2025-09-20, 18:04
Medlem
Hej.

Missbruksvården (Laro) känns inte seriösa när det kommer till att hjälpa till att bli fri från Suboxone.

Och jag tänker att vårdcentralen är ännu sämre.

Har ni något tips till mig? Finns det möjlighet att betala för tjänsten? Privata företag?

Tack!
Citera
2025-09-20, 18:53
Medlem
Charlie-Whites avatar
Om du bestämt dig så varför gå genom något ruttet program? Och dessutom betala för det? Nä, var en man, eller kvinna och trappa ner successivt och sluta själv!

Har varit där du är och gjort det själv. Bara viljan finns klarar du det! Jag tror på dig!
Citera
2025-09-20, 22:32
Medlem
Sput.
Finns i Västerås och filial i sthlm.
Citera
2025-09-21, 06:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kompis246
Sput.
Finns i Västerås och filial i sthlm.

Super. Tack!
Citera
2025-09-22, 10:19
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av subben21
Hej.

Missbruksvården (Laro) känns inte seriösa när det kommer till att hjälpa till att bli fri från Suboxone.

Och jag tänker att vårdcentralen är ännu sämre.

Har ni något tips till mig? Finns det möjlighet att betala för tjänsten? Privata företag?

Tack!
Men det är ju en riktigt långdragen historia. Blir väldigt dyrt att vara inlagd så länge. Jag avgiftade mig på Irland, dom kör ofta med kodein, men det är bara de första två veckorna.

Jag har slutat med sub tre gånger, det är har ju varit rent för jävligt om jag ska vara ärlig.

Men om du har disciplin så kan du ju försöka trappa ut extremt långsamt, alltså under månader. Om du inte kan få på 0.1mg Temgesic utskrivet så kan man lösa upp vanlig sub i vatten och på så sätt kunna mäta upp exakta och extremt små doser, som är nödvändiga vid långsam uttrappning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in