2025-09-19, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Står du fortfarande och trampar på samma ställe.
DU vet inte vad J har för orsak att ta sitt föräldraansvaret och behålla dottern.

Lägg ner bara, det börjar bli tjatigt.

Ännu mer tjatigt att se er dårar köpa skitsnacket hela tiden

Om Julia ska komma undan det här så måste det gå via domstolen .
Citera
2025-09-19, 18:14
Medlem
Kommissarien1989s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Ännu mer tjatigt att se er dårar köpa skitsnacket hela tiden

Om Julia ska komma undan det här så måste det gå via domstolen .

Vet du varför saker o ting förlängdes också?
Jo för de tillkommer nytt gång på gång också.. även om de kanske inte har med ekobrott o göra.. så är de något konstant med C som uppdagas ... och de finns belägg för att behålla dottern.. så kan vi skippa de här nu?
Citera
Medlem
Kappvändaren aka Jacke har väl ofta beklagat sig över att deras krig (misär) diskuteras inför allas ögon? Att det ska skötas inom familjen istället.
Men nu efter hans senaste storys så antar jag att han ändrat åsikt gällande det…
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommissarien1989
Haha snälla älskade du, kom när du har något.
Jag har tillräckligt med bevis för att veta att C skjutit sig själv i foten.. och vi har pratat om de här innan i tråden att C & L säljer bilder o filmer.. vissa vill inte att sina barn ska va med om sådant medans vissa accepterar de... och i hans läge kanske han ska börja leva normalt o få en chans att få göra rätt.. men väljer man gång på gång igenom flera saker gå åt skogen, då får de va...

Du är ju för dum om du tror erotiska bilder och filmer innebär att man tar ifrån barnet umgänget med sin far.
Citera
2025-09-19, 18:15
Medlem
Kommissarien1989s avatar
Citat:
Du är ju för dum om du tror erotiska bilder och filmer innebär att man tar ifrån barnet umgänget med sin far.

Du verkar acceptera de läget, och som Ne**e i Skåne.. hon har pratat om de sen dag ett med sina barn, o de är helt okej..men nä, inget i hans läge är positivt, förutom hans tester hahaha
Citera
2025-09-19, 18:15
Medlem
Citat:
Vet du varför saker o ting förlängdes också?
Jo för de tillkommer nytt gång på gång också.. även om de kanske inte har med ekobrott o göra.. så är de något konstant med C som uppdagas ... och de finns belägg för att behålla dottern.. så kan vi skippa de här nu?

Umgänget har inget med ekobrotten att göra.
Citera
2025-09-19, 18:16
Medlem
Kommissarien1989s avatar
Citat:

Har du lässvårigheter? Läs om o gör rätt..
Citera
2025-09-19, 18:17
Medlem
Citat:
Ja, det stämmer men då ska man kunna backa upp det också.

Det räcker inte med skitsnacket som kastas på nätet.

Vet vi vad som framkommer i FUP angående, exempelvis, pågående drogmissbruk...? Julia kan kanske hänvisa till FUP som grund för sitt beslut om en vecka när den finns hos tingsrätten.
Citera
2025-09-19, 18:17
Medlem
Citat:
Du verkar acceptera de läget, och som Ne**e i Skåne.. hon har pratat om de sen dag ett med sina barn, o de är helt okej..men nä, inget i hans läge är positivt, förutom hans tester hahaha

Jag har inte rätt att lägga in mina personliga åsikter eftersom det inte har med juridik att göra.
Citera
2025-09-19, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Kappvändaren aka Jacke har väl ofta beklagat sig över att deras krig (misär) diskuteras inför allas ögon? Att det ska skötas inom familjen istället.
Men nu efter hans senaste storys så antar jag att han ändrat åsikt gällande det…

Smart kille att outa handlingar om ett barn…
Citera
2025-09-19, 18:19
Medlem
Pallals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skattesskulder
Att försöka påverka vittnen som båda bröderna har gjort är inte så värst smart.
Kan du styrka att dom försöker påverka vittnen eller är det ett till förtal av sektmytomanerna?
Citera
2025-09-19, 18:19
Medlem
DiViNEs avatar
Citat:

Men DU vet alltså inte om det finns anledning att hålla barnet ifrån C? Jag blir förvirrad, du har verkat så säker på att det är umgängessabotage.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in