behöver nyttja all sin kraft för att kunna stå emot N med fam.

Det är med största sannolikhet positivt för VL att han åker runt lite i Sverige och spelar så att han ges utrymme att andas i det han behöver plocka sin egen luft ifrån.

Man hoppas på det bästa, inte minst för barnens skull, men ett Stort osäkerhetsmoln härjar över om deras förhållande verkligen kommer att hålla på lång sikt av den anledningen att allt har gått snabbare än vad deras hjärnor kan tänka.

🙏😬😬😬😬
Senast redigerad av Artmovie 2025-09-20 kl. 11:58.
Citera
2025-09-20, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tacosaurus

Jag kände likadant som du.
En fin kille men något känslomässigt skör.
Jag hoppas verkligen att han slipper gå igenom det A gjorde även längre fram. Jag har verkligen inget emot att de blir "lyckliga i alla sina dar" tvärtom för C:s skull mest och framtida barn🌸🌸

Däremot står jag fast vid att C har rätt till att träffa sin biologiska pappa, A om det är han, vilket jag tror, men vet gör jag inte.

Helt ärligt så tror jag att VL och A hade kommit väldigt bra överens när det gäller C. ✌️🫶

Hemska tanke för N och J för då riskerar sanningen komma fram och så kan de ju inte ha det. De lever på lögner och click-baits dessa "icke långsinta sanningssägare" 🙄
Citera
2025-09-20, 12:36
Medlem
Tänkte precis samma sak efter att ha sett inslaget i Aftonbladet. Känns verkligen som att VL i grund och botten är en fin person, men som har brottats mycket med inre demoner och haft svårt att få livspusslet att gå ihop.

Får känslan av att han kan få det tufft framöver och att han kommer att börja fly igen. Kanske inte i just substanser eller liknande - men på andra sätt. Jag hoppas för hans skull att han isåfall har styrkan att slänga ut henne med huvudet före, men det känns tveksamt.
Citera
2025-09-20, 12:40
Medlem
Ger dehär 3 månader till. Tror många killar blir styrda av Nicci med järnhand
Citera
2025-09-20, 13:23
Avstängd
Jag visste inte vem VL var tidigare men efter inslaget så känner jag så mycket för VL. Snäll, empatisk och känslosam. Jag unnar honom lycka och glädje. Jag tror han är en fantastisk bonuspappa och framtida pappa samt partner. Däremot tror jag han behöver känslomässigt stöd och förståelse och mycket trygghet för att funka optimalt. Jag tror inte han kommer få detta från fam.H eller N. Han kommer och är redan överkörd.
Man såg så tydligt hur N höll tillbaka sina tankar och krav/regler som man nästan såg VL checka av med N. Nej jag kände så mycket osunda vibbar redan nu.
Hoppas hockeylaget känner av och bryr som om VL framöver och kan stötta honom för jag tror han kommer behöva det. Får även hoppas på att hans familj är involverade i hans liv.
Jag tror som ni, VL och A hade 100% kommit bra överens och tror aldrig att VL hade velat köra över A utan verkligen varit tillmötesgående och haft en fin kontakt.

Fördelen med att hon har en offentlig kille är att det kommer vara svårare för familjen H att dölja skit och hitta på.

En dag kommer sanningen fram.
Citera
2025-09-20, 18:12
Medlem
Varför väljer man vitt, vitt och beige när man har en under 2 och en påväg. En mycket viktig fråga från Nicci på snap om vart lilla C:s stol ska stå så hon inte kladdar ner vita gardiner!!??🫣herregud så ytlig.

