2025-09-16, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
saken är att jocke var strulig för 21 år sedan när han hade ett missbruk. idag är lill-krille kvar på samma nivå med alla sina produkter. jocke blev vuxen och tog ansvar för sitt liv. lill-krille är kvar i sandlådan. mindervärdeskomplexet är totalt. liten, tanig, misslyckad brookie.

Och sen visar det sig att det var en lögn för 21 år sedan, vilken flopp för Chrippa.
Sen mådde ju Jocke inte bra där som du säger men han har ju ordnat upp sitt liv fantastiskt bra måste jag säga.
Citera
2025-09-16, 23:11
Avslutad
Såg Julias live angående Linneas utspel på TikTok. Hon säger att den teddy-hodden Linnea har på sig när hon gör hennes Sanning-video är Julias och att hon hade den på sin förlossning L ska tydligen ”lånat” massa kläder av Julia.
Citera
2025-09-16, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Såg Julias live angående Linneas utspel på TikTok. Hon säger att den teddy-hodden Linnea har på sig när hon gör hennes Sanning-video är Julias och att hon hade den på sin förlossning L ska tydligen ”lånat” massa kläder av Julia.

Hon hade på sig Julias fejk Dior sneakers idag som hon försökte sälja för 2500 kronor igår på Vinted.😂
Citera
2025-09-16, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av browneyed-girl
Hon hade på sig Julias fejk Dior sneakers idag som hon försökte sälja för 2500 kronor igår på Vinted.😂
Och Linnea sa i live’n igår att de inte ens har samma storlek och att hon aldrig skulle låna hennes kläder. (Inte ordagrant).
Citera
2025-09-16, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av browneyed-girl

Alltså dom måste vara helknäppa men skönt att ingen köpte fake skorna.
Citera
2025-09-17, 00:55
Medlem
Chrippa fick en kommentar under hans senaste video att han snart kommer att sitta av sitt straff. Han svarade att det ska han inte.
Hur kan han svara så?

Scenarier:
Förnekande.
Lever i en annan verklighet.
Advokaten säger så till Chrippa som tror på det.
Han tänker sticka utomlands.
Han har en störning som gör att han inte kan ta in det.
Van att få som han vill.
Tror att någon annan kommer få skulden.
Luras.

Mer?
Citera
2025-09-17, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av braless
Såg en live där hon med pyttesmå pupiller, helt sönderrivet ansikte berättar att hon skulle vilja jobb med sälj, ”för det är en toxisk kultur jag gillar”. Utöver det mådde hon illa. Både uppåt och nedåt-grejer, de går bra nu

Jag har inte sett någon av dem på länge förutom en kortis på Anjo som verkade stressat glad. Det är så illa med henne alltså. De där två driver varandra till vansinne tror jag, men de har ingen annan för det har den andra sett till. De psykar varandra och kan inte släppa greppet. Det kanske blir ett kollektivt självmord ....
Citera
2025-09-17, 03:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Chrippa fick en kommentar under hans senaste video att han snart kommer att sitta av sitt straff. Han svarade att det ska han inte.
Hur kan han svara så?

Scenarier:
Förnekande.
Lever i en annan verklighet.
Advokaten säger så till Chrippa som tror på det.
Han tänker sticka utomlands.
Han har en störning som gör att han inte kan ta in det.
Van att få som han vill.
Tror att någon annan kommer få skulden.
Luras.

Mer?

Jag tror på förnekelse och annan verklighet. Han står över lagen i hans/deras hjärna.
Citera
2025-09-17, 03:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Jag har inte sett någon av dem på länge förutom en kortis på Anjo som verkade stressat glad. Det är så illa med henne alltså. De där två driver varandra till vansinne tror jag, men de har ingen annan för det har den andra sett till. De psykar varandra och kan inte släppa greppet. Det kanske blir ett kollektivt självmord ....
De är den värsta kombinationen, men det kommer de aldrig förstå.
Citera
2025-09-17, 03:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Jag tror på förnekelse och annan verklighet. Han står över lagen i hans/deras hjärna.

Det är surrealistisk att få uppleva detta.
Citera
2025-09-17, 03:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf

Det är jätteilla. Värre än deras försvarare kan förstå.
Citera
2025-09-17, 05:07
Medlem
Kloroformtrasans avatar
Är det Linnea som omnämns som Christer Pettersson-tjackad i bloggbevaknings podd?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in