2025-09-16, 21:45
Medlem
Jag brukar försöka vara nyanserad här men ibland måste även en sån få ranta lite. Vad håller hon på med? Håller barnet (som enligt henne äääälskar förskolan) hemma pga av sin egen obekvämlighet. Antar L kommer vara ”sjuk” tills K är ledig och kan lämna på morgonen.
Citera
2025-09-16, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Hahahahahha verkligen.

Fattar inte hur man kan kämpa för ett barn i 7 år för att sedan direkt ge upp när ungen är här? VARFÖR måste hon få saft från morgon till kväll? (Nej det där är inte jUiCe med vätskeersättning, nämn 1 juice som ser precis ut som saft. Lars får dessutom saft varenda dag så att det skulle vara juice (lika dåligt) helt plötsligt tror jag knappast).

Det är dessutom väldigt uppenbart att H läser här för en följare kommenterade på senaste inlägget och frågade varför dom döljer Lars nu. H svarade med samma copy paste svar som tidigare, men hade nu bytt ut ordet integritet (eftersom hon inte vet vad det betyder och använder det fel).
Det är lite illa att du skrattar när du menar ett barn far illa. Gör något istället.
Citera
2025-09-16, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radioregn
Jag brukar försöka vara nyanserad här men ibland måste även en sån få ranta lite. Vad håller hon på med? Håller barnet (som enligt henne äääälskar förskolan) hemma pga av sin egen obekvämlighet. Antar L kommer vara ”sjuk” tills K är ledig och kan lämna på morgonen.
Hon mådde inte bra idag.
Citera
2025-09-16, 21:54
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:

Har hon lämnat en endaste gång på förskolan? Hon sjukskrev ju Lars när hon skulle ha inskolning, för att sen låta Kebab ta allt. Hon gjorde en stor affär av att ha hämtat Lars men sen dess verkar det, precis som du säger, att hon har Lars hemma av ren bekvämlighet.
Citera
2025-09-16, 21:55
Medlem
Citat:
Hon mådde inte bra idag.
Citera
2025-09-16, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abrakadabra77
Det är lite illa att du skrattar när du menar ett barn far illa. Gör något istället.

Skrattar inte åt barn som far illa. Skrattar åt kommentaren som jag citerade i min kommentar. Lär dig läsa. Slutdiskuterat.
Citera
2025-09-16, 22:11
Medlem
Citat:
Hon mådde inte bra idag.

Kanske från alla bullarna hon ätit i helgen?
Citera
2025-09-16, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Skrattar inte åt barn som far illa. Skrattar åt kommentaren som jag citerade i min kommentar. Lär dig läsa. Slutdiskuterat.
Indirekt. Jo, jag kan läsa. Du behöver inte gå på mig. Tror du verkligen att hon åt så många bullar?
Citera
2025-09-16, 22:24
Medlem
Citat:
Hon mådde inte bra idag.

Enligt Hanna ja, som potentiellt har en egen agenda. Det går alltid att dra barnet-är-sjuk-kortet men jag tyckte inte det lät särskilt trovärdigt.
Citera
2025-09-16, 22:26
Medlem
Citat:
Enligt Hanna ja, som potentiellt har en egen agenda. Det går alltid att dra barnet-är-sjuk-kortet men jag tyckte inte det lät särskilt trovärdigt.
Ni tror alltid så ju. Varför skulle det inte kunna vara sant?
Citera
2025-09-16, 22:34
Medlem
Citat:
Ni tror alltid så ju. Varför skulle det inte kunna vara sant?

Vadå ni? Varenda inlägg jag gjort här har jag försvarat Hanna och sågat hur denna tråden kritiserar och mobbar. Den här gången tyckte jag helt enkelt det lät oerhört påhittat. Ingen kan ju veta vad som är sant, varken du eller jag, men jag tycker det finns starka indikationer på att Hanna undviker social kontakt och att låta sitt barn bli drabbat före att ta tag i sina problem tycker jag är problematiskt.
Citera
2025-09-16, 22:45
Medlem
Citat:
Vadå ni? Varenda inlägg jag gjort här har jag försvarat Hanna och sågat hur denna tråden kritiserar och mobbar. Den här gången tyckte jag helt enkelt det lät oerhört påhittat. Ingen kan ju veta vad som är sant, varken du eller jag, men jag tycker det finns starka indikationer på att Hanna undviker social kontakt och att låta sitt barn bli drabbat före att ta tag i sina problem tycker jag är problematiskt.
Aha, visste inte det. Då ber jag om ursäkt. Jo, men vi vet inte men om vi ska tro så då kan vi tro det om allt. Om hon inte går dit imorgon kanske det är så. Men då håller jag med om att hon borde söka hjälp för det. Men hon hämtade ju förra veckan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in