Kommentaren efter, "nu får hon sitta med oss", menar hon att de satt en stol ifrån henne tidigare?🤐

Ska jag dömma av tidigare middagvideos så sitter C brevid VL nu, inte sin mamma. Gissar det blir så när omogen "fjårtis" leker mamma pappa barn🙄
Citera
2025-09-20, 20:56
Medlem
Båda är skrivna hos sina föräldrar. Vilket uppenbarligen är folkbokföringsbrott. Nicci inser nog nu att hon bör ha Chiara på förskola för att kunna göra bra content och kunna jobba. Tyvärr innebär det ny socialtjänst i en ny kommun som kanske inte jamsar med Jeanettes idéer.
De är ett fint par och hoppas och önskar att det är äkta. För ett nytt drama med en kille som är dålig förlorare och kan tappa humöret kan hon lätt vända till sin fördel.
Citera
2025-09-20, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-EZz
Båda är skrivna hos sina föräldrar. Vilket uppenbarligen är folkbokföringsbrott. Nicci inser nog nu att hon bör ha Chiara på förskola för att kunna göra bra content och kunna jobba. Tyvärr innebär det ny socialtjänst i en ny kommun som kanske inte jamsar med Jeanettes idéer.
De är ett fint par och hoppas och önskar att det är äkta. För ett nytt drama med en kille som är dålig förlorare och kan tappa humöret kan hon lätt vända till sin fördel.
Tror ingen av dom är så dum och oupplyst att dom begår folkbokföringsbrott. Det finns nåt som heter dubbel bosättning och då gäller andra regler än i vanliga fall.
Citera
2025-09-20, 22:34
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Lätt att bli påverkad. Hon är ju inte ful precis. Och så ligger man utan kedonger och på den vägen är de. Abort är inget för henne bevisligen oavsett om hon får leva som ensamstående eller ej. Men som sagt, de är något som inte står rätt till där, och red flags blinkar på henne överallt. Jag hade blivit livrädd för en sån person

Vissa killar tycker att red flags är spännande och gillar när en relation är toxic men jag tror inte att hon har visat några dåliga sidor än.

Och om nu Viktor är hennes livs stora kärlek så kanske hon ändrar sitt beteende för att behålla honom.

Men hon ljög om efternamnen i intervjun (på Aftonbladet) där säger hon att hon heter Nicci Lodin Hernestig och att han heter Viktor Hernestig Lodin men enligt de sidor som tillhandahåller information så heter han Viktor Lodin Hernestig så om det var Nicci som fyllde i namnen så gick han på en blåsning då det är sista efternamnet som räknas så heter de Hernestig i efternamn båda två!

(Lite komiskt att hon vill att han ska byta namn på sin tröja! Men han kanske blir tvungen eftersom han ju faktiskt inte enligt lagen heter Lodin längre.)

Blev tydligen en miss från början för jag kollade nu igen och då är det ändrat så han heter Viktor Hernestig Lodin!
Det var bra så att han inte behöver byta på tröjan eftersom han inte ville det!
Senast redigerad av LadyCinderbottom 2025-09-20 kl. 22:50. Anledning: Fel
Citera
2025-09-20, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Vissa killar tycker att red flags är spännande och gillar när en relation är toxic men jag tror inte att hon har visat några dåliga sidor än.

Och om nu Viktor är hennes livs stora kärlek så kanske hon ändrar sitt beteende för att behålla honom.

Men hon ljög om efternamnen i intervjun (på Aftonbladet) där säger hon att hon heter Nicci Lodin Hernestig och att han heter Viktor Hernestig Lodin men enligt de sidor som tillhandahåller information så heter han Viktor Lodin Hernestig så om det var Nicci som fyllde i namnen så gick han på en blåsning då det är sista efternamnet som räknas så heter de Hernestig i efternamn båda två!

(Lite komiskt att hon vill att han ska byta namn på sin tröja! Men han kanske blir tvungen eftersom han ju faktiskt inte enligt lagen heter Lodin längre.)
Dom heter så som hon sa och det är den infon som finns om man söker på dom också.
Självklart vet han själv vad han heter 🤣
Citera
2025-09-20, 22:54
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Dom heter så som hon sa och det är den infon som finns om man söker på dom också.
Självklart vet han själv vad han heter 🤣

Jag dubbelkollade precis och nu är det tillrättat men jag har en skärmdump från veckan efter de gifte sig och där står det Viktor Lodin Hernestig (kolla bakåt i tråden så ser du att väldigt många har skrivit det också.)

Från början var det fel på uppgifterna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in