2025-09-17, 06:47
Medlem
frasons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kloroformtrasan
Är det Linnea som omnämns som Christer Pettersson-tjackad i bloggbevaknings podd?
Låter väl inte helt orimligt. Har inte lyssnat än men ska göra det på väg till jobbet.
Citera
2025-09-17, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kloroformtrasan
Är det Linnea som omnämns som Christer Pettersson-tjackad i bloggbevaknings podd?

Nope, baserat endast på att de säger att alla vet vem de pratar om.
En promille vet vem Linnea är.
Citera
2025-09-17, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Efter flera inlägg om parets bil i dag, så fick fru Lundström ett tips av en följare:
- Gå in och beställ ett trf-kort till honom.
https://ibb.co/7x6325vr

TRF-kort är tydligen en produkt som syftar till att förhindra att en bil kan utmätas av fogden:
https://trfkort.se
https://kronofogden.se/kontakta-oss/fragor-och-svar/utmatning/2025-08-11-avtal-ingen-garanti-mot-utmatning-av-bil

Det funkar inte enligt KFM själva, men fy fan vilket tattarliv de lever.

Linnea äger ingen bil, men däremot så står hennes lillasyster som ägare på 3 bilar, därav en vit Darcia. Kan det vara denna som Linnea & Chrippa kör runt i?
Citera
2025-09-17, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Linnea äger ingen bil, men däremot så står hennes lillasyster som ägare på 3 bilar, därav en vit Darcia. Kan det vara denna som Linnea & Chrippa kör runt i?

Kallas målvakt va?

Härligt att de drar ner alla runt omkring i fördärvet. Härlig framtid för alla.
Citera
2025-09-17, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Såg Julias live angående Linneas utspel på TikTok. Hon säger att den teddy-hodden Linnea har på sig när hon gör hennes Sanning-video är Julias och att hon hade den på sin förlossning L ska tydligen ”lånat” massa kläder av Julia.

Hundpsykos la upp på insta stories ett inlägg från Linnea där hon beter sig som en vidrig människa, tror det brunnit helt faktiskt, hånar Julia och lägger även kommentar under som är helt sjuk.
HUR kan man bete sig på detta vis och undrar åter igen, vad har hänt senaste dygnen som gör att de/mest hon beter sig på detta sätt? Eller är det det bipolära tremånaders skovet bara...?
Hoppas Hundpsykos sparar det nån annanstans än stories också.

Men funderar faktiskt på om hon gör det för att stjälpa Chrippas chanser ännu mer att få träffa sin dotter. Soc kan omöjligt tycka att det är en bra idé att barnet vistas hos dem, ens för en halv dag, för jag förutsätter att Julia visar dem allt detta
Och polisanmäler det senaste inlägget som förtal, vilket Linnea själv är en mästare på att göra tydligen.
Citera
2025-09-17, 10:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
Hundpsykos la upp på insta stories ett inlägg från Linnea där hon beter sig som en vidrig människa, tror det brunnit helt faktiskt, hånar Julia och lägger även kommentar under som är helt sjuk.
HUR kan man bete sig på detta vis och undrar åter igen, vad har hänt senaste dygnen som gör att de/mest hon beter sig på detta sätt? Eller är det det bipolära tremånaders skovet bara...?
Hoppas Hundpsykos sparar det nån annanstans än stories också.

Men funderar faktiskt på om hon gör det för att stjälpa Chrippas chanser ännu mer att få träffa sin dotter. Soc kan omöjligt tycka att det är en bra idé att barnet vistas hos dem, ens för en halv dag, för jag förutsätter att Julia visar dem allt detta
Och polisanmäler det senaste inlägget som förtal, vilket Linnea själv är en mästare på att göra tydligen.

Vilka har Linnea anmält för förtal?

Nämn vilka så det går att avgöra om det är rimligt eller ej.
Citera
2025-09-17, 11:04
Medlem
Citat:
Kallas målvakt va?

Härligt att de drar ner alla runt omkring i fördärvet. Härlig framtid för alla.

Ja det gör det, ser man ju ofta i media där kriminella har anhöriga som står på bilarna.
Det finns väl en anledning till att hon står på bilen och inte L själv.
Citera
2025-09-17, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Vilka har Linnea anmält för förtal?

Nämn vilka så det går att avgöra om det är rimligt eller ej.

Så det var det enda du tog med dig av det jag skrev.
Vad tycker du om hur en styvmamma uttrycker sig offentligt om den biologiska mamman?

Här har du en del av det hon skrev, så slipper du hävda att du inte läst det...:

"nu sitter hon ensam i sitt rökiga miserabla hem, där hon fördriver dagarna med att stalka sitt ex och mig, förtärd av avund och hat. Under tiden sitter dottern sysslolös i ett hem utan leksaker, utan tv, utan ens ett eget rum, redo för mammas nästa snedsteg."

Varför är hon inte nöjd nu när hon är gift med misären? Vad är det hon tror att hon uppnår med att spy hat i sociala medier?

(Svara inte på dessa frågor offerkoftan, bara på min första fråga längre upp, tack)
Senast redigerad av Rimligsnowflake 2025-09-17 kl. 12:02.
Citera
2025-09-17, 12:08
Avstängd
Citat:
Så det var det enda du tog med dig av det jag skrev.
Vad tycker du om hur en styvmamma uttrycker sig offentligt om den biologiska mamman?

Här har du en del av det hon skrev, så slipper du hävda att du inte läst det...:

"nu sitter hon ensam i sitt rökiga miserabla hem, där hon fördriver dagarna med att stalka sitt ex och mig, förtärd av avund och hat. Under tiden sitter dottern sysslolös i ett hem utan leksaker, utan tv, utan ens ett eget rum, redo för mammas nästa snedsteg."

Varför är hon inte nöjd nu när hon är gift med misären? Vad är det hon tror att hon uppnår med att spy hat i sociala medier?

(Svara inte på dessa frågor offerkoftan, bara på min första fråga längre upp, tack)

Eftersom jag inte sett och hört Linnea uttrycka det där så går jag på ditt citat.

Linnea har inte fel och efter all skit Julia varit med och spridit om Linnea så har jag störst förståelse för Linnea av alla i den här historien.

Julia är ett vider.

Så, vilka har Linnea anmält?
Citera
2025-09-17, 12:13
Avstängd
CoachFattys avatar
Citat:
Eftersom jag inte sett och hört Linnea uttrycka det där så går jag på ditt citat.

Linnea har inte fel och efter all skit Julia varit med och spridit om Linnea så har jag störst förståelse för Linnea av alla i den här historien.

Julia är ett vider.

Fascinerande hur du och många andrs ur siffermaffian i denna tråd skriver på samma sätt.
Ni verkar också känna horungarna Lundström nära.
Citera
2025-09-17, 12:13
Medlem
Citat:

Julia är ett vider.

Det får du väl fråga henne om, det är ju hon själv som säger att hon anmält allt förtal som skett i 1,5 år...
Citera
2025-09-17, 12:16
Avslutad
Citat:

Julia är ett vider.

Du går på ett citat som finns. Ska jag lägga bildbevis ?
Och vad har J spridit om L ? Har bara hört J tala sanning om L...
FÖRST o främst.. C började med att sprida att L slog barnet.. osv osv.. L har själv skickat o skrivit att barnet är missbildad osv... De är L som skapat sitt egna skit...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in