• 2
  • 3
2025-09-18, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Mattias, JD och Alice Weidel är nationalister.

Eller menar du att Alice Weidel inte är nationalist heller?

Nationalister gifter sig inte med indier och älskar inte Israel över sitt eget land heller.
Citera
2025-09-18, 20:22
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagge1
Nationalister gifter sig inte med indier och älskar inte Israel över sitt eget land heller.

Så Afd är inget nationalistparti alltså? Finns det öht något nationalistparti i Europa?
Citera
2025-09-18, 23:21
Medlem
Citat:
Så Afd är inget nationalistparti alltså?

Nej. Det är ett invandringskritiskt, Israelälskande parti som inte ens kan skriva under på att de vill ha återvandring (för då kommer de att bli förbjudna).

Citat:
Finns det öht något nationalistparti i Europa?

Ja, men problemet är att de förbjuds om de lyckas att hota det nuvarande systemet. Eller som man sade i Tyskland till NPD ungefär så här: "Ni är inget hot just nu och får fortsätta att existera, men i händelse av att ni skulle växa och bli större så kommer ni då att förbjudas".
Citera
2025-09-19, 02:41
Medlem
Charles-Lyntons avatar
Nordisk etnonationalism är ett stendött koncept. Det finns inga ariska valkyrior som är redo krysta ut fem ungar för att vara bussiga mot Führern. Att kämpa för vit nationalism med nuvarande västerländska kvinnor är som att köra en roadtrip till Vladivostok på fälgarna. Antingen får man helt enkelt devalvera rasbegreppet och krydda fläskgrytan med lite curry och fajita, eller så får man snällt be den krympande minoritet alfasnubbar som fortfarande har de finansiella musklerna att bilda familj att börja skaffa döttrar så att vi övriga får knulla i framtiden. Oavsett om våra ättlingar kommer vara ariska titaner eller spaggar eller mulatter så kommer prenatal könsselektion vara vitalt för de folk som vill överleva. En son per kvinna (undantag: tvillingar). Vill alfasnubbarna ha flera söner så får de helt enkelt skaffa dem med flera olika kvinnor.
Senast redigerad av Charles-Lynton 2025-09-19 kl. 02:51.
Citera
2025-09-19, 18:04
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Nej. Det är ett invandringskritiskt, Israelälskande parti som inte ens kan skriva under på att de vill ha återvandring (för då kommer de att bli förbjudna).

Ja, men problemet är att de förbjuds om de lyckas att hota det nuvarande systemet. Eller som man sade i Tyskland till NPD ungefär så här: "Ni är inget hot just nu och får fortsätta att existera, men i händelse av att ni skulle växa och bli större så kommer ni då att förbjudas".

Vad tycker du om Charlies Lyntons inlägg under ditt?
(FB) Varför blir ledande nationalister förförda av indier?
Citera
2025-09-19, 23:56
Medlem
Citat:
Vad tycker du om Charlies Lyntons inlägg under ditt?
(FB) Varför blir ledande nationalister förförda av indier?

Att det bygger på ett felaktigt antagande, dvs att en mindre grupp människor inte skulle kunna försörja sig lika bra som en större grupp människor. Varje grupp av individer, oavsett om det är en, två, tio eller en miljon personer kan försörja sig själva oberoende av hur många de är, eftersom ratiot av deras kapacitet/produktivitet i förhållande till deras behov är detsamma.

Hela resonemanget att "vi har en krympande befolkning, och därför måste vi ta emot jättemånga invandrare för att klara oss" är en lögn.
Citera
2025-09-20, 02:14
Medlem
Charles-Lyntons avatar
Citat:
Hela resonemanget att "vi har en krympande befolkning, och därför måste vi ta emot jättemånga invandrare för att klara oss" är en lögn.

Det är inte brist på människor som är problemet, det är brist på kvinnor. De flesta moderna västerländska kvinnor kommer bara att skaffa en unge i 30-årsåldern och låta den uppfostras på ett kommunalt daghem.
Citera
2025-09-21, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charles-Lynton
Det är inte brist på människor som är problemet, det är brist på kvinnor. De flesta moderna västerländska kvinnor kommer bara att skaffa en unge i 30-årsåldern och låta den uppfostras på ett kommunalt daghem.

