Citat:
Ursprungligen postat av
Tacosaurus
Bara jag som tycker VL verkar vara en fin men trasig kille? När jag såg det inslaget fick jag ont i magen. Han kommer inte må bra av att vara i relation med familjen H. Oj vad överkörd han kommer bli och han har inte styrkan att klara detta.
Och N försökte få honom att byta namn på tröjan med. Herregud. Varit ihop en vecka typ
Är benägen att hålla med. N känns verkligen som den styrande handen i relationen. Det kan man tydligt avläsa på V:s kroppsspråk och blir till synes underförstått.
VL upplevs vara en snäll, omtänksam och lite busig tävlingsmänniska, men som ännu bär på sin brokighet vilket i mångt och mycket kan göra honom skör.
Hoppas för alla gudar i Världen att N plockar fram lyhördhet från någonstans och även visar förståelse för VL:s tankar, känslor med åsikter och inte bara ser till sina egna behov. V behöver nyttja all sin kraft för att kunna stå emot N med fam.
Det är med största sannolikhet positivt för VL att han åker runt lite i Sverige och spelar så att han ges utrymme att andas i det han behöver plocka sin egen luft ifrån.
Man hoppas på det bästa, inte minst för barnens skull, men ett Stort osäkerhetsmoln härjar över om deras förhållande verkligen kommer att hålla på lång sikt av den anledningen att allt har gått snabbare än vad deras hjärnor kan tänka.
🙏😬😬😬😬