2025-09-16, 15:28
Medlem
Krickerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Youtube rensar ju inte på subs….
Skulle tro att marijoteten är äkta men ej aktiva längre. Hur länge har han hållit på, 10 år?
Nä,dom är inte äkta.
Han fick ingen sån silvertavla från youtube för att han hade köpt subs.
Citera
2025-09-16, 15:53
Medlem
RaskPatrasks avatar
Hur mycket pengar drar Carl Fredrik in per månad på sitt eviga Youtube-runkande? Och hur mycket drar Therese in? Hur får de ens ekonomin att gå runt? Käkar de snabbnudlar varje dag eller? Tycker synd om Therese som måste slita på jobbet samtidigt som hennes eminenta make ligger hemma och runkar bort sitt liv.
Citera
2025-09-16, 16:17
Medlem
AlligatorMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RaskPatrask
Tycker synd om Therese som måste slita på jobbet samtidigt som hennes eminenta make ligger hemma och runkar bort sitt liv.

Sluta med det. Finns absolut ingenting som hindrar henne att kasta ut den runkande parasiten. Hon vill ha det så här.
Citera
2025-09-16, 16:26
Avslutad
Therese senaste story på instagram är ju väldigt rolig måste jag säga. Jag undrar hur Bajsätaren känner när hans fru sitter och dreglar över två 20-åriga nysvenskar som står och rappar på en lyxbåt utomlands.
Citera
2025-09-16, 16:55
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RaskPatrask
Fast det är väl ganska uppenbart att han själv skickat kulorna till sig själv? Carl Fredrik gör vad som helst för att få sina följares sympatier. Vem skulle det annars vara som skickat kulorna?

Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Det tycker jag inte alls att det är? Och vaddå har Medviktarna med skickat till sig själva?

Jag tycker som jag tycker om Rask men rätt ska va rätt. Han sa inte så och man kan ju inte bara säga saker utan bevis..

Rask sa själv att han fick första ”knark-brevet” på fredagen ”såg själv postbilen leverera det i brevlådan”. Det var ett vanligt brev med vanligt frimärke. Sedan hände exakt samma sak på måndagen.
Man är ju lite nyfiken på varför han har förmånen att få brev varje vardag, när alla vi andra i landet får den varannan…

Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Tack tack!

Här kommer kvällens haveri. Det blev 720 för filen var så stor.
Dock är kvaliteten ändå bättre än själva innehållet som sägs...

HATET MOT OSS KREATÖRER!
https://www.bitchute.com/video/hGwinrxnHMJd

Analys:

” Han upprepar att polisanmälningar är gjorda, men antyder att systemet inte skyddar honom tillräckligt.”

Åh just ja, så mycket skatt som han har betalat in i det där systemet borde ju han stå först i kön!

Citat:
Ursprungligen postat av ReAnimater
Förstår fortfarande inte hur han öppnade brev med fötterna. Hur kommer man ens på tanken? Har han förlorat motoriken/kraften i sina händer?
Runkat sönder motoriken kanske…
Citera
2025-09-16, 17:15
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Gammal goding när Rask tyckte att reglerna var dåliga när han inte fick sälja sin ormolja.

https://www.youtube.com/watch?v=KyzQ_CiT1-o
Citera
2025-09-16, 17:52
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rnygren45
Therese senaste story på instagram är ju väldigt rolig måste jag säga. Jag undrar hur Bajsätaren känner när hans fru sitter och dreglar över två 20-åriga nysvenskar som står och rappar på en lyxbåt utomlands.
Det är lugnt, dom har ett öppet förhållande, T får knulla så många kebabtekniker hon vill.

Vem kan klandra henne, vem fan kan tänkas tända på Bajsbaronen ärligt talat? Han ser ut som en cancerpatient med långvarig vitamin och mineralbrist.
Citera
2025-09-16, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krickert
Nä,dom är inte äkta.

Finns inga som helst bevis på det. Tyder på varför han inte fick var pga han fick 2st strikes under tiden hans kanal växte till 100k. Men vad vet vi?
Citera
2025-09-16, 18:11
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Finns inga som helst bevis på det. Tyder på varför han inte fick var pga han fick 2st strikes under tiden hans kanal växte till 100k. Men vad vet vi?

Om man säger så här jag litar lila lite på trådsanningar som rask.
Citera
2025-09-16, 18:16
Avstängd
2020-01-01s avatar
Någon annan som tycker att Rask svamlar mer än vanligt på sistone? Han säger att han känner sig hotad av Medvikt hahahahahahaha Och han kallar dom och Axel för arbetslösa, hahaha!!
Citera
2025-09-16, 18:22
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickert
Nä,dom är inte äkta.

Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Om man säger så här jag litar lila lite på trådsanningar som rask.

Jag har lagt upp den videon med timestamp minst två gånger i tråden. Han sitter i en bil och säger att han hade en copyright strike och fick en till. Jag tror att den första inte var (enligt honom) berättigad och skulle dras tillbaka av SVT. Under tiden hann han få en till innan det var löst. Iom det blev han snuvad på sin play button.

Men absolut, det är vad han säger. Han kan lika gärna blivit tagen med händerna i köptaföljareburken.
Citera
2025-09-16, 18:39
Medlem
Citat:
Finns inga som helst bevis på att han fick 2 strikes.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in