Varför är det fortfarande så ytterst få säljare på Catharsis? Tycker de borde växa snabbare med tanken på vad Flugsvamp sysslar med, vart är alla svenska säljare? hänger kvar på fs eller annan market?
Vilken sida är det som gäller nu sedan arch är nerlag? Jag är av de internationella leverantörerna, och priserna man kunde hitta på arch, på framförallt benzo.
Är det någon som kan komma med tips?
jag undrar det samma.
cathartsis eller vad den hette verkar uppe och ser seriös ut iaf. rätt bra utbud.
nån som vet vad vendors betalar för att vara med där? hittade ingen info
Det har gått en lång tid sedan jag hade någon som helst inblick i näthandeln på darknet.
Jag funderar på att göra en beställning ganska snart och ser att många säljare erbjuder spårbarhet genom DHL och liknande. Har det fungerat bra för er som använt er av det?
Det som oroar mig är så gott som alla utlämningsställen har kameraövervakning.
Det har gått en lång tid sedan jag hade någon som helst inblick i näthandeln på darknet.
Jag funderar på att göra en beställning ganska snart och ser att många säljare erbjuder spårbarhet genom DHL och liknande. Har det fungerat bra för er som använt er av det?
Det som oroar mig är så gott som alla utlämningsställen har kameraövervakning.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!