2025-09-19, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Vet vi vad som framkommer i FUP angående, exempelvis, pågående drogmissbruk...? Julia kan kanske hänvisa till FUP som grund för sitt beslut om en vecka när den finns hos tingsrätten.

Då borde hon ha gått via domstol som alla andra i en sådan situation.

Vill Julia utsätta dottern för polishämtning?

Fast det kanske skulle få henne att förstå...
Citera
2025-09-19, 18:21
Medlem
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Kappvändaren aka Jacke har väl ofta beklagat sig över att deras krig (misär) diskuteras inför allas ögon? Att det ska skötas inom familjen istället.
Men nu efter hans senaste storys så antar jag att han ändrat åsikt gällande det…

Förvånad?
Citera
Medlem
Kommissarien1989s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Då borde hon ha gått via domstol som alla andra i en sådan situation.

Vill Julia utsätta dottern för polishämtning?

Fast det kanske skulle få henne att förstå...

Äääämen lägg ner nu.. de finns ju belägg till som jag skrev, tidigare som du vägrade svara på... att de enda i hans liv som är positivt är hans tester... i said what I said..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av browneyed-girl
Smart kille att outa handlingar om ett barn…

Riktigt obehagligt faktiskt
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiViNE
Men DU vet alltså inte om det finns anledning att hålla barnet ifrån C? Jag blir förvirrad, du har verkat så säker på att det är umgängessabotage.

Julia hade lämnat ut allt på nätet om det fanns något.

Hoppas att Chrippa begär handräckning.
Citera
2025-09-19, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammelSkracken
Förvånad?

Inte ett dugg
Citera
2025-09-19, 18:23
Medlem
Pallals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiViNE
Han säger inte att han hotade henne, han säger att det var ett skämt. Kan du inte visa vart han säger att han hotade henne?
Det var inget skämt och det är bevisat och ska inte diskuteras mer om.

Han har hotat att skära halsen av en kvinna och Chrippa bevisar det i sin video.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av browneyed-girl
Smart kille att outa handlingar om ett barn…

Ser inget fel i det när det sprids lögner om samma barn.

Hoppas att Chrippa begär handräckning av polisen.
Citera
Medlem
DiViNEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Jag svårt att förstå varför du vill ge Chrippa skit för att han visar upp att Joakim är dömd för att hota att skära av halsen av en kvinna. Du verkar ha svårt att se objektivt på situationen och styras av ditt hat mot Chrippa.

Bra att du är läskunnig. Offret pressades att anmäla, superbt agerande av personen som gjorde det. Kvinnor som utsätts för brott av män vill sällan anmäla men brukar pressas att göra det av sin omgivning. Du har säkerligen nån i din närhet som du själv har pressat att gå och anmäla efter att hon utsatts för ett grovt brott.

Offret, utan situationstecken är ett av flera kvinnliga offer som utsatts för liknande hot av honom, hennes historia är inte unik på nåt sätt alls.

Hon har under ett års tid varit med om dödsfall och trauman som har lett till att hon och hennes barn har hamnat i akut ekonomisk utsatthet. Trots det går hon inte med på att erkänna att brottet är falskt anmält för att få låna pengar och trots den ”falska anmälan” ledde det aldrig vidare till omprövning och Jocke inte ens anmälde henne.

Faktum kvarstår att Joakim har försökt sopa igen spåren efter händelsen och projicerat sitt självhat på Chrippa genom att göra falska anmälningar mot honom för liknande brott, men det misslyckas alltid för att Chrippa är oskyldig och Joakim ljuger. Det är så det fungerar i ett rättssamhälle men det är svårt för er att acceptera.

Har jag gett Chrippa skit för detta med ”offret”?

Är det bra att ”offret” blev pressad att anmäla även OM inte ”offret” ansåg att ett brott har begåtts?

Vilka är dessa flera ”offer”?

Resten angående dina fantasier om hur Jocke har försökt sopa undan detta osv orkar jag inte svara på. Du gör som alltid blandar en liten del sanning med grova lögner och försöker skapa sanningar..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Riktigt obehagligt faktiskt

Han har väl fått order av storebror som sitter bredvid honom i bilen. ”Manuset” i storyn är väl som vanligt skrivet av lilla frun som sitter i baksätet och skrattar.
Citera
2025-09-19, 18:24
Medlem
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Det var inget skämt och det är bevisat och ska inte diskuteras mer om.

Han har hotat att skära halsen av en kvinna och Chrippa bevisar det i sin video.

Chrippa med bevis?
Citera
2025-09-19, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommissarien1989
Äääämen lägg ner nu.. de finns ju belägg till som jag skrev, tidigare som du vägrade svara på... att de enda i hans liv som är positivt är hans tester... i said what I said..

För barnets bästa hoppas jag att allt sköts by the book.
Senast redigerad av offerkoftan08 2025-09-19 kl. 18:27.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in