Jag skrev att varje människa kan försörja sig själv. Dock så menar jag inte att vi kan fortsätta med nuvarande pyramidspel på samhällsnivå, där tex pensioner ska betalas av någon annan än den som pensioneras. Eller att staten ska fördela stora delar av människors resurser. Eller att kvinnor ska ska kunna utbilda sig i all oändlighet och arbeta såsom en man gör. Det går alldeles utmärkt att klara sig väl oavsett hur liten befolkning och oavsett hur få barn som föds om vi bara återgår till en naturlig ordning.
Citera
2025-09-22, 06:52
Medlem
PungiMunninens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Indiska kvinnor är ofta vackra.

Nej. Det bor en hel del indier i mitt medelklassområde och jag träffade en hel del indier på universitetet. Indier är ett av världens fulaste folk. Jag säger inte att detta gör dem till sämre människor, och självklart så finns det enstaka vackra indier. Det finns vackra kvinnor överallt, t om i Somalia. Men överlag: den genomsnittliga indiern är en 2-3 i svenska mått.
Senast redigerad av PungiMunninen 2025-09-22 kl. 07:01.
Citera
2025-09-22, 07:14
Medlem
PungiMunninens avatar
Citat:
Så Afd är inget nationalistparti alltså? Finns det öht något nationalistparti i Europa?

Bara 10 av 30 av de korvgrillande medlemmarna i NMR är "riktiga" nationalister. Det är skelögds-Ove, bärs-Jocke, tjock-Steffe, sprit-Harry, korvkungen Konrad, potatis-klas och hans fyra underhuggare. Alla andra är rasförrädare och inte riktiga nationalister!

Kolla bara på Klas Lunds chipstuttar och bestämda min:
https://media.arbetaren.se/wp-conten...09/nordisk.png

Aldrig har jag känt mig så sugen på att vara en femboy så kan sitta på alla fyra och bah "åh, ja mein Führer Klas!"
Citera
2025-09-24, 17:54
Medlem
För att de vet något som inte många vet, vilket de gör för att de är smarta.
Låt mig förklara:
  1. Vissa människor gillar att vara i samma äktenskap hela livet. Titta på skilsmässosiffrorna bland indierna. Ett nästan garanterat lågriskäktenskap.
  2. Du kan verkligen dejta bättre än ditt "marknadsvärde". Vid det här laget är indier så hatade överallt, särskilt online. Så om du är modig och tålmodig kan du få det att fungera, till skillnad från västerländska kvinnor där ett stabilt förhållande bara har en chans att överleva om hon inte kan hitta en bättre man än dig, dvs. du dejtar ner eller paddorna. För att inte tala om att de vanligtvis måste dejta indiska män. De flesta av dem kommer att vara tacksamma om du är ens halvt anständig mot dem.
  3. Du behöver inte be indiska kvinnor att sluta ta droger, snusa eller bli full när du ska få barn, eller vänta tills de är 40 år gamla och spendera pengar på IVF på grund av det. Du behöver inte spendera 5 miljoner för att köpa ett hus mitt ute i ingenstans för att hon ska sluta gå på klubbar och vara otrogen mot dig.
  4. Asiatiska kulturer är mer patriarkala. Så hon kanske faktiskt lyssnar på en del av det du säger. (Inte allt, de är fortfarande kvinnor).
Det enda möjliga hindret är att deras föräldrar inte godkänner att dejta en "gora"(vit man), vilket man aldrig kan veta säkert innan man faktiskt är gift. Men efter det är det en jämförelsevis smidigare segling med dem. Du måste bara sätta upp några grundregler om saker som verkligen stör dig.
Senast redigerad av DrBombaySir 2025-09-24 kl. 18:11.
Citera
2025-10-12, 17:42
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnowboarMusik
Läs igen, jag skrev aldrig att jag var för det. Jag skrev att det finns en kompromiss för de som är "nationalister".

Vad vill du helst ha? En vit kvinna eller en asiatisk kvinna?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in