2025-09-16, 15:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Håller Julia den lilla borta från C? Såg jackes story
Ja pga nya saker som tillkommit och hon får behålla barnet hemma hos sig. Så hon gör ingen egenmäktighet
Citera
2025-09-16, 15:50
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kommissarien1989
Fortf ska de kunna visa intyg på vilka kurser o vad de är intagna till för att få csn

Ja och?
Citera
2025-09-16, 16:25
Avslutad
Undrar om Julia kommer visa socialen klippet från Linneas live igår, där hon sitter och snackar så mycket äcklig skit och uppvisar att frun till barnets pappa verkligen inte kan hålla sams. Hjälper nog inte honom direkt.. helt dödfött och oansvarigt av henne.
Citera
2025-09-16, 16:30
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Undrar om Julia kommer visa socialen klippet från Linneas live igår, där hon sitter och snackar så mycket äcklig skit och uppvisar att frun till barnets pappa verkligen inte kan hålla sams. Hjälper nog inte honom direkt.. helt dödfött och oansvarigt av henne.

Linnea vill ju egentligen inte ha barnet hos sin man, hon gör ju allt för att det ska bli så
Citera
2025-09-16, 16:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GammelSkracken
Linnea vill ju egentligen inte ha barnet hos sin man, hon gör ju allt för att det ska bli så

Ja just ja
Citera
2025-09-16, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Vem har skrivit att Chrippa är på flashback? Eller menar du att jag skriver på flashback att du förmodligen kämner honom honom. Du har aldrig gjort det säger du. Vem är det då som ger dig insideinformation? Med tanke på att din information alltid leder till Jocke som tydligen styr hela världen. Du har hela tiden vidhållit att du vet exakt hur det är. Varför gör du det? Du kan ju inte veta det.

Ja Lillen är ett sätt att skriva som om man är familj. Flickan eller dottern går jättebra för oss som inte känner någon av dom.
Vet du varför Chrippa inte får träffa flickan? Vad kan ha hänt?

Du gör alltid så stor grej av att du vet allt om Chrippa samt alla kring honom. Det betyder att du antingen känner honom eller stalkar honom big time.
Du berättar ju för alla exakt hur det är.

Du svarade inte på frågan om något har hänt med tanke på att det verkar vara så eftersom ffa Chrippa, Linnéa och Jacke beter sig riktigt illa. Det brukar betyda att något negativt har hänt i deras liv. I vart fall har det varit så innan.
Ingen. Du insinuerar på Flashback som är ett anonymt forum att jag och Chrippa känner varandra. Bra försök att manipulera omgivningen. Jag önskar dig bättre lycka nästa gång. Jag känner inte Chrippa.
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Du insinuerar igen att jag känner Chrippa. På Flashback? Smart. Jag känner inte Chrippa och har aldrig gjort.
Nu får du ta och bestämma dig, är allt jag skriver lögn eller är det sant? Här spekuleras det vilt. Jag tycker du börjar bli obehaglig i ditt intresse i min riktiga identitet. Jag har ingen insider på den sidan men det är faktiskt kul att du tror det, men att vara smart och ha en vass slutledningsförmåga räcker långt. Det är förstås nåt du vet med dig med tanke på vad ni gjorde mot Mumsbulle.

Vissa saker har jag absolut fått tips om, som Danjals affärer, Rasks plugg, spat och lite annat men jag har iq högre än en damråtta och vet att en hög skuldsättningsgrad kombinerat med alldeles för låg likviditet betyder att den högst belånade tillgången kommer behöva avyttras inom en snar framtid för att undvika konkurs.

Chrippa reser ju inte utomlands för att plocka ut en förmögenhet i krypto när han vet att Jocke tipsar tullen inför landning, det blir för dumt. Ifall ett flera personer hela tiden ertappas med att aldrig ha bevis dom säger finns och ljuga samstämmigt om samma personer om och om igen och nästan ordagrant återge varandras ord så talar dom inte sanning den tionde gången det händer. Var det nåt särskilt du tänkte på?

Är det jobbigt att inte kunna beskylla Chrippa för att sanningen får fäste?

Du ertappades med att ljuga om hoten och det är bevis. Detta är att lägga ut dimridåer så det kan glömmas bort. Jag vidmakthåller att jag vet hur nåt ligger till när jag vet hur nåt ligger till, jag är inte påverkbar av era hot och propaganda.

Jag tror inte att han styr nåt annat än ett par mindre kreatörer som vill bli kända som hans kompis eller behöver hans fame för att överleva, men han vill förmodligen styra mer än det.

Jag tycker inte hennes namn ska finnas här och jag använder Lillen. Det är Chrippas dotters vanligaste smeknamn, Chrippas dotters, inte din. Du ska inte kontrollera vad andra får kalla henne.

