2025-09-19, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmanmannen
Klart han blir fri. Ni är få fanatiker i Sverige, tack och lov.

Tror du på allvar att svensken har höga tankar om torskar som Dermot?

Alltså serietorskar.
Citera
2025-09-19, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av duenna3
Tror du på allvar att svensken har höga tankar om torskar?

Som sagt, ni är få fanatiker som bryr er om sexköp. Gemene man bryr sig inte.
Citera
2025-09-19, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmanmannen
Som sagt, ni är få fanatiker som bryr er om sexköp. Gemene man bryr sig inte.

Vad menar du?

Du bryr ju dig själv som är så här aktiv i tråden om Dermot.

Eller hur menar du?

Man kan ju nästan kalla dig torsk-aktivist.
Citera
2025-09-19, 23:40
Medlem
Citat:
Vad menar du?

Du bryr ju dig själv som är så här aktiv i tråden om Dermot.

Eller hur menar du?

Man kan ju nästan kalla dig torsk-aktivist.

Kalla mig vad du vill. Jag kommer inte att förlora sömn över en fanatikers åsikt.
Citera
2025-09-19, 23:41
Medlem
Citat:
Ja det är väl inget fel att ha fördomar om torskar?

Det är ett vidrigt brott.

Sverige ska inte acceptera torskar som Dermot.
Köper dina fördomar om torskar, men stör mig på allt annat skit du skriver om "bordellerna" som inte stämmer. Du lägger upp en bild från expressen och tror att det är sanningen för alla salonger i hela Sverige. Du borde visa lite respekt för dom som utövar sitt yrke professionellt.
Citera
2025-09-19, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aljechin69
Köper dina fördomar om torskar, men stör mig på allt annat skit du skriver om "bordellerna" som inte stämmer. Du lägger upp en bild från expressen och tror att det är sanningen för alla salonger i hela Sverige. Du borde visa lite respekt för dom som utövar sitt yrke professionellt.

Läs vad tråden handlar om. Bordellen expressen tog upp var en av Dermots favoriter.

Jag har ingen respekt för torskar.
Citera
2025-09-19, 23:44
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Fanns ju bilder.

Bilder där vattenskadade väggar beskrevs som spermafläckar. Man kan undra om de ville insinuera att alla Thaimassage kunder ligger inne med elefantpenisar och mammuttestiklar.

Det var ju uppebart ren bluff och båg från statsfinansierad media.
Citera
2025-09-20, 00:31
Medlem
Citat:
Läs vad tråden handlar om. Bordellen expressen tog upp var en av Dermots favoriter.

Jag har ingen respekt för torskar.
Du har sett en bild från en "bordell" och dömer ut alla andra 511 salonger som finns i Sverige.

Jag har ingen respekt för trångsynta människor. Du dömer ut Dermot, men har ingen egen fakta att komma med utan lutar dig bara mot vad du läst. I din värld finns det bara en skurk och det stör mig.
Citera
2025-09-20, 00:40
Medlem
Citat:
Du har sett en bild från en "bordell" och dömer ut alla andra 511 salonger som finns i Sverige.

Jag har ingen respekt för trångsynta människor. Du dömer ut Dermot, men har ingen egen fakta att komma med utan lutar dig bara mot vad du läst. I din värld finns det bara en skurk och det stör mig.

Vad menar du med egen fakta?

Att jag inte är en torsk?

Den bästa bordellen att nämna är väl Dermots favorit bordell då det är on topic.

Allmänt om andra bordeller är ju OT.
Citera
2025-09-20, 01:06
Medlem
Citat:
Vad menar du med egen fakta?

Att jag inte är en torsk?

Den bästa bordellen att nämna är väl Dermots favorit bordell då det är on topic.

Allmänt om andra bordeller är ju OT.
Du fördömer ju allt som har med dessa salonger att göra så därför efterlyste jag lite egen erfarenhet.

Att det kan förekomma på vissa salonger har nog ingen förnekat, men din inställning är att det förekommer överallt och att alla män är skitstövlar som utnyttjar dessa kvinnor stämmer ju inte.

Du har bara expressens reportage att gå på. Har du inga thailändska väninnor/kollegor som kan förklara för dig hur det fungerar?
Citera
2025-09-20, 01:15
Medlem
Citat:
Du fördömer ju allt som har med dessa salonger att göra så därför efterlyste jag lite egen erfarenhet.

Att det kan förekomma på vissa salonger har nog ingen förnekat, men din inställning är att det förekommer överallt och att alla män är skitstövlar som utnyttjar dessa kvinnor stämmer ju inte.

Du har bara expressens reportage att gå på. Har du inga thailändska väninnor/kollegor som kan förklara för dig hur det fungerar?
Varför ska normala salonger som bidrar med skatt till samhället där det finns salonger som sysslar med horeri inte göra det?
Jag har ingen erfarenhet och skulle inte heller betala för ett happy ending!
Citera
2025-09-20, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Varför ska normala salonger som bidrar med skatt till samhället där det finns salonger som sysslar med horeri inte göra det?
Jag har ingen erfarenhet och skulle inte heller betala för ett happy ending!
Du har nog missuppfattat det här som så många andra. Det finns inga bordeller som expressen skriver om utan allting sker bakom lyckta dörrar med två vuxnas medgivanden. Vissa salonger tillåter extra tjänster och vissa gör det inte. Summa summarum så är det upp till tjejerna var dom vill jobba.

Svårare än så är det inte. (förekommer givetvis spelskulder som i vilken bransch som helst, men knappast någon maffia som styr det hela)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in