2025-09-19, 22:31
Medlem
L glömmer alltid att Internet minns allt.
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Linneas snap:
”Giiirl, slut med andra chanser för folk som behandlar dig illa. Har de visat dem de är en gång, så är det bara att tacka och bocka.”

Lite komiskt med tanke på hennes video om allt Chrippa gjorde mot henne..
Citera
2025-09-19, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Jo jag vet att det där är något man kan göra om det finns riktig fara för ett barn eller läget är riktigt riktigt illa och inte bara för exet gift sig med en annan. Julia kommer förstöra barnet med sin sjuka svartsjuka och sitt sjuka behov av Jocke. barnet kommer att hata sin slappa egostiska morsa och C kommer att få vårdnaden när hans tvist med staten är klar. Då kommer sprutludret Julia inte ha nån ting kvar inte ens Jöcke

Du kämpar på för att berätta för alla vilken hemsk människa Julia är och hur bra Linnéa är.
Vet du, du är för involverad i detta eftersom du änvänder otroligt omoget språk.
Fine, du avskyr Julia. Men bara för att just du gör det blir inte Julia en dålig mamma. Som det verkar jobbar du aktivt för att Julia ska bli av med flickan för att just DU inte gillar henne.
Flickan ska inte vara i närheten av narkotika. Punkt.
Du måste sansa dig människa.
Citera
2025-09-19, 22:36
Medlem
När de var ute och sprang tidigare ikväll, saLinnea ”Filma min röv!” Verkligen moget, men inte förvånande. Tänk de andra intagna som får lyssna på hans bebisspråk.
Citera
2025-09-19, 22:37
Medlem
BitterFittas avatar
En fråga. Bilden på när C tar en spruta i "baken" när dottern fanns där. Vem läckte denna?
Citera
2025-09-19, 22:39
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BitterFitta
En fråga. Bilden på när C tar en spruta i "baken" när dottern fanns där. Vem läckte denna?

Linnea
Citera
2025-09-19, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommissarien1989
NU kom jackes anledning varför han postat storys...
Men Jacke .. en fråga du som läser här.. svara gärna... I story... DU som var med.. varför ringde ni inte polis för att berätta vad J gör ? Om hon begår brott och fel ? Och egenmäktighet...

Det undrar jag också det borde dom kunnat göra på plats om nu Julia bryter mot umgänget.
Citera
2025-09-19, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Det undrar jag också det borde dom kunnat göra på plats om nu Julia bryter mot umgänget.

Men Jacke ljuger ju i sin storys.
Julia har tex inte sagt annat än att Chrippa skrev över vårdnaden till henne.
Han valde frivilligt att inte ha vårdnad över flickan.

Jag tycker att Jacke kan berätta sanningen i stället. Jacke ljuger lika intensivt som Chrippa.
Det är faktiskt förtal av Julia.
Citera
2025-09-19, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Men Jacke ljuger ju i sin storys.
Julia har tex inte sagt annat än att Chrippa skrev över vårdnaden till henne.
Han valde frivilligt att inte ha vårdnad över flickan.

Jag tycker att Jacke kan berätta sanningen i stället. Jacke ljuger lika intensivt som Chrippa.
Det är faktiskt förtal av Julia.
Jag hoppades på Jacke för ett tag sen, men nu är han ju helt nere i träsket.
Citera
2025-09-19, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morrtroll13
L glömmer alltid att Internet minns allt.

Citat:
Linneas snap:
”Giiirl, slut med andra chanser för folk som behandlar dig illa. Har de visat dem de är en gång, så är det bara att tacka och bocka.”

Lite komiskt med tanke på hennes video om allt Chrippa gjorde mot henne..

Hon är väl den sista i världen att ge relationsråd! Herrejösses alltså.....
Citera
2025-09-19, 22:54
Medlem
Citat:
När de var ute och sprang tidigare ikväll, saLinnea ”Filma min röv!” Verkligen moget, men inte förvånande. Tänk de andra intagna som får lyssna på hans bebisspråk.

Vilken röv? Hon har ju knappt nån.
Citera
2025-09-19, 23:00
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Kärring? Jag sa väl inte att sprutludret Julia sålde några kläder Jag sa att hon inte kunde göra det för Linnea är för smart för att låta henne komma i närheten av sina saker och sin man.

De kommer inte kunna ha en fungerande relation för barnet och pappan om inte Linnea låter Julia vara i närheten. Hon borde även sluta svartmåla mamman till hennes mans barn, så kommer det säkert gå mycket bättre att ha en fungerande relation för pappan.

Du verkar nära Linnea? Personligt? Är det såhär det snackas om mamman där? Då får man hoppas det inte har snackats så kring barnet.
Citera
2025-09-19, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Då får man hoppas det inte har snackats så kring barnet.
Så klart det har. De tänker ju inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in