2025-09-16, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Det är ju inget som rör Anjo.

Men Anjo som är under utredning för brott är så dum som gör allt för att göra Jocke nöjd.

Ingen självbevarelsedrift tydligen.

Anjo har väl varit rätt tydlig med att han och Jocke är nära? Inte det minsta konstigt när Jocke är vän med YouTubes typ största dramasnubbe lol. Säger inte att det är ”bra”, men inte konstigt alls
Citera
2025-09-16, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Har du bevis för denna händelse med hans pappa? Att han är vänster är känt men resten av ditt inlägg?

Samt vad spelar det för roll hur ens familj ligger politiskt? Charlie Kirks påstådda mördare blev radikaliserad åt vänster trots att hans familj är Trumpister. Jag själv kommer från en familj där merparten är vänster och jag sticker ut som en sore thumb och röstar höger?

Finns i denna tråd. Det enda jag inte är hundra på är om det var i Uppsala.

Det är ju Anjo som tydligen anser att det är viktigt att markera folk som vänsterextrema.

Själv skiter jag i sådant och röstar höger likt mina föräldrar.
Citera
2025-09-16, 16:01
Medlem
Citat:
Vart har jag anklagat Loa för att knarka?

Men när du säger det så var hon enormt glansig i ögonen igår.

Hur ska man annars tolka ditt ursprungliga inlägg? Nu får du skärpa dig, den var dålig ..och i tid och otid samma snack om Anjo.
Citera
2025-09-16, 16:02
Medlem
Citat:
Finns i denna tråd. Det enda jag inte är hundra på är om det var i Uppsala.

Det är ju Anjo som tydligen anser att det är viktigt att markera folk som vänsterextrema.

Själv skiter jag i sådant och röstar höger likt mina föräldrar.

Du menar att du röstar höger för dina föräldrar gör det eller hur ska jag tolka det?

Men jag antar att du fattade min poäng med inlägget.

High five dock för högerkompis! 👏🏽
Citera
2025-09-16, 16:03
Medlem
Citat:
Anjo har väl varit rätt tydlig med att han och Jocke är nära? Inte det minsta konstigt när Jocke är vän med YouTubes typ största dramasnubbe lol. Säger inte att det är ”bra”, men inte konstigt alls

Jag tycker att det visar hur sjuk Jocke är som inte kan ta sina egna strider trots att han är högst delaktig i dem och driver på.

Det visar även hur jävla svag Anjo är.
Citera
2025-09-16, 16:04
Medlem
Citat:
Hur ska man annars tolka ditt ursprungliga inlägg? Nu får du skärpa dig, den var dålig ..och i tid och otid samma snack om Anjo.

Hon var så olik sig att jag undrade om hon var berusad.

Är det konstigt?
Citera
2025-09-16, 16:07
Medlem
Citat:
Du menar att du röstar höger för dina föräldrar gör det eller hur ska jag tolka det?

Men jag antar att du fattade min poäng med inlägget.

High five dock för högerkompis! 👏🏽

Nej men det är oundvikligt att inte formas av den miljö man är uppväxt och lever sitt liv i. Man röstar väl utifrån det liv man lever och vilken politik som gynnar en mest.
Citera
2025-09-16, 16:10
Medlem
Citat:
Jag tycker att det visar hur sjuk Jocke är som inte kan ta sina egna strider trots att han är högst delaktig i dem och driver på.

Det visar även hur jävla svag Anjo är.

Jag fattar inte hur du kan tycka det är konstigt att Anjo liveade om det idag. Sen undrar jag, såg du konversationen mellan Jocke och tjejen som ska varit hans offer? Huruvida Anjo liveade om det eller ej är ju inte det viktiga i detta fallet utan hur hon erkänner att hon anmälde honom falskt. Inte HUR det kom ut att hon gjorde det, dvs via Anjo. Men det är ju vanligt med fokusförflyttning härinne.

Personligen tycker jag det vore smartast om Jocke la en story/video om det själv men.
Citera
Citat:
Tja eller för att Chrippa fiskade efter beef igår? 🙈

Jag kände inte till det förrän Anjo gjorde sin video. Chrippa får fan under 10k visningar eller något per video numera, finns inget behov för Anjo att svara längre. Det är bara till Chrippas fördel att Anjo väljer att svara.
Citera
Medlem
Citat:
Hon var så olik sig att jag undrade om hon var berusad.

Är det konstigt?

Man behöver ju inte vara påverkad för att vara olik sig själv?
Citera
2025-09-16, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nyss
Jag kände inte till det förrän Anjo gjorde sin video. Chrippa får fan under 10k visningar eller något per video numera, finns inget behov för Anjo att svara längre. Det är bara till Chrippas fördel att Anjo väljer att svara.

Jag tror det är mer för att Jocke skulle får upprättelse och tyvärr (tycker jag) lägger han ju inte upp det själv utan ber Anjo.

Ja det är klart, Chrippa la säkert upp det för att få lite uppmärksamhet. Har varit för mycket fokus på Temu
Citera
2025-09-16, 16:12
Medlem
Citat:
Jag fattar inte hur du kan tycka det är konstigt att Anjo liveade om det idag. Sen undrar jag, såg du konversationen mellan Jocke och tjejen som ska varit hans offer? Huruvida Anjo liveade om det eller ej är ju inte det viktiga i detta fallet utan hur hon erkänner att hon anmälde honom falskt. Inte HUR det kom ut att hon gjorde det, dvs via Anjo. Men det är ju vanligt med fokusförflyttning härinne.

Personligen tycker jag det vore smartast om Jocke la en story/video om det själv men.

Framkommer inte att det var falskt. Däremot skrev Jocke att det var falskt och någon slags skämt.

Hon verkar ha varit en tragisk karaktär som skrev vad som helst i syfte att få tag på pengar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in