2025-09-16, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Ja och?

Ja men man ska ju visa att man är på sina kurser och att man får betyg. Men visst tillgångar kan man ha, men om man skattar för något räknas det som inkomst.
Citera
2025-09-16, 17:09
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av GammelSkracken
Om nu Jacke ska vara den vuxna i rummet, varför säger han inte till chrippa att ta det lugnt med alla korkade videos o med sina sätt försöka sparka igång denna cirkus igen?
Eller börjar dom bli nervösa om vad som ska hända här om någon vecka o kör på med en fokusförflyttning?

Det begriper tom Chrippa att en fokusförflyttning inte ändrar något.

Bara bra att Chrippa passar på att visa vem Jocke är innan han åker in.

Fast han har nog gott om tid på sig eftersom det efter åtal tar tid innan det blir en huvudförhandling.
Citera
2025-09-16, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jag älskar inte alls exposé. Men jag fattar inte hur Chrippa väljer att göra bort sig hela tiden.
Vad är det för fel på honom?!

Han styrs av en dramaqueen med NOLL hjärnceller eller impulskontroll, vilket hon bevisade igår. Om nån tvekat på det innan…. Det är nåt väldigt allvarligt fel på henne, rentav är hon farlig.
Och ja, han är ju oxå en komplett idiot. Men det vet vi ju redan.
Citera
2025-09-16, 17:11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Då får man la investera i något som inte kan utmätas och inte heller ha inkomster som kan utmätas när CSN vill ha tillbaka det de lånat ut. Och lån får du ju inte göra om du inte studerar, i så fall kommer ju ett åtal på halsen. Vet inte hur du menar, kan du förklara?

Jag svarade bara allmänt på det här med studielån eftersom det var någon som tyckte att det var att dra på sig skulder under lång tid.
Citera
2025-09-16, 17:29
Avslutad
Citat:
Eller medvetet? Hon har ju gjort så innan dvs medvetet låtit ord gå ut på internet för att misskreditera Chrippa eller visat upp sanningen om hur Chrippa är.

Ja oavsett att svartmåla mamman till barnet på det viset är inte jättebra kanske om man vill lappa ihop det där. L fattar fortfarande att hon inte är den viktiga här, det är mamma till barnet och pappan till barnet som är det.

Jag tyckte man hörde lite på C i bakgrunden att han var lite orolig för hur hon höll på, skrattade nervöst och sa lite försiktigt något om att det blir kaos..när poletten trillar ner på Chrippa vetefan. Nu är de ju gifta iaf.
Senast redigerad av Cha-Cha-Boys 2025-09-16 kl. 18:24.
Citera
2025-09-16, 17:39
Medlem
Det ska bli intressant om Linnea tar ut skilsmässa när (om om) han kliver in i buren på några år. Då om inte förr så visar det väl om hon bara har hållit på med honom för att förvärra hans situation av pur psykopati.
Citera
2025-09-16, 17:39
Medlem
Citat:
Ursäkta mig, vadå inte ordning?
Du skulle ju skapa ett case åt Chrippa. Har du glömt det?
Eller hur kul det var att trolla i tråden med lögner.
Spara på energin när det kommer till mig.

Ja för att ha den kunskapen du raljerar med och har hög svansföring eftersom du vet att du talar sanning och du får ju sanningen av någon som vet lika mycket som Chrippa.
Skäms du för att du får info från honom? Eller är det Linnéa som ger dig inside info? Någon av dessa två är det.

Berätta du som vet allt 😊
Jag har inte skapat ett case åt nån. Varför hänger upp dig så mycket på vad ett troll trollat dig om?

Nu får du förklara dig. Ska jag försvara mig för att jag har skrivit sanningsenliga inlägg? För att jag ska lyckas skriva nåt som är sant så måste det komma från Chrippa säger du men du säger samtidigt att allt som kommer från Chrippa är påhitt.

Jag går ut med det jag tagit reda på själv och som jag tycker är styrkt.

Oftast berättar jag sånt jag vet om långt innan Chrippa, som att Jocke har en historia av att vara hotfull mot kvinnor. Det fick Chrippa reda på nu av nån helt annan ett år efter att jag berättade om det här.

Varför vill du så gärna att Chrippa ska som Jocke och slösar bort sitt liv i anonyma chattar där han matar fanboiande flashbackare med lögner?

Ska jag berätta vem av dom jag känner, eftersom jag själv vet ifall jag känner dom? Jag känner ingen av dom. Du har tappat besinningen totalt.

Har det hänt nåt nytt du vill berätta om, ifall du vet?
Senast redigerad av Pallal 2025-09-16 kl. 17:57.
Citera
2025-09-16, 17:47
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Det begriper tom Chrippa att en fokusförflyttning inte ändrar något.

Bara bra att Chrippa passar på att visa vem Jocke är innan han åker in.

Fast han har nog gott om tid på sig eftersom det efter åtal tar tid innan det blir en huvudförhandling.

Jag förstår att han är förbaskat pissed på Jocke, men man kan tycka att det ser lite bättre ut om man behärskar sig. Han gör sig själv bara en otjänst att hålla på såhär mot Jocke, han vet ju mycket väl att det är svårt att komma åt Jocke med alla sina fans runt i kring honom.
Citera
2025-09-16, 17:54
Medlem
Linnea hinken la nyss ut att hon är stolt för den hon är och har aldrig vikt samt att ingen ska råka ut för de hon har råkat ut för,

Håller med såg videon i dag igen där hon berättar hur chrippa behandlar henne, när man hör dom bråkar och han kallar henne div saker för hon legat med någon alban.

Där han även slår sönder hennes mobil,

Detta är ej Jocke o co för man hör ju linneas röst o chrippas röst.

Fan tragiskt detta.
Samt liven i går ser man att hon förmodligen har tunga drog problem. Kan de va därför hon förnekar allt?

För menar ljudfilerna när de bråkar o hon kallas hora o hon säger att han slog henne är ju ej fejk man hör ju bådas röster.
Citera
2025-09-16, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammelSkracken
Jag förstår att han är förbaskat pissed på Jocke, men man kan tycka att det ser lite bättre ut om man behärskar sig. Han gör sig själv bara en otjänst att hålla på såhär mot Jocke, han vet ju mycket väl att det är svårt att komma åt Jocke med alla sina fans runt i kring honom.
Varför borde han vara tyst om att Joakim Lundell hotade att skära halsen av en kvinna? Inte en enda frisk människa tycker att Chrippa är den som är klandervärd för att han nu varnat människor för Jocke.

Smeknamnet sektenen är on point.
Senast redigerad av Pallal 2025-09-16 kl. 18:13.
Citera
2025-09-16, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Det ska bli intressant om Linnea tar ut skilsmässa när (om om) han kliver in i buren på några år. Då om inte förr så visar det väl om hon bara har hållit på med honom för att förvärra hans situation av pur psykopati.

Eller för att han förser henne med droger? Då lämnar han nog om han ska vara borta ett par år.
Citera
2025-09-16, 18:20
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Varför borde han vara tyst om att Joakim Lundell hotade att skära halsen av en kvinna? Inte en enda frisk människa tycker att Chrippa är den som är klandervärd för att han nu varnat människor för Jocke.

Smeknamnet sektenen är on point.

Dom falskt anmälde ju honom ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in