Citat:
Ursprungligen postat av
EnoughisEnough
Saken är ju även att Flashback isig bara är en liten del av diskussionen på nätet och man kan inte bara kan reglera en enskild spelare utan att andra drabbas.
Om det inte är lille Lucas så är det någon annan som tar upp fanan och väljer att driva sin sak mot andra spelare på olika sätt.
Svårt att åtala Elon Musk, Zucken eller Pavel Durov tex. Men varför ska deras tjänster ens kunna användas i Sverige? Nordkoreanerna slipper ju tillgången till dessa medium och dom mår ju bra, liksom. Inte hört någon klaga.
Nej Nordkoreaner blir väl avrättade om de inte knäböjer eller pussar skorna på makten.
De får heller inte komma till tals så det går ju inte att höra någons klagande från det hållet.
En diktatur.
Är väl bra trots allt att de 10 % får yla av sig här inne. Vad händer om man täpper igen munnen på dem i samhället. De blir garanterat livsfarliga.
Någonstans måste de ju få koka över.
Så tänker jag i allafall.
De flesta här inne, tycker jag, kan diskutera invandrarfrågor på ett bra sätt.
Sedan dyker det upp någon som fått tuppjuck av och till.
Låt dem vara. Ingen behöver läsa, ingen behöver svara.