Jag har aldrig haft nån ordning på vad som händer Chrippa och jag vet inte hur dom betedde sig illa igår och jag vet inte vad som har hänt. Har nåt hänt och vad gjorde dom? Jag vill inte spekulera i vad som kan ha hänt. Vad vill du ha sagt? Kliar det i fingrarna att berätta vad som har hänt eller vad är det som sker?
Senast redigerad av Pallal 2025-09-16 kl. 16:46.
Citera
2025-09-16, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommissarien1989
Ja pga nya saker som tillkommit och hon får behålla barnet hemma hos sig. Så hon gör ingen egenmäktighet

Vad för nya saker
Citera
2025-09-16, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Hon lever och jag förstår inte varför han gör en grej av detta nu då Jocke & tjejen har haft kontakt efteråt och pratat om detta.
Vem säger det?

Jocke had inte förändrats, då är det helt rätt av Chrippa att göra ”en grej” av att Jocke mordhotat kvinnor och utge sig för att vara polis förut då det återspeglar sig i dagens skeenden.

Jag blir mörkrädd för alla er som försvarar en man som hotar att skära halsen av en kvinna.
Senast redigerad av Pallal 2025-09-16 kl. 16:57.
Citera
2025-09-16, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Ingen. Du insinuerar på Flashback som är ett anonymt forum att jag och Chrippa känner varandra. Bra försök att manipulera omgivningen. Jag önskar dig bättre lycka nästa gång. Jag känner inte Chrippa.
Nu får du ta och bestämma dig, är allt jag skriver lögn eller är det sant? Här spekuleras det vilt. Jag tycker du börjar bli obehaglig i ditt intresse i min riktiga identitet. Jag har ingen insider på den sidan men det är faktiskt kul att du tror det, men att vara smart och ha en vass slutledningsförmåga räcker långt. Det är förstås nåt du vet med dig med tanke på vad ni gjorde mot Mumsbulle.

Vissa saker har jag absolut fått tips om, som Danjals affärer, Rasks plugg, spat och lite annat men jag har iq högre än en damråtta och vet att en hög skuldsättningsgrad kombinerat med alldeles för låg likviditet betyder att den högst belånade tillgången kommer behöva avyttras inom en snar framtid för att undvika konkurs.

Chrippa reser ju inte utomlands för att plocka ut en förmögenhet i krypto när han vet att Jocke tipsar tullen inför landning, det blir för dumt. Ifall ett flera personer hela tiden ertappas med att aldrig ha bevis dom säger finns och ljuga samstämmigt om samma personer om och om igen och nästan ordagrant återge varandras ord så talar dom inte sanning den tionde gången det händer. Var det nåt särskilt du tänkte på?

Är det jobbigt att inte kunna beskylla Chrippa för att sanningen får fäste?

Du ertappades med att ljuga om hoten och det är bevis. Detta är att lägga ut dimridåer så det kan glömmas bort. Jag vidmakthåller att jag vet hur nåt ligger till när jag vet hur nåt ligger till, jag är inte påverkbar av era hot och propaganda.

Jag tror inte att han styr nåt annat än ett par mindre kreatörer som vill bli kända som hans kompis eller behöver hans fame för att överleva, men han vill förmodligen styra mer än det.

Jag tycker inte hennes namn ska finnas här och jag använder Lillen. Det är Chrippas dotters vanligaste smeknamn, Chrippas dotters, inte din. Du ska inte kontrollera vad andra får kalla henne.

Jag har aldrig haft nån ordning på vad som händer Chrippa och jag vet inte hur dom betedde sig illa igår och jag vet inte vad som har hänt. Har nåt hänt och vad gjorde dom? Jag vill inte spekulera i vad som kan ha hänt. Vad vill du ha sagt? Kliar det i fingrarna att berätta vad som har hänt eller vad är det som sker?

Ursäkta mig, vadå inte ordning?
Du skulle ju skapa ett case åt Chrippa. Har du glömt det?
Eller hur kul det var att trolla i tråden med lögner.
Spara på energin när det kommer till mig.

Ja för att ha den kunskapen du raljerar med och har hög svansföring eftersom du vet att du talar sanning och du får ju sanningen av någon som vet lika mycket som Chrippa.
Skäms du för att du får info från honom? Eller är det Linnéa som ger dig inside info? Någon av dessa två är det.

Berätta du som vet allt 😊
Senast redigerad av 111-111 2025-09-16 kl. 16:55.
Citera
2025-09-16, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys

Eller medvetet? Hon har ju gjort så innan dvs medvetet låtit ord gå ut på internet för att misskreditera Chrippa eller visat upp sanningen om hur Chrippa är.
Citera
2025-09-16, 16:57
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Om nu Jacke ska vara den vuxna i rummet, varför säger han inte till chrippa att ta det lugnt med alla korkade videos o med sina sätt försöka sparka igång denna cirkus igen?
Eller börjar dom bli nervösa om vad som ska hända här om någon vecka o kör på med en fokusförflyttning?
Citera
2025-09-16, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Så är det men även de som är välbeställda och inte behöver studielån pga egna medel (utan inkomst) har satt i system att låna och investera.
Då får man la investera i något som inte kan utmätas och inte heller ha inkomster som kan utmätas när CSN vill ha tillbaka det de lånat ut. Och lån får du ju inte göra om du inte studerar, i så fall kommer ju ett åtal på halsen. Vet inte hur du menar, kan du förklara?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in