2025-09-19, 18:18
Medlem
Goulburns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sharkimedes
Tror du att D4vd dödade henne? Och lämnat kroppen i sin egen bil under så lång tid?
Det kan tyckas märkligt. Men ännu märkligare skulle det väl vara om han inte märk att det låg ett lik i hans bil.
Citera
2025-09-19, 18:21
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bone Collector
Nyckelorden här är "i nuläget inte misstänkt". Det betyder bara att de än så länge inte kan bevisa att han mördat henne.

Ganska uppenbart att han är inblandad.

Ung naiv kvinna försvann för ett år sen. Enligt mamman dejtade hon David, vid försvinnandet.

Ett år senare hittas hon styckad i Davids bil. David skyller på att "någon annan" har haft bilen.

Jag kommer att äta upp min hatt om David inte är inblandad.

Läste att polisen hade sökt igenom hans hus eller där han bodde. Så nog tror de att rapparen är inblandad/mördaren. Jag antar att de även går igenom hans mobil/dator etc.
Citera
2025-09-19, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Inavlade föräldrar?
Mer sannolikt är väl droger, USA;s västkust är ju helt nedlusat med det.
Jag har varit i delstaten Washington, i USA;s nordvästra hörn (Marysville) och där stod det påverkade personer i varje gathörn. Det låg kanyler på trottoaren. Myndigheterna tycktes helt ha tappat kontrollen.

Därför kan jag tänka mig att mannen i fråga eller någon av hans kompisar har agerat vårdslöst under påverkan av droger. En gissning!
Citera
2025-09-19, 18:30
Medlem
hennevilljagknullas avatar
Hur i helvette bortförklarar man att en död flicka ligger i ens egen bil?
Borde vara omöjligt i princip.
Citera
2025-09-19, 18:36
Medlem
Så om uppgifterna här i tråden stämmer ang tatueringarna .. hennes mellan tummen och pekfingret, sätter man ihop dessa fingrar får man det hål där man stoppar hans pekfinger.
Hon var underårig.

Vilken text var det på tatueringarna?

Shhh
Senast redigerad av GrilladMakrill 2025-09-19 kl. 18:38.
Citera
2025-09-19, 18:38
Medlem
hieroboams avatar
Tydligen hade han groomat henne sen hon var 12, mördad då hon var 14 då hon gjorde slut. Gjorde charmiga saker som att ge henne 100 000 kr och tatuerade in sitt namn på hennes bröst.
Citera
2025-09-19, 18:45
Medlem
Rubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Läste att polisen hade sökt igenom hans hus eller där han bodde. Så nog tror de att rapparen är inblandad/mördaren. Jag antar att de även går igenom hans mobil/dator etc.

Får väl korrigera dig med att det inte är en rappare vi pratar om. Han ser måhända ut som en rappare men musiken är snarare nån slags alt-rock.
Citera
2025-09-19, 19:02
Medlem
Fabrorbls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap
https://genius.com/D4vd-romantic-homicide-lyrics

ja tror han e skyldig :P

Heh....

Gjorde hon slut och därefter gjorde han en låt om hur han dödat henne "in the back of his mind" vilket sen blev till verklighet?

intressant
Citera
2025-09-19, 19:11
Medlem
Anybodykillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noden
Helt ärligt, varför låter man en död kropp ligga kvar i bilen??
Han såg henne nog aldrig som en människa utan liksom alla andra prylar och saker han köpte. En död kropp blir liksom som en trasig stereo som man aldrig haft tiden eller orken att åka till återvinningen med.
Citat:
Ursprungligen postat av hieroboam
Tydligen hade han groomat henne sen hon var 12, mördad då hon var 14 då hon gjorde slut. Gjorde charmiga saker som att ge henne 100 000 kr och tatuerade in sitt namn på hennes bröst.
Helvete vad stört... köpt likt en slav...det värsta med att han blir straffad i Sverige är oddsen att straffet blir i nivå med brottet är ganska lågt.
Citera
2025-09-19, 19:21
Medlem
Killgissar att hon inte tyckte det va roligt att bli gangbangad längre och hotade med inblandning av polis, då hon va minderårig, för att få de att sluta.
Togs nog inte emot så bra.
Citera
2025-09-19, 19:24
Medlem
bomhulls avatar
Om det hade varit en vit man som hade gjort detta så hade det nog blivit större media bevakning
Citera
2025-09-19, 19:39
Medlem
alprans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
Hur i helvette bortförklarar man att en död flicka ligger i ens egen bil?
Borde vara omöjligt i princip.

Han har varit långt borta på tour under tiden, så det är säkert någon annan av deras pundar kompisar som gjort de
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in