2025-09-19, 23:11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Jo jag vet att det där är något man kan göra om det finns riktig fara för ett barn eller läget är riktigt riktigt illa och inte bara för exet gift sig med en annan. Julia kommer förstöra barnet med sin sjuka svartsjuka och sitt sjuka behov av Jocke. barnet kommer att hata sin slappa egostiska morsa och C kommer att få vårdnaden när hans tvist med staten är klar. Då kommer sprutludret Julia inte ha nån ting kvar inte ens Jöcke

Linnea försöker hjärntvätta alla att Julia är svartsjuk, hon har gjort detta sedan start. Att alla är svartsjuka på henne. En del går igång på sånt. Sluta flytta fokuset och sätta Linnea i centrum, hon är inte den viktiga, det är Chrippa-Julia-barnet som behöver lösa så allt funkar. Linnea hjälper absolut inte till genom att svartmåla Julia i lives och hetsa mot henne, jag tror att om socialen sett det så räcker det för att de ska höja på ögonbrynen och Chrippa behöver kämpa i motvind ..kan hon inte hålla käft och bete sig för barnet skull? Nej hon måste sätta sig i centrum som en riktig egoist.
Citera
2025-09-19, 23:15
Medlem
Kommissarien1989s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Det undrar jag också det borde dom kunnat göra på plats om nu Julia bryter mot umgänget.

Exakt. Men något gör att de backade o inte gjorde de
Citera
2025-09-19, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Jag hoppades på Jacke för ett tag sen, men nu är han ju helt nere i träsket.

Jag också men nu eldar han på och är extremt obehaglig. Han kan inte vart fall hålla sig till sanningen om han nu ska lägga ut sitt på Instagram. Det stör mig oerhört när någon som är så involverad sitter och helt obehindrat ljuger om Julia. Hon är trots allt mamman till hans brors barn. Jacke, hitta inte på. Du vet varför det har blivit så här.
Citera
2025-09-19, 23:17
Medlem
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys

Linnea försöker hjärntvätta alla att Julia är svartsjuk, hon har gjort detta sedan start. Att alla är svartsjuka på henne. En del går igång på sånt. Sluta flytta fokuset och sätta Linnea i centrum, hon är inte den viktiga, det är Chrippa-Julia-barnet som behöver lösa så allt funkar. Linnea hjälper absolut inte till genom att svartmåla Julia i lives och hetsa mot henne, jag tror att om socialen sett det så räcker det för att de ska höja på ögonbrynen och Chrippa behöver kämpa i motvind ..kan hon inte hålla käft och bete sig för barnet skull? Nej hon måste sätta sig i centrum som en riktig egoist.

+1
Citera
2025-09-19, 23:24
Avstängd
frasons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jag också men nu eldar han på och är extremt obehaglig. Han kan inte vart fall hålla sig till sanningen om han nu ska lägga ut sitt på Instagram. Det stör mig oerhört när någon som är så involverad sitter och helt obehindrat ljuger om Julia. Hon är trots allt mamman till hans brors barn. Jacke, hitta inte på. Du vet varför det har blivit så här.
Det är så jävla lågt som dom håller på. Trakasserier.
Citera
2025-09-19, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommissarien1989
Exakt. Men något gör att de backade o inte gjorde de

Dom vet väl innerst inne att dom inte kommer någonstans och att Julia har lagen på sin sida.
Hoppas bara Julia & tösen mår bra.
Citera
2025-09-19, 23:30
Medlem
Citat:
Men Jacke ljuger ju i sin storys.
Julia har tex inte sagt annat än att Chrippa skrev över vårdnaden till henne.
Han valde frivilligt att inte ha vårdnad över flickan.

Jag tycker att Jacke kan berätta sanningen i stället. Jacke ljuger lika intensivt som Chrippa.
Det är faktiskt förtal av Julia.

Ja det där var lågt av honom tänk att sanningen är så svår, tycker riktigt synd om Julia idag.
Citera
2025-09-19, 23:51
Medlem
Citat:

Precis, och han vill ju påskina att han bryr sig om henne. ”Jag vill också träffa henne, hon är mitt brorsbarn.” Tur han bryr sig om ett av fyra..
Citera
2025-09-19, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Nej så är det verkligen inte det enda du berättar är att du saknar all utbildning efter grundskolan eller är dum i huvudet gör alla en tjänst och häng dig din jävla apa.
Härligt att du bekänner din färg om och om igen. Imponerande att du lärt dig ett nytt ord också, precis som apan gör ibland. Men kan inte begära för mycket när man inte gått färdigt grundskolan.

Du som blir så känslosam och verkar så investerad i detta, hur ser intäkterna ut kring horeriet?

https://ibb.co/VWQbftYk
Citera
2025-09-20, 00:05
Avstängd
frasons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av browneyed-girl
Tack! Jag har försökt tolka texten flera ggr nu.
Man vill såklart försöka förstå även vad idioter försöker få fram, precis som att försöka förstå apan. Alla har rätt att uttrycka sig. Man får också ta konsekvenserna av det.

Citera
2025-09-20, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keptang
Härligt att du bekänner din färg om och om igen. Imponerande att du lärt dig ett nytt ord också, precis som apan gör ibland. Men kan inte begära för mycket när man inte gått färdigt grundskolan.

Du som blir så känslosam och verkar så investerad i detta, hur ser intäkterna ut kring horeriet?

https://ibb.co/VWQbftYk

Haha den där bilden är han helt näck på tänk att det gick så dåligt med karriären så det slutade med att dom måste göra porr.
Citera
2025-09-20, 00:08
Medlem
Pallals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
De kommer inte kunna ha en fungerande relation för barnet och pappan om inte Linnea låter Julia vara i närheten. Hon borde även sluta svartmåla mamman till hennes mans barn, så kommer det säkert gå mycket bättre att ha en fungerande relation för pappan.

Du verkar nära Linnea? Personligt? Är det såhär det snackas om mamman där? Då får man hoppas det inte har snackats så kring barnet.
Cherry picker bing bong.

Börja inte ens utan att först tala om alla osanningar den där Julia har farit med om Linnea, alla gånger hon ljugit om att Chrippa varit otrogen, alla rykten hon startat om Linnea och familen Lundström innan Linnea fick nog. Varje lajv finns sparad och ifall socialen tror att Linnea svartmålar Julia har dom många timmar förtal på lajv att se igenom. Jocke och Julia verkar njuta i fulla drag av umgängessabotaget och lögnerna och den dom skadar mest är en liten flicka som kallas Lillen och behöver både sin pappa och Linnea i sitt liv.

Linnea är inte problemet. Problemet i detta är att Jullan med stöd av Jocke tvingar bort Lillen från sin pappa med tvång när inte falskanmälningar och förtal får socialen på deras sida.
Senast redigerad av Pallal 2025-09-20 kl. 00:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in