Teslan är en av flera bilar som ägs av David och bilarna, plus Teslan är en som används (lånas?) av många personer slumpmässigt, enligt en hemlig källa.
Är det en av dessa personer som har hjälpt till att flytta bilen?
Som jag förstår det har bilen inte flyttats runt i ett år utan sista tiden och gissar att kroppen har legat någon annanstans innan den hamnade i bilen, kanske på olika platser för att inte väcka misstankar. Kroppen hittades i en väska som är lätt att bära för en ensam person.
Teslan är en av flera bilar som ägs av David och bilarna, plus Teslan är en som används (lånas?) av många personer slumpmässigt, enligt en hemlig källa.
Är det en av dessa personer som har hjälpt till att flytta bilen?
Som jag förstår det har bilen inte flyttats runt i ett år utan sista tiden och gissar att kroppen har legat någon annanstans innan den hamnade i bilen, kanske på olika platser för att inte väcka misstankar. Kroppen hittades i en väska som är lätt att bära för en ensam person.
Celeste var rätt liten till växten.
Mmm "mina bilnycklar ligger i farstun vem som helst får låna min bil" Så det var absolut inte jag!
Om bilen varit borta länge, borde han inte reagerat på att den är borta? Om bilen inte varit borta länge, hur kommer man undan med att flytta på förruttnat lik? Det borde ju lukta.
Ja, varför skita i den lilla detaljen liksom. När man nu ansträngt sig med något så vidrigt som att att mördad och stycka en stackars tjej. Verkligen förfärligt för hennes familj och vänner.
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Det är ju säkrare att dumpa väskan i havet och skrota bilen.
För föräldrarna fruktansvärt att dottern inte skulle bli hittad då förstås och vara försvunnen för alltid.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!