2025-09-20, 19:45
Avstängd
Severlohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bogert
Det är antagligen en transvestit du fått tag på.

Varför tror du det? Fittan känns normal, men nu blev jag lite orolig.
Citera
2025-09-20, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Severloh
Kanske för att jag är snygg och har en perfekt kropp? Jag har ingen skyldighet att gå till gymmet bara för att min brud gör det.

Jag gör lite armhävningar då och då, och framförallt har jag bra gener.
Ja, som sagt… bra att du har självförtroende. Men fult att kräva att hon ska gå till gymmet om inte du gör det.
Citera
2025-09-20, 19:50
Medlem
Kört
Hitta en ny
Citera
2025-09-20, 19:51
Avstängd
Severlohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaa92
Ja, som sagt… bra att du har självförtroende. Men fult att kräva att hon ska gå till gymmet om inte du gör det.

Du är ju fan otrolig. Det är som att kräva att jag ska göra plastikoperation i näsan bara för att hon gör det.
Citera
2025-09-20, 19:52
Medlem
Citat:
Kanske för att jag är snygg och har en perfekt kropp? Jag har ingen skyldighet att gå till gymmet bara för att min brud gör det.

Jag gör lite armhävningar då och då, och framförallt har jag bra gener.

Får jag fråga hur gammal du är då? Inte en chans att du kan va över 25 och ha en perfekt kropp utan att träna.

Är du inte intresserad av din hälsa? Och fortsätta vara snygg om 10 år?
Citera
2025-09-20, 19:54
Medlem
Citat:
Du är ju fan otrolig. Det är som att kräva att jag ska göra plastikoperation i näsan bara för att hon gör det.
Nejdå, det är jag inte.

Du vill ju att hon ska plastikoperera sig.

Hur hade du känt om din tjej sagt att du ska göra det, för hon tycker något är fult på dig, (som inte du själv tycker)? Vill du inte bli omtyckt för den du är?
Senast redigerad av Jessicaa92 2025-09-20 kl. 19:58.
Citera
2025-09-20, 19:58
Medlem
bogerts avatar
Citat:
Varför tror du det? Fittan känns normal, men nu blev jag lite orolig.

Alla som bär på XX-genen har åtminstone antydan till röv, då det är genetiskt betingat. På dig låter det som det inte ens finns det utan bara "fortsättning på ryggen". Detta är något som transvestiter har svårt att åtgärda, däremot ansikte får dom ofta till det bättre och brädar inte sällan riktiga kvinnor. Men som sagt, inte röven.
Citera
2025-09-20, 20:06
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sagodjur
det är nog kört.
typ många asiatiska tjejer har väl platta rövar och har man ingenting ens från början då hjälper nog inte en massa gymmande

Jo, faktiskt på flera jag har gängat har det inte putat ut där ryggen slutar, det bara rundar av inåt. Det har även gått att se på en del med byxorna på.

Samtidigt var en av dem, en filippinska, i övrigt en av de snyggaste kvinnorna jag någonsin har sett. Herren ger och herren tar, som bibelversen säger. Eller om det nu är naturen.
Citera
2025-09-20, 20:07
Avstängd
Severlohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThaliaElise
Får jag fråga hur gammal du är då? Inte en chans att du kan va över 25 och ha en perfekt kropp utan att träna.

Är du inte intresserad av din hälsa? Och fortsätta vara snygg om 10 år?

Jag är runt 30, jag har en perfekt triangelformad kropp, och jag kan göra 50 armhävningar på raken (de flesta kvinnor kan inte ens göra en). Bra gener är det viktigaste som finns.

Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaa92
Nejdå, det är jag inte.

Du vill ju att hon ska plastikoperera sig.

Hur hade du känt om din tjej sagt att du ska göra det, för hon tycker något är fult på dig, (som inte du själv tycker)? Vill du inte bli omtyckt för den du är?

Om hon till exempel skulle säga att hon tycker att min kuk är för liten, och det var möjligt att gymma upp en större kuk, så hade jag gjort det. Jag förstår inte varför kvinnor är så otroligt känsliga för kritik.
Citera
2025-09-20, 20:09
Avstängd
Severlohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bogert
Alla som bär på XX-genen har åtminstone antydan till röv, då det är genetiskt betingat. På dig låter det som det inte ens finns det utan bara "fortsättning på ryggen". Detta är något som transvestiter har svårt att åtgärda, däremot ansikte får dom ofta till det bättre och brädar inte sällan riktiga kvinnor. Men som sagt, inte röven.

Nu blev jag lite orolig, men hon sa att jag inte fick komma i henne. Hade hon varit en man med en låtsasfitta så hade det ju inte spelat någon roll.
Citera
2025-09-20, 20:12
Medlem
Citat:
Jag är runt 30, jag har en perfekt triangelformad kropp, och jag kan göra 50 armhävningar på raken (de flesta kvinnor kan inte ens göra en). Bra gener är det viktigaste som finns.

Om hon till exempel skulle säga att hon tycker att min kuk är för liten, och det var möjligt att gymma upp en större kuk, så hade jag gjort det. Jag förstår inte varför kvinnor är så otroligt känsliga för kritik.
Lämna henne
Citera
2025-09-20, 20:13
Medlem
Citat:

Att köra 50 armhävningar är att träna, så bra det

Det brukar väl mest vara kvinnor som har sin man som nått slags förändringsprojekt/renoveringsobjekt. Inte särskilt attraktivt och det tycker naturligtvis inte kvinnor heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in