Citat:
Ursprungligen postat av
Ohshit.Cuntwell
Kirk var för dödstraff för de värsta brotten ja
Du menar på fullaste allvar att du inte förstår skillnaden mellan att vara för dödsstraff och att uppmana till avrättning av sittande president?
Inte ens jag tror du är så korkad och du ska veta att jag har låga tankar om dig.
Bara sluta ljug och kommunicera ärligt, det blir bättre för alla. Du vet mycket väl att Kirks retorik var helt åt helvete. Släpp taget om lögnerna och hjärntvätten. Världen och ditt liv kommer bli bättre när du gör det.
Citat:
Han ansåg helt korrekt också att abort är mord av människor, det ska inte vara en kvinnas rätt att få mörda.
Då tackar jag för erkännandet att du hade fel (alternativt ljög) då du påstod att Kirk inte ville inskränka andras leverne. Vill du diskutera huruvida abort är mord eller inte kan du tagga mig i relevant tråd. För du har fel där också.
Citat:
Det där med att dra in kvinnors rösträtt får du ge källa på
Skit också, här blir det halvpudel, jag kom ihåg lite fel, han hade pratat om kvinnor har en skyldighet att berätta för sina män hur de röstat med implikationen att de borde rösta som sin man, han har ännu inte sagt att de inte borde få rösta alls. Så riktigt illa från Kirk, men inte så illa som jag kom ihåg.
Notera att jag är ärlig så fort det blir fel och fråga dig själv varför du inte kan göra detsamma.